וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פילטר: כך תאמצו את הלוק הכי רותח היום

24.8.2015 / 9:27

הטרנד החם של תעשיית האופנה הוא להוריד את האיפור ולעמוד מול המצלמות. בנטורל. אפילו הכוכבות, מן הסתם, לא קמות בבוקר כשהן נראות זוהרות וקורנות - אז מה צריך לעשות כדי להפגיז הופעה טבעית, נקייה ונטולת מסכות?

קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג ספרד, אוגוסט 2015.
קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג הספרדי

כולן רוצות עור זוהר ומבריק שייראה צעיר ובריא, בקיצור מושלם. נכון שאפשר להשתמש באיפור וליצור מראה כזה, אבל זה לא יעבוד לאורך זמן אם לא תשמרו על העור על ידי שגרת טיפוח נכונה.

אין תחליף למראה עור קורן, במיוחד כשזה מיישר קו עם הטרנד הכי מפתיע והכי חם כיום בתעשיית היופי והאופנה - טרנד שאתן יכולות לאמץ ללא הרבה מאמץ - פנים נטולות איפור, פילטר או פוטושופ. אם מעיפים מבט על תמונות הכוכבות שכבשו השנה את שערי המגזינים הנחשבים "בלי איפור" זה הדבר הכי נכון היום, יותר ויותר כוכבות דוגמניות ופאשניסטיות לוהטות מסיימות את הקרב ומורידות את צבעי המלחמה מהפנים, ונראה שהן מנצחות.

אבל איך נערכים נכון לטרנד הזה? נראה לכם שככה נראית קים קרדשיאן כשהיא מתעוררת בבוקר? אז לא. ממש לא. זה הזמן להשקיע באיבר הכי גדול בגוף שלנו, העור, במיוחד באזור הפנים. עור פנים יפה הוא עור מטופח, כי שמדברים על נטורל או על יופי טבעי ממש לא מתכוונים לעור מוזנח. גם מחסור בזמן פנוי לא תופס פה, אין צורך לעבוד קשה כדי לטפל בעור.

באמצעות כמה פעולות בודדות אך הכרחיות כמו ניקוי וליחוח תוכלו לתקן נזקים ולשמור עליו. המוצרים הנכונים יעשו את העבודה וגם יקצרו אותה.

השיטה של קליניק, הדוגלת בשלושה שלבים הכוללים סבון פנים, מי הסרת תאים מתים וקרם לחות מופיעים בדרגות "חוזק" שונות כך שניתן להתאים אותם לכל סוגי העור, גם הרגיש ביותר. המוצרים נבחנים לאלרגיה והם 100% נטולי בושם. לא בכדי השיטה פועלת כבר 47 שנה ועדיין נחשבת למנצחת והוותיקה ביותר להשגת עור נהדר.

שלושת השלבים קליניק.
ערכת שלושת השלבים של קליניק

שאני אנקה?

בהחלט כן. טיפוח העור בצורה נכונה מתחיל עם עור נקי. "אין טעם להעמיס על העור מוצרי טיפוח או איפור אם הוא אינו נקי בבסיס", אומרת אנט קינג מנהלת החינוך הגלובלי במכון הבינלאומי לעור ודרמלוג'יקה. ולכן אין דרך אחרת להגיד את: זה ניקוי הפנים הוא החבר הטוב ביותר שלכן.

זה אולי לא גילוי מפתיע אבל ניקוי הפנים על בסיס יומי הוא אחת האסטרטגיות היעילות והבסיסיות בדרך לעור פנים זוהר ובריא.

מחקרים רבים מראים כי טיהור העור לפני השינה הוא חיוני למראה עור בריא וצעיר יותר, לאורך זמן, מאחר ושינויים פיסיולוגים מתרחשים בלילה. אם לא נכין את העור היטב, שאריות איפור ולכלוך יחסמו את תהליך ההתחדשות והבנייה, יגרמו להתייבשות העור ונזקים נוספים.

חשוב לנקות את הפנים בוקר וערב, וכן, הכוונה לפעמים ביום לפחות. ואם אתן עכשיו חושבות: למה לכל הרוחות, צריך לנקות אותו שוב בבוקר אם הלכתי לישון עם עור נקי? אז כדאי שתדעו שאם אמרנו שבלילה העור מתאושש ומתחדש זה אומר שבבוקר יש עליו יותר תאי עור מתים ועודפי שומן להשיל ולנקות - את אלו אי אפשר להסיר על ידי מים בלבד, אלא על ידי ניקוי הפנים בחומרים המיועדים לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שערי דצמבר 2014 – ווג בריטניה, קייט מוס. סריקה
קייט מוס. זוהרת גם ללא עזרים/סריקה

בלי להתייבש

כל שגרת טיפוח יומית מתחילה בניקוי ומסתיימת בפעולה חשובה נוספת: הענקת לחות. "לחות תגן על העור מפני מזהמים, מזג אוויר חם וכמובן התייבשות - כשהעור מרגיש מאוזן הוא לא יפריש שומן עודף שיסתום את הנקבוביות".

אומרים המומחים במרכז רפואי מיו קליניק במינסוטה, ארה"ב. "גם אם אתם על הקצה השמנוני של הספקטרום כדאי שתשמשו באחד כזה, אם כי עדיף שיהיה קליל יותר ונטול שומן".

"אומנם קרם לחות לא ימנע קמטים בעור" אומר פרופסור סטיבן שומק, נשיא המכללה האוסטרלית של רופאי עור, "אך הוא מועיל לנראות שלו, מעורר היווצרות של קולגן ואלסטין, חלבונים שמסייעים לשמור על עור מוצק וגמיש, ואף יכולים להחזיר תפקוד תקין בתאים שניזוקו".

"לא פחות חשובי חשוב" מדגיש שומק "להימנע מחשיפה לשמש. להקפיד למרוח קרם הגנה ולחבוש כובע גם אם יוצאים ל-10 דקות" . בטווח הארוך, בוודאי, אך גם בטווח הקצר זה ימנע תופעות הזדקנות העור שנראות לעין. וכמובן להימנע מעישון".

קרי בראדשו על שער מגזין ניו-יורק בעונה השנייה של "סקס והעיר הגדולה". יוטיוב, אתר רשמי
שרה ג'סיקה פארקר בשער מגזין ניו יורקי/אתר רשמי, יוטיוב

קצת נלחצתן? זה בסדר לא רק אתן, עם כל המוצרים שנמצאים שם בחוץ זה באמת יכול להיות קצת קשה לפענוח אבל אם אחת מההחלטות שלכן לשנה החדשה (הלו? סוף אוגוסט? תיכף חגים) היא להשיג עור מדהים אפשר להירגע, יש פיתרון קל וכמה מוצרים שכדאי שתעניקו לעצמכן במתנה.

ככה קמתי בבוקר

אומנם לא מעט מגמות יופי נועזות קיימות עכשיו (ע"ע הגבות של קארה דלווין והשפתיים של קיילי ג'אנר) אבל הלוק המינימאלי הוא כאן להישאר.

קייט מוס, טיילור סוויפט, סקארלט ג'והנסון ואנג'לינה ג'ולי הן רק חלק מהלוחמות שהצטלמו לשערי המגזינים, ולאחרונה, קים קרדשיאן שהוכיחה, שוב, שאם יש משהו שהוא נכון היום הוא נכון יותר בגללה - נטשה את ארסנל תכשירי האיפור שלה לרגע והצטלמה לשער הווג הספרדי בפנים נקיות מאיפור.

אבל, את הנוק אאוט הסופי, נתנה השבוע ביונסה. קווין בי מופיעה על השער הכי נחשב בתעשייה - גיליון ספטמבר של הווג האמריקאי בשמלה של מרק ג'ייקובס ועם פנים נקיות מאיפור. אאוץ.

קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג ספרד, אוגוסט 2015.
קרדשיאן, שוב בלי איפור

אז אם קצת הסתבכתן ואתן לא קוסמטיקאיות בפוטנציה כדאי למצוא ערכת מוצרים מסודרת שתעשה לכם סדר בבלאגן.

כמו למשל ערכת שלושת השלבים של קליניק שלושה מוצרים שכל אחד מהם עונה על שלב בשגרה הנכונה, ניקוי, הסרה ולחות.

המוצרים יאפשרו לכן לנקות את העור, להסיר את הלכלוך ולהעניק לחות לפי הסדר הנכון, ביעילות בצורה בטוחה ובזמן קצר. 3 דקות הייתן כאן.

הערכה כוללת סבון, שהוא הדרך המועדפת לניקוי עור הפנים מבלי לייבש אותו, נוזל הסרה המבצע פעולת הסרה של תאים מתים ותכשיר לחות במרקם ג'ל או תחליב בהתאם לסוג העור.
ועוד משהו: כשהזכרנו גיבורת על לא צחקנו.

תכירו את המברשת החדשה של קליניק "סוניק סיסטם" – מברשת ניקוי חדשנית, חשמלית ונטענת. היא הופכת את פעולת ניקוי העור ליסודית ואפקטיבית יותר. העור יכול לנשום, ולספוג בצורה טובה יותר את הלחות או את הקרמים השונים שנמרח עליו לאחר מכן. המשמעות היא תוצאות אפקטיביות יותר לשגרת הטיפוח.

מברשת סוניק קליניק.
מברשת סוניק. העור יכול לנשום

אם אתן מתכננות לאמץ את הטרנד המרענן ולצאת מהבית בפנים נקיות מאיפור, או לשתף תמונה בהי נטורל עם תיוג מתאים, תזכרו שהכוכבות המהממות לא קמו ככה בבוקר, והן עובדות לא מעט כדי להראות טוב בלי עזרי איפור, או פוטושופ.

וגם אל תמהרו לרוקן את שולחן האיפור שלכן ולזרוק את המייק אפ המסקרה ושאר התכשירים, אבל כן תקפידו למרוח תכשיר מקדם הגנה מהשמש, לשתות מים, להימנע מעישון וכמובן לקיים שגרת טיפוח יומית. כך תוכלו להצטלם עם פנים נקיות ולצרף את ההאשטאג הקטלני #התעוררתיככה. קול, מאוד קול.

וואלה! NEWS בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully