וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה עוברת: 100 שנות בגדי ים גבריים בשלוש דקות

7.8.2015 / 12:23

זוכרים את הימים בהם גברים היו מגיעים לים בפיג'מה? גם אנחנו לא, אז מזל שסרטון חדש שמציג את האבולוציה של בגדי הים הגבריים הגיע לרשת. טסטוסטרונים ונהנים

Glam

נפתח בוידוי: הסרטון לא אורך שלוש דקות, אלא יותר בכיוון של שלוש וחצי. מצד שני, הדוגמן שנמצא שם לא בדיוק מכאיב לעיניים, אז במקרה הזה האורך באמת לא משנה.

סרטוני האופנה בשתי דקות כבשו את הרשת בתקופה האחרונה, אך רובם המוחלט מציג את האבולוציה של אופנת הנשים. סרטון חדש מרים את הכפפה, ומציג 100 שנים של בגדי ים גבריים.

1915

לפני 100 שנים אנשים חשבו שלהגיע לחוף הים בפיג'מת צמר זה הדבר ההגיוני לעשות. מצד שני, אולי אז אחוזי הלחות לא היו גבוהים כמו היום.

עוד באותו נושא

לא תאמינו כיצד השתנו בגדי הים ב-110 השנים האחרונות

לכתבה המלאה

1930-1960

בשנות ה-30 החלה לחלחל ההבנה שפחות זה יותר, וגברים החלו להסתובב בחופים כשמכנסונים קצרצרים מכסים את מה שחשוב באמת. הצבעים וההדפסים השתנו לפי רוח התקופה.

1975

הגברים בסבנטיז התהדרו באפרו קטן, משקפי טייסים ומכנסונים קצרצרים עם הדפסים שאפיינו את רוח התקופה, ונראו הרבה יותר טוב על ספות מאשר על בגדים.

1995

גבירותי ורבותי - מהפך! בשנות ה-90 המכנסונים הקצרצרים הוחלפו במכנסי גלישה ארוכים, כשהדפסים של פרחי הוואי מקשטים כל פיסת חוף שקיימת.

2005

בתחילת שנות ה-2000 לא חלו שינויים משמעותיים בגזרות של בגדי הים אבל היי, תראו מה הדוגמן יודע לעשות עם הבטן שלו.

2015

בשנים האחרונות מכנסי הגלישה התקצרו מעט, ונרשמת מגמה מדאיגה של חזרה על שנים עברו. האם בעד עשור נהיה עדים לגברים שמסתובבים בחופים בפיג'מה? נקווה שלא.

צפו: 100 שנים של אופנה גברית בשלוש דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully