וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר וונג ובלנסיאגה - הסוף?

5.7.2015 / 13:35

חרושת שמועות לגבי סיום תפקידו של המנהל האמנותי בבית האופנה הנחשב מילאה בסוף השבוע האחרון את הרשת. בכך תומכות גם השמועות על כך שהמעצב הצעיר מחפש בקדחתנות ובחשאיות אחר משקיע חדש במותג שלו, על מנת למקד את משאביו ולגדול

יוטיוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלנסיאגה, קמפיין סתיו-חורף 2015-16 בכיכוב קייט מוס ולארה סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה בלנסיאגה מככב בכותרות, ולא רק בזכות הקמפיין הטרי והמתוקשר בכיכוב קייט מוס ולארה סטון. בסוף השבוע האחרון החלה חרושת השמועות לעבוד שעות נוספות, ומלאה את הרשת בספקולציות לגבי סיום תפקידו של המנהל האמנותי אלכסנדר וונג.

אתר חדשות האופנה היומי WWD מדווח כי חוזה העסקתו של וונג, שאמור להסתיים בדצמבר הקרוב, ייתכן ולא יחודש. וונג בן ה-31 החל לעבוד בבית האופנה בדצמבר 2012, אז נכנס לנעליו של ניקולה גסקייר שפרש מתפקידו בתום 15 שנה וכיום עומד בראש בית לואי ויטון.

בימים אלה עובד וונג על קולקציית אביב-קיץ 2016 שתוצג בשבוע האופנה בפריז בסוף ספטמבר, כשבמקביל הוא עובד על הקולקציה של הלייבל הפרטי והמצליח הנושא את שמו, אותה יציג שבועות ספורים קודם לכן בשבוע האופנה בניו יורק. לפי הדיווחים, וונג וקברניטי בלנסיאגה מתדיינים בנוגע לאפשרות חידוש החוזה שלו. כלומר, נכון לעכשיו עוד לא ברור האם בכלל יחודש. בכך תומכות גם השמועות על כך שהמעצב הצעיר מחפש בקדחתנות ובחשאיות אחר משקיע חדש במותג שלו - מה שמלמד כי וונג מתכנן למקד את משאביו בביתו שלו על מנת לגדול, מה שיכול להתאפשר בעיקר בעזרת זמן פנוי.

שבוע האופנה בפריז: תצוגת סתיו 2015-16 של בלנסיאגה

עיבוד תמונה, גטי
אלכסנדר וונג. GettyImages
ינופף בקרוב לשלום או להתראות? אלכסנדר וונג, המנהל האמנותי של בלנסיאגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully