וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: כנופיות נהנות יותר

23.6.2015 / 13:55

הסקיני מסתמן כמזיק לבריאות, דוגמניות-על חולקות את הסודות למדעי הסלפי, כנופיית ז'יבנשי מעוטרת פירסינגים בווג יפן, מיו מיו מציגים את האיט-גירלז החדשות והסרט המשפיע ביותר על תעשיית האופנה במאה הנוכחית חוגג 15 שנה. כל הדברים החמים והמגה-אסתטיים שקרו השבוע

הדיבור: סכנת הסקיני

קייט מוס וקארה דלווין בתצוגה של ברברי בשבוע האופנה בלונדון 2014. GettyImages
בקרוב גם הן יצטרכו להיפטר ממנו. קייט מוס וקארה דלווין מחובבות הסקיני המושבעות/GettyImages

כבר כמה שנים שגורמים שונים בעולם האופנה מנסים להספיד את הסקיני, והנה נראה שמשאלתם עומדת להתגשם. הגזרה הצינורית שמסרבת לדעוך מעולם האופנה, מסתמנת באופן רשמי כמזיקה לבריאות - כפי שיכולה להעיד אשה אוסטרלית בת 35 שהגיעה לטיפול נמרץ כשהיא סובלת מנזק עצבי שנגרם מהמכנסיים הצרים. בעקבות האירוע המבהיל החלו לצאת מדורי האופנה ברחבי העולם באזהרות מסע חמורות לכל אותן המעריצות המושבעות שאוהבות להתהלך בסקיני. מנגד התחילו לזרום ברשת הצעות ליורש ראוי. אהבנו במיוחד את הצעת ההגשה של מגזין Dazed And Confused.

הסטילס: קניה, קנדל ושאר חברי הכנופיה של ז'יבנשי על שער ווג יפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנופיה של ריקרדו. ווג יפן, גיליון אוגוסט 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בטכנולוגיה, בסושי וגיבורי תרבות מאוירים - תסמכו על היפנים שידעו לעשות את העבודה גם כשזה נוגע לשערים של מגזיני אופנה. אמש (שני) נחשף באינסטגרם שער גיליון אוגוסט של ווג יפן, כשעליו חברי אחת הכנופיות האופנתיות ביותר בתעשייה. בלב הגאנג ניצב ריקרדו טישי, המנהל האמנותי של ז'יבנשי, ומסביבו הסופרמודלז המלוות אותו בעבודתו וכן, המוזות והחברים הקרובים - השחקנית האדמונית ג'סיקה צ'סטיין, והראפר, מפיק העל והאושייה האופנתית קנייה ווסט. בגזרת הדוגמניות נרשמה נוכחותן של הפייבוריטיות של טישי, הלא הן קנדל ג'נר, ג'ואן סמולס, ג'יימי בוקהרט ומיקה ארגנרז אשר הולבשו כולם בז'יבנשי מכף רגל ועד ראש ועוטרו כמובן בפירסינג ובעגילי הפנים המפורסמים שהפכו לדיבור הכי חם בשבוע האופנה בפריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הווידאו: תורת הסלפי של הסופרמודלז

טובי המוחות עדיין מנסים לפצח את הנוסחה לתמונת הסלפי המושלמת. לרגל יום הסלפי הבינלאומי (כן, למרבה הצער יש דבר כזה) שהתרחש השבוע ניאותו דוגמניות-העל לחלוק בפני גולשי האתר של מגזין W את סודותיהן הכמוסים והטיפים בכל הנוגע למדעי הסלפי. מג'יימי בוקהרט ממליצה לאתר זווית גבוהה ורוויה באור, אלסנדרה אמברוסיו מדגישה את חשיבות הארכת הצוואר, קנדיס סוונפול מעדיפה לברווז את השפתיים וקרלי קלוס אוהבת להפריח נשיקות לעדשת הסמארטפון. לגזור ולשמור. או פשוט להתחיל ולצלם דברים מקוריים יותר.

הטרנד: 15 שנה לסרט המשפיע ביותר על עולם האופנה במאה הנוכחית

הוא אמנם נולד כבר ב-1999 אך רק בחודש שעבר ציינו עשור וחצי בדיוק להקרנת הבכורה של הבמאית סופיה קופולה על המסך הגדול בארצות הברית. בימים אלה מציינים זאת בממלכה המאוחדת. מה היה בו ב"חמש ילדות יפות", סרט הביכורים של הבמאית המתחילה דאז, שסימן אותו כנקודת ציון תרבותית חשובה כל כך בעולם האופנה ואת קופולה עצמה כיקירתו החדשה והמיידית מאז ועד היום? במגזין Dazed And Confused מנתחים את הסרט מכל זווית, מהסטייל ועד הפסקול; במגזין Oyster הציגו רק לאחרונה הפקת אופנה ברוח הסרט בכיכובה של בתו בת ה-16 של ג'וני דפ כשבמקביל ישנם אינספור מדריכים כיצד להעתיק את האסתיקה שרקחה קופולה למלתחה הפרטית. השפעותיו של הסרט לא מסתכמות רק כאן, אלא באסתטיקה שלמה שחלחלה אל עולם האופנה וניכרת בה היום - משובן של שנות השבעים הנוסטלגיות, דרך האטיטוד החולמני ואפילו בפילטרים בעלי האפקט הנושן של האינסטגרם.

הנערות: מדיסון בראון והיילי גייטס, החדשות בשכונה של מיו מיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכות את הקו. מדיסון בראון והיילי גייטס בקמפיין הסתיו של מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעים להכיר: מדיסון בראון והיילי גייטס, הנערות החדשות בבלוק ובקמפיין הסתיו של מיו מיו שרואה אור בימים אלה ממש. בבית האופנה האיטלקי אוהבים לטפח כשרונות עולים בהוליווד, וכך מצטרפות שתי השחקניות הצעירות למיה גות' וסטייסי מרטין, הפרזנטוריות הקיימות ליצירת כנופיה אופנתית חדשה בנוף. את הספתח שלהן הן עשו ברחובות ניו יורק המחוספסים, שם צולם הקמפיין. מראן הצעיר של השחקניות החדשות בקבוצה תואם להפליא את רוח הנעורים של מיו מיו, זו שעוררה סערה משום שפזלה כמעט למחוזות של פדופיליה ואף הובילה לפסילת הקמפיין האחרון בו כיכבה גות'. בקמפיין החדש נכון לעכשיו עוד לא נרשמו סימנים מטרימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully