וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע באינסטוש: סיכום רגעי הסטייל הגדולים

2.7.2015 / 15:28

והפעם ספיישל "יום שיער טוב". מלך עיצוב השיער הבלתי מעורער מיקי בוגנים מפנק בפריזורה את מריה קארי, מלך הפ?נים הירושלמי-הוליוודי אדיר אברג'יל מפנפן את נסיכת הדרקונים אמיליה קלארק, ומגזין ווג בוחר את רגעי השיער היפים בתולדות הקולנוע

אתר רשמי

בווידיאו: מה לובשות הדוגמניות כשהן ישנות? פרטים נוספים בהמשך האייטם.

מיקי בוגנים - מריה ואני

A photo posted by @mikibuganim on

שתי דיוות בתמונה אחת. מריה קארי, אורחת לרגע עם חבר מיליונר מקושר במקומות משפיעים, תאומים משגעים ותלתלים מפוארים, זכתה לטיפול וי.איי.פי מדיווה מקומית ולא פחות כשרונית. מיקי בוגנים, השיזוף והבלונד, פגשואת הזמרת. התוצאה: פריזורה הורסת.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

ווג ארצות הברית - גווינת של פעם

A photo posted by Vogue (@voguemagazine) on

12 עורכות מגזין ווג האמריקאי בחרו את רגעי השיער שלהם בקולנוע. בין מריל סטריפ ב"מנהטן" ודקוטה ג'ונסון ב"50 גוונים של אפור", מצאנו גם את גווינת פאלטרו. יותר נכון את הקארה הבלתי נשכח שלה מ"משפחת טננבאום" מ-2001. ואנחנו ממש מסכימות עם העורכת וירג'יניה ואן זנטן שבחרה בו.

MoMA - המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק נותן תזכורת

ה-MoMA הניו-יורקי, אחד ממוזיאוני האמנות הטובים בעולם, מזכיר לנו שתערוכת "סין: מבעד למראה" עדיין רצה. תערוכת האופנה השנתית של המוזיאון, שפתחה כרגיל עם גאלת המט הנוצצת בחודש מאי האחרון בשיתוף עם ווג, עוסקת הפעם בהשפעת האסתטיקה הסינית על אופנת המערב, והיא נחשבת לאחד הדברים שאין לדלג עליהם בכל ביקור העונה בתפוח הגדול.

רוזי הנטינגטון וויטלי - מחווה למעצב השיער הוותיק

הטופמודל הבריטית לא שוכחת לפרגן למעצב השיער הקבוע שלה ג'ורג' נורת'ווד גם באמצע יום צילומים עמוס. הבלונדינית היפהפיה שעיצבה עוד קולקציית לנז'רי בשיתוף עם רשת מרקס אנד ספנסר, אומרת על איש המקצוע הנאמן שלה: "13 שנה והוא עדיין לא מסוגל להיפטר ממני". למה שירצה בכלל?

אדיר אברג'יל - ירושלמי בהוליווד

A photo posted by Adir Abergel (@hairbyadir) on

מלך הפ?נים הירושלמי-הוליוודי המטפל דרך קבע בשיערן של כוכבות כמו ריס ווית'רספון, ג'ניפר גארנר, קריסטן סטיוארט, ואחרות, מציג עוד עבודה מושלמת. הפעם הקארה ההורס והבוהק של אמיליה קלארק ("משחקי הכס") בצילומי סרטה החדש "שליחות קטלנית: בראשית" בקוריאה.

ג'אן אטקין - קלואי קרדשיאן ואני

מעצבת השיער ג'אן אטקין, הידועה בסגנון המשלב יופי קלאסי עם טרנדים עכשוויים, רכשה ניסיון רב בעיצוב שיערן של ידועניות רבות כמו ג'ניפר לופז, גוון סטפני, אמה סטון, סופיה ורגרה, ג'סיקה אלבה וקייטי פרי. כעת היא מפרסמת תמונה נהדרת של קלואי קרדשיאן עם סידור שיער בעיצובה. מחליק שיער Ecla Natural של ליאונור גריי ושמן זרעי קצח אחראים למראה הנהדר.

לירז אגם - עוד כלה מושלמת

A photo posted by lirazagam (@lirazagam) on

לירז אגם, מעצב שיער בקמפיינים והפקות אופנה בארץ ובחו"ל, משתף תמונה משגעת של חן שירי, כלה יפהפיה שבחרה בו לעצב את שיערה בחתונתה שהתקיימה בקרבת אגם קומו באיטליה. כמו שאפשר לראות בתמונה המשגעת פה, הכלה נראתה נהדר בתסרוקת רומנטית עם ממד רטרו.

סם מקנייט - זכרונות הנסיכה דיאנה

סם מקנייט, מעצב שיער ותיק עם נסיון עשיר בעיצוב שיערן של אינספור ידועניות, מפרסם תמונה ישנה עם הנסיכה דיאנה לפני סשן צילומים. התמונה פורסמה ביום 1 יולי שהיה אמור להיות יום הולדתה ה- 54 של הנסיכה.

לנה פרמינובה - עוד שמלת קוטור מושלמת

הדוגמנית ואשת החברה הרוסיה לנה פרמינובה חיה חיים שרובנו יכולים רק לחלום עליהם. היא לובשת אופנת קוטור, נופשת בקביעות באומבריה, אזור ציורי בין רכסי הרי האפנינים באיטליה, וכל הזמן נראית מושלמת. כאן היא מציגה את שמלת קלואה החדשה והמהממת שלה.

מגזין W - מה לובשות הדוגמניות בלילות

A video posted by W magazine (@wmag) on

מגזין W מקדיש את גיליון אוגוסט לתרבות הפופ. בגיליון, The Pop Issue, מתנוססת הפקת אופנה עוצרת נשימה עם עשר טופמודלס המתחזקות חשבונות אינסטגרם סקסיים במיוחד. רוזי הנטינגטון ווייטלי, כריסי טייג'ן, לילי אולדרידג', בלה חדיד, אנה איוורס, אירינה שייק, ג'ואן סמולס, דוצן קרוס, ברברה פלווין ואמילי רטג'ובסקי הצטלמו כל אחת לצד כסא כלשהו, וגם לסרטון בו הן מגלות מה הן לובשות כשהן ישנות.

דורון מטלון - מיס איזראל והחברות

דורון מטלון (שלישית מימין), נערת ישראל 2014, מעלה תמונה עם החברות בבגדי ים רטרו מתצוגת הפתיחה של ביוטי סיטי הוליווד, ועושה לנו חשק לרכוש גם וללכת לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully