וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרילוגיה של קרלי קלוס ועוד רגעי סטייל השבוע באינסטגרם

16.7.2015 / 15:05

קייטי פרי מבשרת על שת"פ חדש, קרלי קלוס מדלגת בין בירות אופנה, לקירנאן שיפקה יש ארנק חדש או שניים, מעצבת מרקזה בסוואנה האפריקאית, קייטלין ג'נר מתאמנת על מניקור, ג'ימי צ'ו עם קמפיין חדש ובר רפאלי משווה את הבלונד לזה של אמא ציפי

אתר רשמי

קייטי פרי מוכנה לחגים

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on

כוכבת הפופ היא הפנים החדשות בקמפיין החגים החדש של H&M. הקמפיין המקדם אופנת חורף חמימה וחגיגית יעלה, כפי שהיא מגלה, בסוף השנה. היא גם מציינת כמה מרגש אותה לשלב איקונים חגיגיים כבר עכשיו. האמת, צודקת.

סשה פיוורובה - קשה בימי שני

דוגמנית העל הרוסייה-ניו יורקית סשה פיוורובה לא אוהבת להתעורר בימי שני לאחר וויקאנד של מנוחה, אבל נראית מצוין גם כשהיא לא ממש מוכנה למצלמה.

קרלי קלוס והחתולה הכעוסה

גם

A photo posted by @karliekloss on

גם חתולות לא בהכרח אוהבות יקיצות בוקר. כך נראתה החתולה של קרלי קלוס לאחר אמבטיה מוקדמת לקראת טיסה מלונדון לרומא עם אימא הטופמודל העסוקה.

קרלי קלוס ערב קודם

A photo posted by @karliekloss on

וכך אימא נראתה ערב קודם בזמן ביקור בביתו של ידידה סם מקנייט, מעצב שיער ידועניות. התמונה הנהדרת הזאת צולמה בגן הבית עם הסניקרס של קרלי בתפקיד אוזני שפן.

קרלי קלוס נפרדת מפריז

A photo posted by @karliekloss on

ויום קודם היא היתה בפריז. עם התמונה הזאת מתצוגת ורסצ'ה אטלייה בשבוע האופנה של פריז, קרלי נפרדה מעיר האורות לפני שהמשיכה בדרכה ללונדון.

ג'ורג'יניה צ'פמן - על שפת בריכה בסוואנה

המנהלת הקריאטיבית של בית אופנת העל מרקזה מביטה אל הנוף הקסום של הסוואנה האפריקאית סרנגטי בצפון טנזניה. צ'פמן נופשת שם בימים אלו עם בעלה המפיק ההוליוודי הארווי וויינשטיין ושני ילדיהם. היא לובשת, כמובן, כפתן של מרקזה.

מסיבת יום ההולדת של נטשה פולי

A video posted by Natasha Poly (@natashapoly) on

הטופמודל הרוסייה נטשה פולי הזמינה מלא חברים, כולל אנה איוורס ודוצן קרוס, למסיבת יום ההולדת ה- 30 שלה שנערכה ברוח 'גטסבי הגדול' הפוטוגנית במיוחד. היא לא רק נראתה נפלא, היא גם הוכיחה שהיא יודעת לזוז נהדר על רקע המוזיקה של 50 סנט.

אמנדה וולש, הביקיני והאקוואריום

אמנדה וולש חוזרת ל- Laucala Resor, מלון פאר חביב עליה באחד מאיי פיג'י. בין שחיית חזה לצלילה, הדוגמנית הברזילאית משתפת תמונה שלה לצד בריכת האקוואריום במקום.

קירנן שיפקה פשאניסטה

הבת של דון דרייפר כבר לא תשוב למרקע, אבל קירנן שיפקה כאן להישאר. השחקנית הצעירה והמוכשרת ממשיכה לבסס את מקומה כפשאניסטה של ממש. שני ארנקי מיו מיו חדשים ללא ספק ישדרגו עבורה כל מראה שטיח אדום בקרוב.

מארק ג'ייקובס מציג את העוזרת

A photo posted by Marc Jacobs (@themarcjacobs) on

לא חשבנו שמארק ג'ייקובס מנקה ומבשל בעצמו. אבל עכשיו אנחנו גם יודעים מי דואגת לו ולבול טריירית שלו דייזי בעניינים הללו. סוזן! וכמו תמיד, גם השבוע, כפי שהוא מציין, היא הכינה ארוחה טעימה להפליא.

קייטלין ג'נר מנסה להבין איך זה עובד

היא עדיין עוד לא שם, אבל היא משתפרת. קייטלין ג'נר מתאמנת במריחת לק ובדרך מתייעצת לגבי הגוון, תכלת פסטלי אטום ומאט. אנחנו בעד.

סוזי מנקס זוכרת לאזדין אלאיה חסד שנות ה- 80

סוזי מנקס ואזדין אלאיה בפרזנטציה מקדימה לפני הפתיחה הרשמית של תערוכת Couture/Sculpture בגלריה בורגזה, רומא. עיתונאית האופנה ועורכת ווג סיקרה את הרטרוספקטיבה המוקדשת למעצב הוותיק, אחד השמות החמים בתעשייה בשנות ה- 80 וה- 90.

שרימפטון קוטור ודוגמנית על מוכרת לנו מפעם

@christiebrinkley #1981 #SportsIllustratedSwimsuit #JohnGZimmerman #Gottex #perfection ❤️❤️❤️

A photo posted by Shrimpton Couture (@shrimptoncouture) on

חנות אופנת הווינטג' המקוונת שרימפטון קוטור המציגה דרך קבע צילומי אייקוני אופנה וסמלי סטייל מן העבר, חוזרת הפעם ל- 1981 עם תמונת מגזין ספורטס אילוסטרייטד של כריסטי ברינקלי הצעירה וההורסת.

רק חלק מאוסף הנעליים של ברבי

A photo posted by Barbie® (@barbiestyle) on

למרות שהמידה לא בדיוק נכונה, אנחנו רוצים את כל זוגות הנעליים האלו של ברבי. ישמח אותנו לקבל אותם גם לתצוגת מדף כמחווה לאקססורי שכולנו מכורים לו, ממש כמו ברבי

עקבי סיכה ורגליים לא נגמרות: סרטון הקמפיין החדש של ג'ימי צ'ו

A video posted by Jimmy Choo (@jimmychoo) on

סרטון קמפיין סתיו/חורף 2015/16 של ג'ימי צ'ו הועלה לאינסטגרם המותג (רק טעימה) ובערוץ היו טיוב שלו (באורך מלא) ואנחנו צפינו בו שוב ושוב בעיקר בגלל הנעליים, אבל גם הרגליים.

בר רפאלי דומה לאימא

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

בצעירותה היתה ציפי רפאלי אחת הנשים היפות כאן. מי שלא יודע כמה, יכול לראות בתמונה פה שהעלתה הבת שלה לאינסטגרם וגם כתבה: "מעץ תפוח, מקבלים רק תפוחים". את לא יכולה להיות יותר צודקת ברבור!

OPI נופשים עם מניקור ורוד עז

A photo posted by OPI (@opi_products) on

בקרוב אצלכם פוזה כזאת בדיוק ומניקור מושלם לא פחות. סופ"ש נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully