וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המוזיקה: כך תבחרו את דגם הרייבאן הנכון בשבילכם

9.7.2015 / 16:38

חשים עצמכם אנשי רוקנ'רול? מעריצי ג'ון לנון או יותר בקטע של בוב דילן? קבלו ארבעה דגמים חדשים של משקפי שמש שיהיה קשה לפספס בקיץ הנוכחי

פסטיבל רייבאן שייערך ביום שישי הקרוב באמפי-פארק בראשל"צ בו יופיעו האמנים התקווה 6, הדג נחש, אברהם טל ומוקי, הוא הזדמנות מצוינת לבחון כמה דגמי משקפי שמש שייתנו את הטון בקיץ הקרוב ואולי יתאימו למי שאתם עכשיו או למי שאתם רוצים להיות:

Wayfarer Distressed - דגם Wayfarer הוותיק שנותר אמנם נאמן לעיצובו המקורי אבל יוצג הקיץ בגרסה חדשה הכוללת מסגרת אצטט שעברה עיבוד מיוחד המקנה לה ולידיות מראה משופשף. מאז כניסתם לפס הייצור כבר בשנת 1956 הם הופיעו בלא פחות מ-60 סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה ביניהן מיאמי ווייס, איש הגשם ובלשים בלילה.

למי מתאים? לאנשים בעלי חוש הומור מפותח, הוליוודיים בנשמתם, חובבי רוק אנד רול ומעריצי בוב דילן.

וויאפר רייבאן.
דגם ה-Wayfarer

Aviator - דגם הטייסים האלמותי רוענן וחודש בקיץ הנוכחי בחומרים וצבעים חדשים ואל תתפלאו אם תראו אותו במסגרות מתכתיות בגוון פלטינה עם השראת וינטג' מובהקת. נכון, רייבאן לא שינו את עיצוב העדשה מזה שבעים שנה וגם לא נראה שהיא תעשה זאת בעשור הקרוב, אבל מי באמת צריך את זה כשמדובר במשקפיים שמתקפלים בנוחיות גדולה מאוד ונתלים אחר כבוד בכיס הסרבל (טייסים, אלא מה?)

למי מתאים? לטיפוסים צבעוניים המקפידים על לוק אופנתי נכון ואוהבים לראות ולהיראות.

אויאטור רייבאן.
Avitor

Clubmaster מהדורת עץ – עוד דגם נפוץ שזוכה לפרשנות מרעננת בצורת חצי מסגרת שעשויה עץ וגומי, שמבטיח נוחות, גמישות ועמידות ובעיקר מראה רטרו מהימים שכולם רוצים לזכור.מדובר על מסגרת העץ, שמיוצרת משלושה סוגי עץ - דובדבן, מייפל ואגוז, מאיימת להפוך ללהיט היסטרי בקרב חובבי מראה הרטרו המתוחכם.

למי מתאים? ליערנים וחובבי פסטיבלי הטבע השונים המקדשים את אמא אדמה

ROUND– משקפיים בעלי עדשות עגולות שנוצרו בהשראה מלאה של ענקי המוסיקה של שנות השישים. נכון, יש כאלה שיראו בהם חזרה סטודנטיאלית לימי החנון-שיק, אבל מה שהיה טוב לג'ון לון טוב גם בשבילנו, בעיקר כשזה מגיע עם עדשות מראה צבעוניות.

למי מתאים? להיפים החופשיים ברוחם ולמי שרואים עצמם כדור ההמשך של ילדי הפרחים

את הדגמים המופיעים בכתבה ודגמים נוספים ניתן למצוא ב- Ray- Ban Music Festival שייערך ב-10 ביולי באמפי-פארק ראשון לציון, עם הופעות של התקווה 6, הדג נחש ואברהם טל ומוקי.

משקפיים עגולים בצבע ניוד של ASOS. www.asos.com, אתר רשמי
Round/אתר רשמי, www.asos.com
מערכת וואלה! NEWS בשיתוף רייבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully