וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הסטייל חוזרת לשוק: הרגעים הגדולים של גוון סטפני

5.8.2015 / 10:22

אמש התבשרנו על סיום נישואי הרוקנ'רול הפוטוגניים ונוטפי השיק של גוון סטפני וגווין רוסדייל. כעת כשאחת מאושיות הסטייל המוצלחות בדורנו עושה קאמבק לשוק הפנויים-פנויות, זה הזמן להיזכר בנקודות הציון הבולטות בחייה האופנתיים

גוון סטפאני. AP
אחת שבאמת יודעת/AP

אמש התבשרנו בצער רב כי אחרי 13 שנים של נישואי רוקנ'רול מגה-פוטוגניים ובעיקר עמוסים בערימות של סטייל - גוון סטפני ובעלה, סולן להקת בוש גווין רוסדייל, החליטו לפרק את החבילה.

סטפני ידועה כאחת מאיקונות האופנה היותר מוערכות, בעיקר בזכות שילובים מקוריים. גם בגיל 45 היא עדיין ממשיכה לתת בראש ולהפעים אותנו עם אאוטפיטים מעוררי השראה ובלונד בוהק נטול שורשים (יצוין כי התקיים דיון סוער במערכת בנוגע לתהייה האם היא צובעת שורשים מדי בוקר).

עוד מימי שנות התשעים משכה סטפני תשומת לב, ועם השנים היא הוכתרה רשמית כמלכת סטייל מהלכת. אל הרזומה האופנתי היא הכניסה גם כמה קבלות של ממש כשבאמתחתה ניתן למצוא את L.A.M.B, מותג אופנת הרחוב בעיצובה, מותג נוסף לילדים וקו אקססוריז בהשפעת התרבות היפנית הנקרא Harajuku Lovers. בשנים האחרונות היא הצליחה לקטוף קמפיין לחברת הקוסמטיקה לוריאל, בו היא ממנפת את מראה השפתונים האדומים והשיער הצבוע המזוהה עמה כל כך, וקמפיין נוסף לחברת הלקים OPI. בחרנו כמה רגעים הזכורים לנו במיוחד בחייה האופנתיים.

גוון סטפני. GettyImages
האאוטפיט הקבוע בהופעות הניינטיז העליזות/GettyImages

פלאשבק אופנתי לשנות התשעים העליזות, שמראה איך הכל התחיל. האאוטפיט המפורסם מתקופת כהונתה כסולנית להקת "No Doubt" מורכב מגופיית בטן המציגה גוף חטוב במיוחד, מכנסיים בגזרה נמוכה ורחבה, מגפיים גסים ותסרוקת אדג'ית אסופה. שתקום ותצביע הבחורה שלא ניסתה את זה בבית, אי שם בנעוריה האבודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גוון סטפני לובשת שמלה מן המותג האישי שלה lamb בטקס פרסי הגראמי, פברואר 2006. Stephen Shugerman, GettyImages
נותנת תקווה לבחורות ברחבי העולם. טקס פרסי הגראמי, 2006/GettyImages, Stephen Shugerman

נסיכה אמיתית יודעת להתמודד עם מצבי טבע מאתגרים כמו הריון מתקדם. ברגעים כאלה נשים כמו גוון סטפני נותנות תקווה לבחורות ברחבי העולם. עוד הרבה לפני קירה נייטלי, בלייק לייבלי ומודלים מוצלחים נוספים שהוכיחו שניתן להתלבש נהדר גם כשאת סוחבת בשביל שניים, היתה זו סטפני שהמשיכה לדהור באירועים ושידרה ביטחון אופנתי מלא. כאן בטקס פרסי הגראמי בשנת 2006 היא לובשת שמלה מנומרת מבית המותג האישי שלה L.A.M.B.

גוון סטפני בבכורת הסרט "The Tree of Life" בפסטיבל קאן, 26 מאי 2011. רויטרס
השראה נוסטלגית בריביירה הצרפתית. פסטיבל קאן, מאי 2011/רויטרס

מראה שטיח אדום זכור במיוחד היה בבכורת הסרט "עץ החיים" שנערכה בפסטיבל הקולנוע קאן ב-2011. הריביירה הצרפתית הביאה לסטפני השראה נוסטלגית שהובילה לפסק זמן מהמראה הרוקרי לטובת אוברול פאייטים עמוק מחשוף של סטלה מקרטני ושיער פלטינה בסגנון שנות ה-40 עם טוויסט מודרני בדמות תלתל חילזון שובב.

סטייל ID – גוון סטפאני. GettyImages
צריכה להעביר קורסים באופנת רחוב. לוס אנג'לס, יולי 2014/GettyImages

אלופת העולם בסטריט-סטייל. כל פריט יושב במקומו בצורה הכי מדויקת שיש. החל מהסווטשירט המתוחכם של A.L.C דרך האוברול של פייג' השמוט בנונשלנטיות מופתית ועד התיק והנעליים המושלמים שעיצבה בעצמה ל-gx, וכמובן סגירת הפינה הסופית עם משקפי הראייה שמוכיחים איך אביזר אחד משנה מראה שלם. תמונה שקוראת לדורות שלמים של פאשניסטות בהווה ובעתיד לקחת שיעור בסטייל קז'ואלי וללמוד איך הוא יכול להוביל למראה מנצח. מאמץ זה פאסה.

סטייל ID – גוון סטפאני. GettyImages
הגדילה לעשות עם גדילים. בוורלי הילס, אוקטובר 2013./GettyImages

סטפני היא ללא ספק אישה שיודעת לזהות טרנדים עוד הרבה לפני שהם הופכים ללעוסים. כשאנחנו רק התחלנו לעוף בסקרנות על פרנזים מתנפנפים ומטאליות מנצנצת, היא הגדילה לעשות והגיחה לערב גאלה בבוורלי הילס בשמלת גדילים כסופה בעיצוב פרגאמו, ושמה סטמפה נוספת על שמה כאחת הנשים המדויקות אופנתית בעולם הבידור.

סטייל ID – גוון סטפאני. GettyImages
היא היתה רוצה להיות נערת רוק, והצליחה. לאס וגאס, אפריל 2014/GettyImages

עם כל הכבוד לשמלות השטיח האדום, צריך לתת במה למראה הרוקנ'רולי שמוביל אותה. ז'קט עור וניטים של A.L.C, נעלי עקב מחודדות בכחול של L.A.M.B שמוכיחות אחת ולתמיד שכחול ושחור זה הכי שיק שיש, וקלאץ' קופסתי של קלי וורסטלר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעשיית האופנה מחבקת. שער ווג, ינואר 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנה וינטור לא טועה. סטפני מעטרת את שער ווג ארה"ב בינואר 2013 תחת הכותרת המתבקשת "רוק-צ'יק". כל בחורה עם שיקול דעת סביר וטעם טוב בבגדים תהיה מוכנה לעשות הרבה מאוד בשביל לשים ידה על עליונית הזהב או העניבה שבצילום. או לפחות לקחת השראה ולהמשיך לפנטז על בואו של הסתיו.

גוון סטפני זמרת אמריקאית במשחק בין רוג'ר פדרר לנובאק דג'וקוביץ'. AP
לא מתאמצת. אפריל 2015/AP

ככה סתם, מריעה בקהל במשחק ספורט שגרתי. חולצת דנים מכופתרת, משקפי שמש מלאי נוכחות ואיפור-שיער מוקפדים. גוון סטפני היא חבילת סטייל הכל כלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully