וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של דנים: שרה ג'סיקה פרקר לוהטת בקמפיין חדש

16.6.2015 / 12:11

בגיל 50, והרבה אחרי ירידת סדרת הלהיט האיקונית שלה, שרה ג'סיקה פרקר רלוונטית מתמיד, ומככבת בקמפיין של מותג הג'ינסים ג'ורדאש, השייך לשלושה אחים ישראלים לשעבר

שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015. יח"צ חו"ל,
You Are What You Is. שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין לג'ורדאש/יח"צ חו"ל

היא מטיילת ברחובות הווסט-וילג' עם התאומות המתוקות שלה, מסתודדת עם אנה וינטור בשורה הראשונה של תצוגות שבוע האופנה בניו יורק, מצטלמת לשערי מגזינים נחשבים, מגיעה בקביעות לאירועים נוצצים, ועדיין מוצאת זמן להצטלם לסרטי קולנוע (קומדיה רומנטית בכיכובה, "כל הדרכים מובילות לרומא", תצא לאקרנים בקרוב). שרה ג'סיקה פרקר, אייקון אופנה בלתי מעורער, עסוקה מתמיד שנים לאחר ירידת סדרת הלהיט האיקונית שלה "סקס והעיר הגדולה". אין פלא שהניו-יורקית הכי מפורסמת נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מותג הג'ינסים ג'ורדאש. בגיל 50, היא ממשיכה להיות רלוונטית.

פרקר תקדם את דגמי הג'ינסים שיימכרו ברשת וולמארט ובאתר המכירות החדש, כמו ג'ינסים בהשראת דגמי וינטג' משנות ה-70 ותחילת שנות ה-80 וג'ינסים סטרצ'יים בגוונים שונים. לוגו ראש הסוס יופיע בכולם. טווח המחירים נע בין 89 ל-149 דולר. הקמפיין צולם על-ידי צלם האופנה מייקל תומפסון והתמונות יופיעו ברשת ובפרינט, כמו גם בשילוט פנים בחנויות ובעמודי הרשתות החברתיות של המותג. פרקר עצמה אמרה: "למותג יש היסטוריה עשירה ואני מעריצה שלו כבר הרבה שנים".

מותג הביגוד גו'רדאש שנוסד ב-1969 בידי ג'ו, רלף ואבי נקש, שלושה אחים ישראלים שהיגרו לניו יורק בתחילת שנות ה-60, היה אחד הראשונים לשווק ג'ינס מעצבים במחירים גבוהים יחסית ופנה לקהל צרכנים עם מודעות אופנתית. המותג צבר פופולאריות בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים. בשירו הידוע של פרנק זאפה "You Are What You Is" מ-1981 יש איזכור של ג'ורדאש ג'ינס, מה שמעיד על מקומו המרכזי בתרבות הפופולארית אז. עם זאת, בשנות ה-90 פופולאריות המותג החלה לצנוח, אך ג'ינסים של ג'ורדאש שימשו בעיקר אנשי צווארון כחול והם נמכרו באאוטלטים. אך בזכות שירותי גייצור לחברות אחרות כמו גאפ, טומי הילפיגר, ליווייס ואברקרומבי אנד פיץ', המותג שמר על כוחו והצליח אף להשיב לעצמו את אפיל שנות ה- 70 הכה פופולרי היום, פרזנטוריות ג'ורדאש בולטות בעבר היו היידי קלום, ואליזבת הארלי.

שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015. יח"צ חו"ל,
שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015/יח"צ חו"ל
שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015. יח"צ חו"ל,
שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015/יח"צ חו"ל
שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015. יח"צ חו"ל
Michael Thompson,
שרה ג'סיקה פרקר בקמפיין ג'ורדאש, סתיו 2015/יח"צ חו"ל Michael Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully