וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: בשבחי הפרידה והקאמבק

16.6.2015 / 13:36

הדיוות ביורק ושר מבשלות כל אחת בנפרד קאמבק אופנתי, אמיליה (חאליסי) קלארק נפרדת מ"משחקי הכס" בשמלה של לואי ויטון, דוגמנית טרנסג'נדרית חדשה כובשת את התעשייה, ועולם האופנה מציג קולקציות לפאשניסטות שחוגגות את חג הרמדאן. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הקאמבק האופנתי של שר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה עושים קאמבק. שר מפנה גב מפואר על שער מגזין LOVE/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתעשיית האופנה עדיין מנסים להבין אם הבחירה של מארק ג'ייקובס בדיוות הפופ המיתולוגית שר כפרזנטורית החדשה שלו, היא הברקה או סתם גימיק. מגזין LOVE כפי שמסתבר, משתייך למחנה הראשון. לפני כשעה פורסמה תמונת השער של הגיליון החדש בחשבון האינסטגרם של מגזין האופנה הבועט, עליה מתנוססת הדיווה תחת הטייטל "Cher's Back" כולל סימן קריאה. אבל שר שראתה דבר או שניים בחיים, הבינה כנראה שגם לקאמבק חוקים משלו, או ליתר דיוק להייפ. על כן, כל שנידבה לצילום השער הוא את גבה המכוסה בז'קט שחור והצצה לשערה המבצבץ מבעד לצווארון הדרמטי. קאמבק עושים באהבה או שלא עושים בכלל.

הסטילס: הסוס, הדרקון והשמלה של לואי ויטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישה דרקונים וסוס אחד. אמיליה קלארק על שער הארפר'ס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

צופי "משחקי הכס" עדיין מנסים לאסוף את השברים ממאורעות פרק הסיום שהמילה 'דרמטי' אפילו לא מתקרבת לתאר אותו. כל אלו יוכלו להתנחם בינתיים בצילום השער היפה שמעטר את מהדורת המנויים של גיליון יוני-יולי 2015 של מגזין הארפר'ס בזאר. הצלם חובב האתגרים נורמן ג'ין רוי (אשר צילם רק לא מזמן את ריהאנה שוחה עם כרישים) אחראי על הפריים הבודד והמרהיב הנ"ל. בצילום נראית אמיליה קלארק, a.k.a המלכה דאינגריז טארגריין, בעודה זונחת את הדרקונים האהובים שלה לטובת זמן איכות עם סוס פרא לבן ואצילי. את כל זה היא עושה בשמלת צינור כסופה של לואי ויטון ושיער אסוף לזנב סוס המתכתב עם בן הלוויה שלה לצילום. ד"ש לשבט הדותארקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הווידאו #1: לשחק באולינג עם בקבוקוני בושם של שאנל

דוגמניות לבושות בחצאיות תחרה בצבעי פסטל, מגלגלות בקבוקוני בושם על מסלול באולינג אפוף גרמי שמיים - יש קמפיינים שהם פשוט קסומים. בלי כוכבים, ללא פרובוקציות ואפילו מבלי עירום מיותר. כזה הוא קמפיין הוידאו החדש לבושם CHANCE של שאנל. בשיתוף עם האמן הצרפתי המסקרן ז'אן פול גוד, הוכיחו בבית האופנה היוקרתי כי לפעמים בשביל ליצור סרטון ויראלי כל מה שצריך זה קצת יצירתיות.

הווידאו #2: ביורק

קאמבק מוזיקלי-אופנתי דרמטי נוסף נרשם בימים אלה, או ליתר דיוק הגושפנקה הסופית שלו. אחרי ארבע שנים של ציפייה וחודשים ארוכים של טיזרים, ביורק האחת והיחידה משחררת סוף כל סוף את "Black Lake", קליפ הבכורה מאלבומה החדש. בקליפ חזרה ביורק לשתף פעולה עם מעצבת האופנה ההולנדית האוונגרדית איריס ואן הרפן, אשר רקחה עבורה יצירות אופנה אמנותיות כמו שרק היא יודעת לעשות. מפגש פסגה בן עשר דקות של אמנות רב-תחומית.

הטרנד: ממנגו ועד נט אה פורטה - הרמדאן כבר כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמדאן על פי נט אה פורטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם הערבי כבר נערכים לחג הרמדאן, ובעולם האופנה לא מגלים אדישות. אחרי שבשנה שעברה הצליחו לזהות את הפוטנציאל המסחרי של האוכלוסיה החזקה בעולם, מסתמן כי כדור השלג ממשיך לצבור תאוצה: אתר השופינג הבינלאומי נט אה פורטה המאכלס בכפיפה אחת מותגי על נוסח אלכסנדר מקווין, בלנסיאגה, ולנטינו ומיסוני, מציג קולקציה אקסקלוסיבית שנוצרה לקהל הפאשניסטות שחוגגות את החג המוסלמי, רשת מנגו הספרדית משיקה קולקציית חג מיוחדת ובבית הכלבו המפורסם סלפרידג'ס שבלונדון כבר נערכים לפסטיבל של ממש. צום קל.

הנערה: קייט וג'יזל, פנו מקום לדוגמנית הטרנסג'נדרית הארי נף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאווה אמיתית. הדוגמנית הטראנסג'נדרית הארי נף בקמפיין החדש של SMOKE X MIRRORS/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועי הגאווה אמנם כבר מאחורינו, אך בעולם האופנה יום יום חג. לצד שמות כמו קייט מוס, ג'יזל, קרלי קלוס, ג'יג'י חדיד וג'ואן סמולס מצרפת סוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG לראשונה לשורותיה דוגמנית טרנסג'נדרית - הארי נף בת ה-22. נף, ילידת מסצ'וסטס פרצה בשבוע האופנה בניו יורק לאביב 2015, כאשר במקביל מגזיני אופנה אלטרנטיביים נוסח VICE u-Dazed And Confused נתנו לה במה וחשיפה. כעת, במקביל לחדשות ההיסטוריות, היא גם קוטפת קמפיין למותג המשקפיים הניו-יורקי הטרנדי SMOKE X MIROORS, בו היא מככבת בשפתיים אדומות ומחשוף שמספק הצצה לתהליך הטרנספורמציה שהיא עוברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully