וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונה קארן פורשת מתפקידה

1.7.2015 / 8:37

רק לפני כחודשיים הודיעה המעצבת הוותיקה על רכש חדש ומפתיע כשמינתה את צמד המעצבים מהמותג פאבליק סקול לתפקיד המנהלים האמנותיים החדשים. כעת היא פורשת מתפקיד המעצבת הראשית ויו"ר המותג הניו יורקי DKNY, ותישאר על תקן יועצת

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: תצוגת האופנה של דונה קארן לסתיו-2015 בניו יורק

דונה קארן הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמעצבת הראשית וכיושבת ראש מותג האופנה הניו-יורקי הנושא את שמה. על פי הודעה רשמית שנמסרה מטעם החברה, היא תישאר לתפקד על תקן יועצת. עוד נמסר כי הם אינם ממהרים לחפש לה מחליפ/ה, וייתכן שישהו לתקופת זמן קצרה תכניות עתידיות בנוגע לתצוגות מסלול וקולקציות מיוחדות.

קארן סיפרה שהיא התלבטה ארוכות והגיעה להחלטה לאחר תקופה של חשבון נפש. היא הודתה לקולגות ואמרה שהיה לה הכבוד לדברר ולפתור את צרכי הסטייל של הנשים ב-30 שנה האחרונות. "דונה קארן ניו יורק הוא חלק נכבד ממי שאני, בעבר, בהווה וגם בעתיד", אמרה בהודעה, "אבל הגעתי לנקודה בחיים שבה אני צריכה להקדיש יותר זמן למחויבויות הפילנתרופיות שלי". קארן תקדיש את זמנה הפנוי לפעילויות בקרן העוסקת בבריאות ובחינוך, שמוכרת מוצרי יוקרה למען מימון פרויקטים חברתיים.

המעצבת היהודייה בת ה-66, ילידת קווינס, ייסדה את החברה בשנת 1984. היא הספיקה לזכות בהערכה רבה מצד תעשיית האופנה העולמית, ובין השאר קיבלה פרס מפעל חיים מטעם מועצת האופנה של אמריקה, ופרס על תרומתה לחברה מטעם הנשיא לשעבר ביל קלינטון.

רק לאחרונה הציגה המעצבת הוותיקה רכש חדש ומפתיע כשמינתה את המעצבים מקסוול אוסבורן ודאו?יי צ'או מהמותג פאבליק סקול לתפקיד המנהלים האמנותיים החדשים. הצמד המבטיח שעומד מאחורי אחד המותגים הצעירים והמסקרנים כיום בסצנה, יציג את קולקציית הביכורים ל-DKNY כבר בשבוע האופנה הניו-יורקי שיתרחש בספטמבר הקרוב. "הקמתי את DKNY בשאיפה ליצור מותג שילכוד את התמצית של ניו יורק, ויוכל להפיץ את האנרגיה הזו לשאר העולם", הגיבה קארן בזמנו על המינוי למגזין DAZED & CONFUSED. "זה היה מסע מופלא, עכשיו הגיע הרגע להתפתח ואני מאוד נרגשת לקראת הפרק החדש בחברה עם הצוות הקריאטיבי החדש".

המעצבת דונה קארן. GettyImages
קארן. משמחת נשים עם סטייל כבר 30 שנה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DKNY לקיץ 2014. סטייל התפוח הגדול במיטבו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין הגברים היפהפה לאביב-קיץ 2015 של DKNY בכיכובה של קארה דלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך
פאבליק סקול בשבוע האופנה בניו יורק, פברואר 2015. GettyImages
המעצבים מקסוול אוסבורן ודאו?יי צ'או מהמותג פאבליק סקול. הדור הבא?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully