וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: מלחמת הדוגמניות מהאייטיז - בקרוב על המסך

2.8.2015 / 14:53

מופע שנות השמונים: הסופרמודל בדימוס סינדי קרופורד תפיק סדרת טלוויזיה שתעסוק ביריבות בין סוכנויות הדוגמנות פורד ועלית, ששלטו באותו עשור בתעשיית האופנה העולמית. מנעמי קמפבל דרך ברוק שילדס ועד אל מקפירסון - הכינו את הפופקורן

אימג'בנק GettyImages

סינדי קרופורד, שהגישה בעבר את תוכנית האופנה "האוס אוף סטייל' ב- MTV, חוזרת לטלוויזיה, והפעם מהצד השני, על תקן מפיקה. דוגמנית-העל תפיק את "אייקון", סדרה עלילתית חדשה של רשת NBC העוסקת במלחמות בתעשיית הדוגמנות בשנות השמונים. הסדרה תתמקד במלחמה בין סוכנויות הדוגמנות פורד ועלית, ולמרות שהיא תתאר סיטואציות שמערבות סופרמודלס כמו נעמי קמפבל, כריסטי טרלינגטון וקרופורד עצמה, לא יוזכרו בה שמות אמיתיים. קצת רקע: סוכנות פורד האמריקאית נוסדה ב-1946 ושלטה בתעשייה שנים. אבל ב-1977, סוכנות עלית הפריזאית פתחה סניף בניו יורק והתחילה לגנוב דוגמניות מפורד. קריסטי ברינקלי ובוורלי ג'ונסון, למשל, נטשו את ספינת האם ועברו לעלית, שנהנתה כבר מנכסים כבדים כמו ג'יזל, סטפני סימור וקרופורד. פורד לעומת זאת, ייצגה את חברותיה של קרופורד, כריסטי טרלינגטון ואל מקפירסון. חגיגה של יופי וצ'ילבות על המסך הקטן.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

לינדה אוונג'ליסה, סינדי קרופורד, נעמי קמפבל וכריסטי טרלינגטון. ווג, סריקה
מימין: כריסטי טרלינגטון, נעמי קמפבל, סינדי קרופורד ולינדה אוונג'ליסטה. ארבע האמזונות הגדולות של אותו עשור/סריקה, ווג
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייטיז אלגנטי. קרופורד על שער ווג ארה"ב, 1986/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully