וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שעוררה סערה אופנתית חוזרת בקאמבק מפתיע

אלינור דביר

18.8.2015 / 8:10

תילן בלונדו, הילדה היפהפיה שעוררה מהומה כשהצטלמה להפקת אופנה שנויה במחלוקת במגזין ווג פריז לפני כארבע שנים, חוזרת כעת בגיל 14 במטרה לכבוש מחדש את תעשיית האופנה כדוגמנית בליגה של הגדולים, ומציגה אנטיתזה לשערורייה המפורסמת ההיא. זהירות, ממכרת

צילום מסך

בווידיאו: דיון בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC בעקבות הסערה שהציתו הצילומים של בלונדו

מזהים את הדוגמנית היפהפייה שבתמונות? קבלו את תילן בלונדו, הילדה שעוררה שערוריה גדולה לפני כארבע שנים כשכיכבה בהפקת אופנה שנויה במחלוקת במגזין ווג פריז. תחת שרביטה של העורכת קארין רויטפילד, ובעריכת אורח של חברה הטוב, מעצב העל טום פורד, הופקה סדרת צילומים בלתי נשכחת עבור גיליון ינואר 2011 של המגזין, שהובילה לדיון ציבורי רחב. הצבתה של בלונדו בגיל עשר בלבד במרכזה של הפקת אופנה פולמוסית, כשהיא לבושה בביגוד של נשים בשלות וסמי פרובוקטיביות, הציתה בזמנו דיון סוער בסוגיית המיניות של ילדות ובנות עשרה בתעשיית האופנה.

בשיאו של הבלאגן, איים פרנסואה פינו (בעליה של חברת האחזקות PPR המחזיקה בבעלותה בין היתר את בתי האופנה היוקרתיים גוצ'י וסן לורן) בהסרה של מודעות החברות שבבעלותו בעיתון. חיצי הביקורת הופנו בעיקר לעבר רויטפלד, אנה וינטור של אירופה, שמצידה הודיעה במקביל על עזיבת משרתה הנחשקת כעורכת המגזין. המהומה הובילה גם להתערבותה של אמה של תילן, שהגיבה בעיתונות הצרפתית: "אני חושבת שהפרסומות של 'פטיט באטו' (מותג ביגוד ילדים צרפתי) המציגות ילדות קטנות בנות 11 עם פטמות בולטות הרבה יותר מזעזעות. הבת שלי אפילו לא עירומה, אין צורך להגיב בחוסר פרופורציה".

תילן בלונדו, הילדה שהצטלמה להפקת בווג פריז. ric Guillemain, מגזין טין וו, סריקה
"המטרה הסופית שלי היא להיות שחקנית כמו אנג'לינה ג'ולי". בלונדו פותחת דף חדש על שער טין ווג/סריקה, ric Guillemain, מגזין טין וו
"גם קייט מוס התחילה בגיל 15. אם יש לך סוכנות טובה ואנשים שדואגים לך, זה מושלם"

ארבע שנים הספיקו לתילן, בתם של כדורגלן העבר פטריק בלונדו ומעצבת האופנה ורוניקה לוברי, להפוך מילדה במראה בובתי לטינאייג'רית דעתנית כשירת מראה לדוגמנות. בגיליון האחרון של מגזין טין ווג, האח הצעיר של ווג ארה"ב, היא מצולמת על ידי אריק ג'יימס גולמן בהפקה שמהווה אנטיתזה מוחלטת לשערורייה המפורסמת ההיא. בפנים נקיות מאיפור, שיער במראה טבעי ואאוטפיטים נטולי סטילטו ומחשופים, כלומר כאלה שהולמים ילדה בת 14, היא פותחת דף חדש בקריירה שלה.

כן, קריירה. בזמן שרוב בנות ה-14 עסוקות בלהבין באיזו זווית יוצא להן הסלפי האולטימטיבי, בלונדו אוחזת ברזומה מרשים של עשור בעולם הדוגמנות. כבר בגיל 4 היא נצפתה ברחוב על ידי ז'אן פול גוטייה, שהחליט ללהק אותה למסלולי התצוגות של בית האופנה הנושא את שמו. בהמשך היא גם השתתפה בקמפיינים של המותגים ראלף לורן ולקוסט, התנוססה על שערי מגזינים (ג'לוס, ווג ילדים) וצולמה ללא הרף בהפקות אדיטוריאליות שונות.

כעת היא מסתערת בצדק על הקאמבק. בראיון לטלגרף הבריטי שהתקיים לפני יומיים היא מתייחסת לסוגיית גילה הצעיר ועונה בביטחון מוחלט: "גם קייט מוס התחילה בגיל 15. אם יש לך סוכנות טובה ואנשים שדואגים לך, זה מושלם".

עם 72,000 עוקבים באינסטגרם והצטרפות לסוכנות הדוגמנות היוקרתית IMG (המייצגת בין השאר את ג'יזל בונדשן, לארה סטון וג'ואן סמולס) היא מקווה לכבוש את תעשיית האופנה כדוגמנית ראויה בליגה של הגדולים.

הקולגה הישראלית

תלונות בנוגע לליהוקה של סופי מצ'טנר בת ה-14 מחולון לבית האופנה דיור

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיון סוער בסוגיית המיניות של ילדות. הפקת האופנה המדוברת בווג פריז, ינואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
היא מתארת את עצמה כטום-בוי שבמקרה מחזיקה מוצרים של שאנל, מאק ודיור

אבל בניגוד לקולגה הישראלית שלה, סופי מצ'טנר, שקטפה בגיל 14 את אחד הקמפיינים הנחשקים בתעשייה (דיור) ומתנוססת לגובה של 1.80, תילן עדיין לא אוחזת במימדים קלאסיים של דוגמנית. גובהה הנוכחי הוא 1.64, שנחשב לגובה ממוצע לנשים, ואם היא לא תגבה לפחות בעשרה סנטימטר נוספים היא צופה שמסלולי התצוגות יישארו מחוץ לתחום עבורה.

אבל זה לא משפיע לה על מצב הרוח, על התכניות לעתיד ובטח שלא על המוטיבציה: "המטרה הסופית שלי היא להיות שחקנית כמו אנג'לינה ג'ולי. אם הייתי יכולה לבחור לשחק לצד מישהו זה קודם כל לידה כמובן. וגם בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו, וג'וני דפ". למה לא, בעצם.

כשהיא חוזרת להתנהג בהתאם לגילה היא מגלה ש"החלק האהוב עליי בעבודה הוא מפגש עם צלמים חדשים ועם מאפרים. אני גם אוהבת למדוד את כל הבגדים על הסט", היא מספרת ומוסיפה: "החברים שלי ואני לא מדברים על זה הרבה. אבל המשפחה שלי מאוד שמחה בשבילי".

בזמנה הפנוי אפשר למצוא אותה רוקדת, גולשת בסקייטבורד, שוחה או מנגנת בפסנתר ובתופים. ילדה עם חוגים. כקלישאת הדוגמניות בראיונות, היא מתארת את עצמה באופן צפוי וילדותי כטום-בוי, שבמקרה מחזיקה מוצרים של "שאנל, מאק, לוריאל, דיור וספורה", בערוץ היוטיוב התוסס שלה היא מגלה ששגרת הטיפוח היומית שלה כוללת מסקרה וסירוק הגבות כלפי מעלה. נסו את זה בבית, היא נראית כמו אחת שיודעת.

תילן בלונדו, הילדה שהצטלמה להפקת בווג פריז. ric Guillemain, מגזין טין וו, סריקה
בזמנה הפנוי גולשת בסקייטבורד, שוחה או מנגנת בפסנתר ובתופים/סריקה, ric Guillemain, מגזין טין וו
ילדות בהפקת Cadeaux של ווג פריז, ינואר 2011. Sharif Hamza,
עוד מהפקת האופנה בווג פריז. חיצי הביקורת הופנו בעיקר לעבר העורכת קארין רויטפלד/Sharif Hamza
ילדות בהפקת Cadeaux של ווג פריז, ינואר 2011. Sharif Hamza,
איפור כבד, עקבי סטילטו ובעיקר אטיטוד בעייתי/Sharif Hamza
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימי התום והסטייל. על שער מגזין ווג ילדים, אפריל 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימי התום והבלט. מגזין ווג ילדים, אפריל 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
שדרנית הטלוויזיה הצרפתייה ורוניקה לוברי ובתה תילן בלונדו, נובמבר 2005. Frederic SOULOY, GettyImages
"אין צורך להגיב בחוסר פרופורציה". עם אמה ורוניקה לוברי, נובמבר 2005./GettyImages, Frederic SOULOY
תילן בלונדו (מימין) בתצוגת אביב 2007 של גוטייה בפריז, אוקטובר 2006. GettyImages
כשהגובה לא היה רלוונטי למסלול. בלונדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully