וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת ענק נגד התאומות אולסן: "לא שילמו שכר"

דניאל אסייג

13.8.2015 / 13:53

קבוצה של 40 מתמחים טוענת כי העבודה במותג המוערך The Row שבבעלותן כללה תנאי העסקה בעייתיים, יחס משפיל ואי תשלום שכר. אשלי ומרי-קייט ככל הנראה לא תיאלצנה חלילה ללבוש מדים כתומים, אבל גם להתמודד עם כותרות קוטלות זה עסק לא פשוט

סטייל ID – אשלי ומרי-קייט אולסן. GettyImages
התאומות אולסן. השטן לובשת The Row?/GettyImages

התאומות הכי חשובות בתעשיית האופנה, שרק לאחרונה גרפו פרס יוקרתי מטעם מועצת האופנה של אמריקה על המותג המוערך שבבעלותן The Row, נאלצות כעת להתמודד עם תביעת ענק ושלל כותרות שבאות בעקבותיה. קבוצה המונה 40מתמחים צעירים תובעת את החברה ''דואלסטאר'', שמאגדרת מספר חברות בת שונות וביניהן את החברה של האחיות המסוגננות, בטענה לתנאי העסקה בעייתיים, יחס משפיל ואי תשלום שכר. שהיסטה ללני, העומדת בראש התביעה, מספרת לניו יורק דיילי ניוז כי ''העבודה הייתה תובענית מאוד, נתתי תפוקה של שלושה מתמחים יחד, עבדתי כ-50 שעות בשבוע ואף הגעתי למצב של אשפוז עקב העבודה המרובה". לא נראה כי אשלי ומרי-קייט תשבנה מאחורי הסורגים או חלילה תלבשנה מדים כתומים, כי האחריות לעבירה אינה חלה ישירות על כתפיהן הצרות.

התאומות נכנסו לא מזמן לפרק האחרון בשנות העשרים שלהן, והן יכולות להיות מאוד מרוצות מההספק. הרבה מים מסוגננים עברו בנהר מאז הופעת הבכורה שלהן כתינוקות חצי חמודות חצי מעצבנות בסדרת הקאלט "צער גידול בנות". The Row נחשב לאחד המותגים המוערכים והמסקרנים כיום בעולם, הסטייל הייחודי שלהן מסוקר ללא הרף, קוצר שבחים ויוצר מגמות אופנתיות נוסח מגמת הלבוש הזרוק שמאפיין אותן מחוץ לשטיחים האדומים אשר זכה לכינוי "הומלס סטייל".

סטייל ID - אשלי ומרי-קייט אולסן. AP
למרות הכל, יכולות להיות מאוד מרוצות מההספק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully