וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית ברנדה וקלי? פראדה כובשת את מגזיני האופנה

ראשונה היתה זו נטלי פורטמן בהפקת אופנה מרהיבה. אחריה הגיעו השערים של קייטי פרי, ריטה אורה, רוזי הנטינגטון-ווייטלי ודוגמניות נוספות. איך קרה שכולן הצטלמו החודש עם אותה שמלה ואותו טופ של פראדה? תקלת סטייל או תרגיל שיווקי? הרמנו תחקיר

אתר רשמי

קולקציית סתיו 2015 של בית האופנה פראדה מרטיטה את לבנו בוואלה! אופנה. הגזרות, הצבעים, הטקסטורות - נותרנו פעורי פה, שוב, מול כשרון העל של מיוצ'ה פראדה.

מסתבר שגם במערכות מגזיני האופנה שמעבר לים חשבו על הקולקציה דברים דומים. או שמישהו בבית אופנת-העל האיטלקי עשה מהלך שיווקי חכם במיוחד והפיץ את אותה שמלה ואותו טופ, שני דגמים מייצגים, בקרב כמה מהסטייליסטים המשפיעים בתעשייה. אחרת אין לנו הסבר לתופעה שהובחנה במערכת לא מכבר: זה אחר זה נוחתים על שולחננו גליונות חודש אוגוסט בהם לובשת נערת השער את השמלה בגרסת ורוד מסטיק או תכלת בייבי או את הטופ המשגע עם כתפיות הפפיונים. כל נערות השער, יש לציין, אם לבשו את השמלה או את הטופ, נראו נהדר לא פחות מדוגמניות שבוע האופנה במילאנו שהציגה את הדגמים, ולרי דה גראף (שדיגמנה את השמלה) ולקסי בוילינג (את הטופ).

השמלה עם כתפיות הספגטי ומחשוף V והטופ עם הכתפיות הרחבות, עוצבו ברוח רטרו שנות השישים. שתיהם חושפות כתפיים, עשויות סאטן בוהק ומעוטרות באפליקציות פרחים ושני סרטים אנכיים מקבילים עם קשירת פפיון. שני הדגמים מגלמים את הרעננות והאלגנטיות של הקולקציה כולה.

ראשונה היתה זאת נטלי פורטמן בהפקת שער מרהיבה למגזין הארפר'ס בזאר. אחר כך כבר הפסקנו לשים לב מי בא לפני מי, אבל מה שברור, השמלה הזאת פופולארית אצל כל מי שנחשב.

הטופמודל הבריטית עם פני המלאך לילי דונלדסון הישירה את עיני התכלת שלה למצלמה בשער מגזין Elle, אבל לא הצליחה להסיח את דעתנו ממה שהיא לובשת. קייט פרי בסידור שיער שהוגדר כ"מחווב לכריס ג'נר" על שער ווג יפן לבשה את השמלה, ובמקרה שלה קשה היה שלא להבחין שמדובר במחשוף V נדיב למדי. את אותה שמלה, בגרסת התכלת, לבשה הטופמודל הבריטית היפהפיה רוזי הנטינגטון-ווייטלי, וכאן ניתן לראות כמה השמלה מחמיאה גם למי שמידות הקאפ שלה נעות בין A ל- B.

ריטה אורה, שזופה עם בלונד פלטינה וחיוך מקסים על שער Inמארי קלייר הבריטי לובשת את הטופ שמשלים אווירה מחוייכת ואופטימית. הטופמודל הרוסיה דריה סטרוטוקוס עם שפתון ורוד תואם ועיניים מעושנות על שער בזאר גרמניה משלימה את הסדרה שיש לנו תחושה שלא הגיעה לסיומה.

נטלי פורטמן על שער מגזין הרפרס בזאר, גיליון אוגוסט 2015. Norman Jean Roy, סריקה
נטלי פורטמן, הרפרס' בזאר ארצות הברית/סריקה, Norman Jean Roy
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי פרי, ווג יפן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוזי הנטיגנטון ווייטלי, הרפרס' בזאר בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילי דונלדסון, ELLE בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריטה אורה, מארי קלייר בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דריה סטרוטוקוס, הרפרס' בזאר גרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטופ והשמלה בגרסת המסלול בשבוע האופנה במילאנו

דגמים מקולקציית סתיו 2015 של פראדה, מילאנו, פברואר 2015. AP
משמאל, ולרי דה גראף מדגמנת את השמלה; מימין, לקסי בוילינג את הטופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully