וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הניצחון הגדול על האקסטרה סמול

30.7.2015 / 15:05

בובת ראווה רזה מדי בסניף טופשופ בבריטניה הובילה לפוסט זועם בפייסבוק שזכה למאות שיתופים. בתגובה הודיעה רשת האופנה הפופולארית שתפסיק להזמין את הבובה הגבעולית

צילום מסך

הודעה משמחת ללקוחות טופשופ: מהיום תוכלו להרגיש קצת, אבל ממש קצת, פחות רע עם עצמכם. רשת האופנה הבריטית מצאה את עצמה על הגריל השבוע, בעקבות פוסט זועם בפייסבוק. במהלך שיטוט אקראי באחד מסניפי הממלכה המאוחדת, נדהמה בחורה צעירה בשם לורה קייט ברי לגלות את הג'ינס האהוב עליה מתנוסס על בובת ראווה גרומה במידה 6, הידועה בבריטניה גם כ-xxs, כלומר אקסטרה אקסטרה סמול. ברי איבדה מיד את התיאבון לבזבוזים ומיהרה לפרוק את העצבים על המקלדת. בפוסט שהספיק לגרוף בינתיים אלפי לייקים ומאות שיתופים, היא האשימה את טופשופ בניתוק מוחלט מהמציאות, וטענה שהגיע הזמן שיבינו ברשת שבני אדם מגיעים בכל הגזרות והגדלים. למרבה הפלא המחאה עבדה. רשת האופנה הפופולארית נענתה בחיוב והודיעה שתפסיק להזמין את הבובה הגבעולית. כל מה שנשאר הוא לקוות שמבינים שם ברשת, שהכוונה אינה להזמין בובה חדשה, במידה אקסטרה סמול.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טופשופ מסירה בובות ראווה רזות מדי. צילום: Facebook, צילום מסך
אקסטרה אקסטרה סמול. בובת הראווה והמריבה/צילום מסך, צילום: Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully