וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרנס בסטייל: החורף של פקטורי 54

אלינור דביר

20.8.2015 / 17:21

פקטורי 54 השיקה הבוקר את אוסף פריטי החורף מבית מיטב מעצבי האופנה הבינלאומיים אותם הרשת מייבאת. בקולקציה המותאמת לתכתיבי קצב החיים המודרני של האישה הקרייריסטית, הוצגה בשורה אופנתית משובחת

צילום: אבי כהן; עריכה: מאיה בן ניסן

פקטורי 54 השיקה הבוקר את אוסף סתיו-חורף 2015/16בפרזנטציה מרהיבה בה הוצגו מיטב הפריטים של מעצבי האופנה הבינלאומיים אותם הרשת מייבאת. במרתף היין של מסעדת קלארו במתחם שרונה פסעו הדוגמניות בלוקים שהונדסו באדיבות סיימון אלמלם, סטייליסט הבית והקניין הראשי של הרשת, לכדי בשורה אופנתית מרגשת ומשובחת במיוחד שמדגישה את הערך המוסף של מטריית ייבוא כה רחבה.

אל המותגים שנמכרים ברשת, כמו מארק ג'ייקובס, ולנטינו, טורי ברץ', איזבל מארה, קרבן, ג'וזף, ואלכסנדר וונג צורפו העונה כמה שמות חדשים כמו mother denim, current Elliot, J brand. את הערבוב המדויק רקח אלמלם בהתייחסות לסדר יום של האישה העובדת (ומרוויחה מספיק בשביל לבוא לקנות בפקטורי 54).

אוסף Natural Traveler – Casual הוא קז'ואל המושפע מסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים, טרנד המתורגם ממסלולי התצוגות העולמיים וכולל חצאיות בגזרת איי, שמלות מיני נשיות מבית רד ולנטינו, ג'ינסים בגוונים בהירים ושטיפות עדינות שיוצרים מראה רומנטי וביניהם ג'ינס בגזרת פלייר מעודנת שנותנת נגיעה מינימליסטית לטרנד שלא מתאים לכל אחת. עוד בקבוצה חולצות טי מבדים דקים של זואי קרסן לצד סווטשירטים וטופים מוקפדים של קרבן, בשילוב עם אקססוריז כמו כובעים רחבי שוליים מבית אמפוריו ארמני ותיקי כתף עם רצועה ארוכה של טורי ברץ', רד ולנטינו ומארק ג'ייקובס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביגוד שמתאים לנשים שלא רוצות לצעוק אופנה אך כן לשדר יוקרה ואיכויות מדויקות/מערכת וואלה!, צילום מסך
המינימליזם, ששולט כבר כמה עונות בראש סדר היום הטרנדולוגי, משתלב פה עם מראות האוברסייז השכבות

Day to Night - אוסף פריטים שיוכלו לשמש לכל שעות היום בהתייחסות לאישה הקרייריסטית ולקצב החיים המודרני המשלב סביבת עבודה פורמלית עם שעות הפנאי מחוץ למשרד וכמובן גם מסיבות. המינימליזם, ששולט כבר כמה עונות בראש סדר היום הטרנדולוגי, משתלב פה עם מראות האוברסייז השכבות. פריטים קלאסיים כמו מעילי קשמיר, מעיל הטרנץ' של רד ולנטינו, חולצות טי של אלכסנדר וונג, שמלות רומנטיות של איזבל מארה, סוודרים של אמפוריו ארמני ומיסוני לצד טופים בגזרת גולף וחצאיות של ג'וזף. כל אלו שולבו עם נעליים שטוחות, מגפוני זמש או נעלי עקב אלגנטיות. הסקשן הזה מוגש בצבעוניות מונוכרומטית שנעה בין אפור לצבעי אדמה וגוונים ניטרליים המשדרים אלגנטיות וביטחון. ביגוד שמתאים לנשים שלא רוצות לצעוק אופנה אך כן לשדר יוקרה ואיכויות מדויקות.

Evening - אלו שמחפשות לבלוט בשחור ימצאו אוברול סטרפלס בגזרה ישרה של ג'וזף וחצאית מידי של אמפוריו ארמני בשילוב שרשרת דומיננטית וטופ מבד דק, לצד מגוון שמלות קוקטייל וערב בגזרות קלאסיות עם שילובי טקסטורות, משחקי שקיפויות ונפחים. מלבד השחור בולטים גם צבעי הניוד והצבעים הנכונים לעונה כמו אדום, בורגנדי ולבן. מי שהפתיע העונה הוא אלכסנדר וונג, שפלטת הצבעים שלו נעה בדרך כלל בין שחור, אפור ולבן עם פריטי מפתח בכחול רויאל ואדום - כתום, ביניהם שמלות ערב כובשות מבד סריג לא קונבנציונלי. גם האביזרים המשלימים קיבלו תשומת לב מיוחדת עם נעלי פאמפ בעימום פתוח מהמקובל.

אל דאגה, גם הצד הגברי לא נשאר מוזנח. מראה השכבות ממשיך לככב עם סריגים, מעילי עור וכן הז'קט הכפול - ז'קט דק המחובר למעיל עבה יותר מעליו. הג'ינס מקבל פרשנות נינוחה לצד חולצות פולו ומכופתרות קלאסיות. הדיטיילים הבולטים הם רוכסנים בז'קטים, בווסטים ובטרנינגים, שיוצרים מראה אדג'י ספורטיבי. עוד מגמות בולטות באגף הגברי הן שילובי הטקסטורות של בדים לכדי טוטאל לוק עשיר ומורכב וכן צירוף של סניקרס למראה מחויט. אחד הפריטים החזקים של העונה מבית ולנטינו הוא המעיל הצבעוני והדומיננטי של המותג שמדגיש את הטרנד הגיאומטרי שמתכוון להשתלט על המתלחה הגברית ממש בקרוב.

טווח מחירים:
נשים: 169- 8,790 שקלים
גברים: 345- 14,990 שקלים

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קז'ואל המושפע מסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים קלאסיים בשילוב נעליים שטוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאלו שמחפשות לבלוט בשחור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם תחום האביזרים מוצלחת במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופנה המשדרת אלגנטיות וביטחון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הפריטים החזקים של העונה מבית ולנטינו הוא המעיל הצבעוני שמדגיש את הטרנד הגיאומטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצד הגברי לא נשאר מוזנח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully