וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: פתאום נהיה קיץ

שירלי אכסלרוד

28.5.2015 / 14:18

לכבוד מזג האוויר שמאתגר לא רק את בתי השחי, החלטנו לפרגן למוצרים שיעזרו לנו לעבור את הקיץ בשלום. ואם לא ממש בשלום, אז לפחות עם שאריות של כבוד עצמי

פילינג של הידרולה

מוצרי טיפוח שיעזרו לכם לשרוד את הקיץ. יח"צ חו"ל,
מייצר ברגישות שיוף פנים יסודי/יח"צ חו"ל

בסיומו של יום קיץ מיוזע, מה אנחנו באמת צריכים? שיניחו לנו לשבת עם תחתונים במזגן, ולנקות את הטינופת מהנקבוביות. המוצר הבא מייצר ברגישות שיוף פנים יסודי שמשאיר את הפנים חלקלקות ואת העור רגוע כאילו זה סתיו ואנחנו באירופה. בסופו של יום מיוזע ומפוחם, מרחה א' העצלנית את הפילינג של הידרולה על עור מחוספס וסתום מאיפור. המתינה 10 דקות, ואז קירצפה אותו בעדינות החוצה עם מים חמימים. בהתחשב בכך שהגרגירים בפילינג כמעט ולא מורגשים, התוצאות היו מפתיעות – פנים צחות, ועור ללא אדמומיות או יובש. כפיים לחימר הלבן, תמצית עץ התה ושמן הנענע, וסיבה טובה לפרגן למותג הישראלי החדש, שהוא גם אורגני וגם לא עורך ניסויים על בעלי חיים.
HYDROLA, פילינג מסדרת DermoEssential, מחיר: 165 שקלים ל- 100 מ"ל. להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובאתר החברה

קרם ה-BB של לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון בריא ואחיד ונעימות כללית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפוח בשלבים זה יופי של דבר, כשיש זמן פנוי או כשהעור לא נוהג כבולמי ועד הצהריים מקיא בחסות הלחות את כל הסרום שהרעפת עליו בבוקר. אם צריך לבחור מוצר אחד לקיץ הזה, שיספק את כל מחסורנו, קרי – לחות בלי שמנוניות מעיקה, כיסוי סביר ומלאן SPF - הרי שה-BB החדש של לנקסטר ממלא את כל אלה בהצלחה מרובה, ועל הדרך גם מרביץ הבטחה מעורפלת ואופטימית לאנטי אייג'ינג. הנסיינית דיווחה על תחושת לחות ללא ברק באזורים המועדים, גוון בריא ואחיד ונעימות כללית, כי במחיר הזה לא היינו מצפים לפחות.
לנקסטר, Skin Therapy BB SPF30, מחיר השקה: 179 שקלים (במקום 299) ל- 30 מ"ל, עד סוף יוני. להשיג בסופר פארם

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

השפתון החדש של קלרינס

מוצרי טיפוח שיעזרו לכם לשרוד את הקיץ. יח"צ חו"ל,
אשליית שפתיים בריאות ורעננות גם אצל סמרטוטי רצפה אנושיים/יח"צ חו"ל

והנה מוצר קטן, חמוד, שעושה שמח רק מעצם היותו. גסי הרוח יטענו שמדובר בבליסטקס משודרג במחיר מופקע, אבל שפתיים שבילו יותר מדי זמן תחת מזגן יוקד, אהבו מאד להתמרח בשפתון החדש של קלרינס בגוון 03, ולא רק בגלל המארז המשגע: שקפקף, עדין, רך ושמנוני, מין גור שפתונים כזה, שמטפח יותר מצובע, מטפל ביובש בנחישות, ויוצר אשליית שפתיים בריאות ורעננות, גם אצל סמרטוטי רצפה אנושיים.
קלרינס, Instant light lip balm perfector, מחיר: 150 שקלים. להשיג בסופר פארם

בושם הוורבנה של ל'אוקסיטן

מוצרי טיפוח שיעזרו לכם לשרוד את הקיץ. יח"צ חו"ל,
יוניסקסי בקטע טוב/יח"צ חו"ל

המפגש בין זיעת החמסין לבין ריחות בושם אלכוהולים מייצר שיקוי כימי קטלני שלא היה מבייש את הכור בדימונה. פתרון טוב טעם וריח מציעה המהדורה העדכנית של בושם הוורבנה מבית ל'אוקסיטן - ניחוח לימוני סופר נקי וחמצמץ, קליל ואוורירי, מושלם לעונה, עם טוויסט מלפפוני חמוד ומרענן, שמצליח להפיק מעצמו את המיטב ואף להשתבח גם אחרי אידוי, בישול וטיגון אכזריים בשמש מזרח תיכונית. בונוס: יוניסקסי בקטע טוב. עוד בונוס: בקבוק ירוק מרגיע. לבהות ולדמיין שטוסקנה זה כאן.
ל'אוקסיטן, FRISSON DE VERVEINE, מחיר: 269 שקלים ל-100 מ"ל

שמן לשיער של שוורצקופף

מוצרי טיפוח שיעזרו לכם לשרוד את הקיץ. יח"צ חו"ל,
עוטף את השיער בציפוי עדין ומשיי/יח"צ חו"ל

בגדול די ברור לנו שתוכנית טיפוח השיער שלכן לקיץ היא קוקו של עוזרת בית מעכשיו ועד החגים. אבל אם נניח שבאיזה בוקר ככה תחליטו לגוון קצת, השמן החדש של שוורצקופף יצליח להכניס קצת סדר בבלגן. את השמן, מקו המוצרים של המותג שנמכר כמעט בכל סופר גדול, ממליצה הנסיינית המתולתלת ב' למרוח על שיער רטוב אחרי חפיפה. בקמצנות עם הכמויות, אבל לא להסתפק רק בקצוות אלא לפנק את כל הראש. השמן עוטף את השיער בציפוי עדין ומשיי, מצליח להביס שיער מחושמל בלי להרגיש מטונף ויש לו ריח מופלא. דווקא בגזרת הברק והשיקום, ההבטחות הרשמיות של השמן, הוא עושה עבודה בינונית, אבל בימים לחים אלה של קרזול ופריזים, אי אפשר להיות קטנוני. מוצלח, זול יחסית ונגיש.
שוורצקופף, שמן קריסטל , Gliss Million Gloss, מחיר: 50 שקלים ל-75 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully