וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד פלוס אחד: גם מייסי'ס יפטרו את דונלד טראמפ?

1.7.2015 / 16:59

בעקבות התבטאויותיו הגזעניות של המיליארדר האמריקני כלפי המהגרים המקסיקנים, 700,000 לקוחות זועמים חתמו על עצומה הדורשת לפטרו מכל עיסוקיו הקשורים לרשת בתי הכלבו

מערכת וואלה!

אחרי רשת NBC, מגיעה תורה של מייסי'ס. 700,000 לקוחות זועמים חתמו על עצומה בדרישה לפטר את דונלד טראמפ מכל עיסוקיו הקשורים לרשת בתי הכלבו האמריקאית בעקבות התבטאויותיו הגזעניות כלפי המהגרים המקסיקנים. המיליארדר האמריקני, שמנסה לפלס את דרכו אל הבית הלבן, נחשב לאחד השגרירים המפורסמים של מייסי'ס – הוא אורח כבוד קבוע בפרסומות של הרשת, שאף מציעה למכירה ליין שלם של בגדי עסקים על שמו. זוהי אינה הפעם הראשונה ששמו של טראמפ עולה לכותרות בהקשר של מייסי'ס. לפני שנתיים וחצי הוגשה עצומה נוספת בקריאה לפיטוריו של טראמפ מהרשת, בשל שורה של האשמות - החל מהתנהגות סקסיסטית וכלה בניסיון הכושל לסחוט מנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, פרטים אינטימיים על חייו האישיים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

דונלד טראמפ מכריז על מועמדותו לנשיאות ארה"ב, ניו יורק, יוני 2015. רויטרס
דונלד טראמפ/רויטרס
שלט של חנות מייסי'ס בדאלאס, ארצות הברית. רויטרס
מייסי'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully