וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו נדהמנו כשגילינו בת כמה כוהנת היופי המדהימה הזו

23.8.2015 / 8:58

מליסה, אם לשני ילדים וסבתא לשבעה נכדים, הפכה לכוכבת רשת לאחר שהחלה להעלות סודות יופי וטיפוח לערוץ היוטיוב שלה. אם לשפוט לפי המראה החיצוני שלה, לכולנו יש מה ללמוד. סיפורה של גילפית

עמוד היוטיוב Melissa55

עולם הרפואה יוצא מגדרו כדי להציע לנשים שלל הליכים שונים ומשונים שיותירו אותן עם פנים מתוחות וחלקות, אבל תושבת עיירה קטנה בטנסי, ארצות הברית, מוכיחה פעם אחר פעם שאין צורך בשאיבות ומזרקים כדי להיראות כמו מיליון דולר. מליסה, ששם משפחתה נותר עלום, מפעילה ערוץ יוטיוב תחת השם מליסה 55.

היא צברה לעצמה קהל מעריצים גדול אחרי שהתחילה להעלות סרטונים בהם היא מסבירה על שגרת הטיפוח שלה. במה היא שונה מנשים אחרות שעושות את זה? מליסה היא בת 60, אם לשני ילדים וסבתא לשבעה נכדים, אבל היא נראית בת 40 לכל היותר. מה הסוד שלה?היא טוענת שמדובר בוויטמין A, שעוזר ליצור תאי עור בריאים וחיוניים יותר. לדברי מליסה, היא אינה משתמשת בקרם לחות כיוון שהוא גורם לעורה "להתעצל" ולא לייצר לחות בעצמו.

משתמשת היוטיוב מליסה55. יוטיוב, צילום מסך
ככה נראית סבתא לשבעה נכדים, וזה לא פחות ממהפנט/צילום מסך, יוטיוב

באחד הסרטונים מסבירה מליסה איך היא גורמת לשיערה להיראות נפוח ולא פחות חשוב - להסתיר את זה מבעלה, כיוון שהיא לא נוהגת לעבור טיפולי יופי לידו. בסרטון אחר היא מעניקה הצצה מקרוב לקמטים שלה כדי להוכיח שלא עשתה בוטוקס, ובאחד נוסף היא מסבירה על תרגילי ההתעמלות שהיא עושה, אותם היא מכנה בחיבה "כושר של זקנים".

עוד בנושא
למה ג'ניפר לופז לא מזדקנת? חוקרים בהארוורד מצאו תשובה
צפו: הבחורה שהסירה איפור מהפנים והדהימה את העולם
שמתי לי פודרה: כיצד השתנה האיפור לאורך ההיסטוריה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully