וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמות לחיים לנצח: נועם פרוסט וסתיו סטרשקו בצילום משותף

3.8.2015 / 8:40

שניים מהדוגמנים היותר עסוקים לקחו הפסקה מצילומים ומסלולים בבירות אירופאיות והתאחדו על סט הצילומים לרשת אביזרי האופנה TOPTEN. אחרי שנים של ניסיונות לאחד אותם לקמפיין משותף, כעת זה קורה. היופי האנדרוגיני מעולם לא היה מושך יותר

צילום: עידו שחם; עריכה: מאיה בן ניסן

הדוגמנית המחוזרת נועם פרוסט מתאוששת בימים אלה מג'ט לג של נחיתה לאחר ארבעה חודשים עמוסים ושזופים באוסטרליה, שם הצטלמה לשלוש הפקות אופנה במגזין ווג המקומי. סתיו סטרשקו לעומתה מתרגל בחזרה לחיי הציביליזציה לאחר בילוי בן חודש בבונקר של "האח הגדול", שבא בעקבות הצלחה מרשימה על מסלולי התצוגות בניו יורק ובמילאנו. אבל קריירה בינלאומית תוססת היא לא הדבר המשותף היחיד לשני האנשים המאוד יפים הללו. אחרי ששמעו אינספור פעמים על הדמיון החזותי והחיבור הפוטוגני ביניהם, כעת הם חוברים לצילום קמפיין משותף. השניים מציגים בצורה הכי מוצלחת את היופי האנדרוגיני על סט הצילומים של רשת אביזרי האופנה TOPTEN.

קולקציית סתיו-חורף 2015/2016 מורכבת ממספר טרנדים: האתני העמוס והצבעוני; הגותי הכהה והקלאסי שמשתלב נהדר עם החורף; הרומנטי בעל המוטיבים הפרחוניים, צבעי פסטל ובדים נעימים; וטרנד הפרוות בשילוב עם בדים חורפיים בגווני חום, טורקיז ולבן. כל ז'אנר עיצובי תורגם לתכשיטים, ארנקים, תיקים ונעליים.

נועם פרוסט וסתיו סטרשקו בקמפיין ל רשת אביזרי האופנה TOPTEN. ענת מוסברג,
פרוות פסטליות לחורף 2015/16/ענת מוסברג
נועם פרוסט וסתיו סטרשקו בקמפיין ל רשת אביזרי האופנה TOPTEN. ענת מוסברג,
הלוק האתני בשיאו. לא מתאים לכל אחת/ענת מוסברג
נועם פרוסט וסתיו סטרשקו בקמפיין ל רשת אביזרי האופנה TOPTEN. ענת מוסברג,
תחזית עונתית: חום, חום, ועוד קצת חום/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully