וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמסך אל המסלול: מחווה אופנתית לאושיות הסטייל הגדולות של הקולנוע

2.7.2015 / 11:43

תצוגות האופנה של ביוטי סיטי הוליווד נוצרו בהשראת האיקונות הבלתי נשכחות של המסך הגדול, ונתנו במה לכשרונות המבטיחים של מחלקת העיצוב של שנקר. מבגדי ים רטרו ועד שמלות שטיח אדום נוצצות. צפו במתרחש על המסלול ובהכנות האחרונות מאחורי הקלעים

צילום: אבי כהן; עריכה: נועה לוי

לקולנוע תמיד היתה השפעה גדולה על תפיסת היופי והאופנה דרך הכוכבות של אותן שנים. השנה הוקדש הביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה, לנושא המראה ההוליוודי, ונפתח בתצוגת אופנה מרהיבה. זו השנה השלישית שבה סופר-פארם נותנת במה לכישרונות המבטיחים של מחלקת עיצוב האופנה בשנקר. הסטודנטים יצרו דגמים בהשראת דמויות מפתח מסרטים הוליוודיים ידועים לאורך השנים - ממרילין מונרו בסרט "גברים מעדיפים בלונדיניות" דרך גרייס קלי ב"חלון אחורי" ועד לאודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפאני", לצד כוכבות נוספות שהפכו לאיקונות בלתי נשכחות. בנוסף התקיימה תצוגת פין אפ של בגדי ים, ותצוגת שמלות שטיח אדום שעיצבו מעצבים ישראלים מובילים.

אירועי ביוטי סיטי 2015 יימשכו עד מחר, שישי ה-3 ביולי (כולל), ויכלול סדרה של סדנאות, הרצאות וחנויות פופ-אפ למוצרי טיפוח וקוסמטיקה. הכל מתקיים בביתן 1, גני התערוכה, תל אביב.

מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully