וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: שרינג איז קרינג

30.7.2015 / 9:07

למרוח, לנקות, להזליף ולתלוש - אהבה מטופחת זה כואב. לרגל ט"ו באב, קבלו מדור ספיישל מוצרי יוניסקס עם תכשירי טיפוח שיתאימו גם לך וגם לה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס מחייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הו, אהבה. היא גורמת לכמה גברים לכרכר סביב בת הזוג הנאווה עם הבעת פנים מטופשת, משדלת את מיטב בנינו לפנק את החברה במנעמי החיים, ודורשת אפילו מהבחור הכי מסוקס לטפל בעצמו, כן, גם מבחינה חיצונית - כי בכל זאת, המעמד מחייב ואיך היא תבלה איתך בפומבי כשאתה נראה ככה? למרוח ולנקות, להזליף ולחכות, כי אהבה זה כואב, אבל כפי שמגלים, זה הרבה יותר נעים.

חלום מתוק? כי לרגל ט"ו באב, חג האוהבים הקיצי שיצוין בסוף השבוע בארץ הקודש, הנה כמה מוצרי טיפוח שמתאימים גם לך וגם לה. תוכל לרכוש אותם במתנה ולהשתמש בעצמך, כי תכשירי יוניסקס מענגים הם אלה שמבדילים בין רווק הולל - למלך שמצא סוף סוף את המלכה. באהבה.

1. קרם "שמונה השעות" של אליזבת ארדן

קרם לחות לעור יבש במיוחד, שמתאים בעיקר לאזור הידיים, הרגליים והמפרקים. בדראגסטור הקרם הטיפולי יעלה 350 ש"ח ל-50 מ"ל.

למרוח או לשכוח? למרבה הצער, עור יבש הוא צרה צרורה אצל גברים, נשים וכל מה שבינם. לא משנה אם בגלל מזג האוויר שהחריב את כפות הידיים, השמש שצרבה את העור, הליכה שעייפה את כפות הרגליים או הרוח שגרמה לסדקים בעור - הקרם המיוחד של חברת הקוסמטיקה מבטיח שיפור והקלה בשבילו ובשבילה. זה לא תכשיר דמוי וזלין, אלא "סופר וזלין", מהסוג היקר.

2. הבושם וורבנה פריסון של ל'אוקסיטן

או דה טואלט במהדורה מוגבלת של המותג הצרפתי. בקבוק בושם, שמכיל את תמצית לואיזה האורגנית מפרובאנס, לימון, מלפפון, מאסק ועץ הארז, עולה 269 ש"ח ל-100 מ"ל.

יעיל או מגביל? הניחוח שמכיל בקבוק הבוטיק הזה, כל כך א-מיני, שהוא מזכיר קצת ביקור בין מדפי הבישום בדראגסטור. אחרי הסנפה של הבושם הג'וסי, נשים יתבלבלו, גברים יעשו רעבים - כך שמרוב ניחוחות, כבר אי אפשר יהיה לדעת אם התזת על עצמך משהו, או שעברת בין מדפי תבלינים לדוכן המיצים במרכז השוק. לחובבי הז'אנר בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. מסכת ידיים של Sabon

תכשיר לטיפול אינטנסיבי בעור ידיים סדוק ומחוספס, שתוך חמש דקות מסייע בריכוך העור וכולל שמן מקדמיה וויטמינים, עולה 58 ש"ח ל-150 מ"ל.

פחות זה יותר? חבר, זה קורה לכולם, שבשלב מסוים היד לא רק מאדימה והופכת ליבשושית יותר מפינה נידחת בנגב. כדי למנוע את הקילופים, הפציעות או לא עלינו, חתכים - אתה יכול להשתמש באותו תכשיר ידיים סופר משופר של החברה שלך. הוא אמנם לא יספק צרכים אחרים שאינם לחות לעור כפות הידיים, תצטרך להמתין עם החומר כמה דקות ולשטוף, אבל התוצאה אפקטיבית בערך כמו ללכת איתה לטיפול אצל הקוסמטיקאית. ואתה מעדיף שלא, נכון?

4. מארז שפתונים של קיל'ס

מארז אהבה מיוחד שכולל שלושה תכשירים לשפתיים של בוטיק הטיפוח האמריקני. אחד שמכיל שמן אקליפטוס, שני בטעם מנגו ושלישי קלאסי, יעלו לכם יחד כ-99 שקלים.

לנשק או לנתק? רגע, אתה מעדיף את נשיקות שלך חושניות ומלאות להט, טעימות וענוגות או ישירות לעניין? לא משנה, כי עם המשולש המסוכן אך משובח של שפתוני קיל'ס, לא רק שהיא תמצא את השפתיים שלך עסיסיות ומזמינות יותר, אלא שתוכלו למרוח אחד את השנייה. נו, באמצעות החלפת מיצים כמובן.

5. סבון פנים Extra Balm Rinse של בובי בראון

בוטיק הטיפוח מציע קרם ניקוי עשיר לפנים, שמתאים במיוחד לעור יבש. הוא מסיר שאריות לכלוך, אך גם מותיר את העור בתחושת רכות. תוכלו לרכוש אותו במחיר 130 שקלים ל-50 מ"ל.

מפנק או מספק? ברור שאתה חושב לעצמך, "מה, סבון פנים בכל כך הרבה כסף, אני לא כוסית". אבל אם לגברת שלך מותר להסיר את השאריות של היום מפניה באמצעות קרם יוקרתי, גם לך מותר לנקות את עצמך עם התכשיר - אפילו לפני ואחרי גילוח. הכל, הודות לגליצרידים מפרח החמנייה ושמנים טבעיים שכלולים בו, שמסייעים למנוע זיהום בעור. אם תזרום, מאצ'ו, הפנים כנראה יהיו חלקות כמו של תינוק.

6. קרם לידיים ולציפורניים של קלרינס

שפופרת קרם ידיים עם תמצית תות יפני, שמן שומשום ותמצית מור, עולה 147 ש"ח ל-100 מ"ל ברשת סופר פארם.

למרוח או לזנוח? בעולם שבו הידיים הן אחד האיברים שהכי מבחינים בהם (תשאלו את מדונה או את מראדונה) - אין ספק שאתה לא יכול להזניח את העור באזור. לא משנה בין אם חקלאי שחורש שדות או איש עסקים שמתקתק על המקלדת, גם אתה צריך למרוח קרם על כפות הידיים ממש כמותה. עם זאת גם קרם פשוט יספיק, כי האופציה של קלרינס שנועדה גם לחיזוק הציפורניים היא יקרה יותר, הרבה יותר. לגברים מקצוענים.

7. קצף ניקוי Secret De Purete של גרלן

קצף ניקוי קרמי לפנים שעשוי על בסיס לוטוס ושושנת המים, מסיר לכלוך ומעשיר את העור בלחות, יעלה כ-229 שקלים ל-150 מ"ל.

לשפשף או לחפף? כבר הבנת שצריך לרחוץ את הפנים בקביעות, עם כל החום והזיעה והפיח והשמש והאבק. יופי. עכשיו אם בת הזוג כבר רכשה את הקצף המלטף של גרלן, כי למרות יוקר המחייה היא לא מתפשרת על הסבון שלה, אז התז מעט מהחומר דמוי הענן, מרח כדי לנקות את העור ותתענג על התחושה הלחה. עוד קצת, כן, ו...לשטוף. זה הכל - מרענן ומרגש ונעים ונקי.

8. הבושם Fleur de Portofino של טום פורד

ניחוח היוניסקס הים תיכוני של מעצב העל, משלב תמציות הדרים צלולות, עלי תפוז מריר, שיטה לבנה, צוף ומושק בהזלפה אחת. אתם תשלמו כ-895 שקלים ל-50 מ"ל ברשת אפריל.

לרסס או לפספס? אז היא גונבת לך את הבושם מפעם לפעם מבלי שתדע, בעוד ששאתה משתפשף בעור שלה ואוהב את העובדה שדבק בך הריח שלה. מיסטר פורד הפרובוקטיבי, חשב על ניחוח חדש באווירת חופשה מול הים, כזה שמתאים לליידיז אנד ג'נטלמן גם יחד. התוצאה מהפנטת אך קצת יותר נשית-מתקתקה מאשר מחוספסת, בעוד שהמחיר לא באמת מתאים לאלה שהיו רוצים לשתף את האפטר שייב עם החברה שלהם. מענג.

9. תרסיס לחות Skinny Super Light של מימי לוזון

המומחית לבריאות העור משיקה תרסיס לחות קליל לפנים שכולל סיליקון, לעור רגיש, יבש או מגורה. לכם הוא יעלה 429 ש"ח ל-120 מ"ל.

למחזר או לוותר? איזה כיף אם אפשר היה למנוע את המריחות, ההמתנה שהקרם ששאלת ממנה ייספג ותחושת השמנוניות - ובכל זאת ליהנות מלחות לפנים העייפות. אז הגיעה מיס לוזון, עם התרסיס שממש כמו שמובטח, אחרי כמה לחיצות פשוט מכסה את הפנים ונספג תוך כמה רגעים. לפני השינה היא תתיז עליך, אחר כך אתה תעשה אותה והעולם יהפוך למקום טוב יותר. סיליקון, לא רק בחלב עמיד.

אל תגלה לחברה אבל...

אתה קנאי בנוגע למדף הבישום שלך. כן, גם אם הוא כולל רק אפטר שייב בניחוח שירשת מאבא או חמישה ניחוחות שונים לכל מצב ביום (יקיצה טבעית, פגישה עסקית, דייט ערב, בילוי סוער או טורף לילה) - אין מצב שתאפשר לה להתעסק בתמרוקייה שלך. המקדש הפרטי, המעוז האחרון שהוא רק שלך בבית, אם להבליג על השקע בכורסא מול הטלוויזיה.

זאת כנראה הסיבה, שממש לא תספר לה שרכשת בחו"ל את הבושם של מעצב האופנה של מוסקינו, ג'רמי סקוט, למותג הספורט אדידס - "Jeremy Scott for Adidas ORIGINALS". בכל זאת, עם בקבוק מרהיב בצורה של נעל שקופה בעלת כנפיים, ריח שהוא תערובת נשית-גברית של ורדים עם קטורת, עץ קשמיר וברגמוט, או העובדה שרק כמה אלפים כאלה מסתובבים בכל העולם כולו, מדובר בסוג של פנטזיה, במהדורה לאספנים קשים בלבד. לעזאזל, ברור שהיא תגנוב לך את הבושם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully