וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב זה השחור החדש

6.9.2015 / 9:58

יוקרתי ועם זאת קולי, לא תלוי באף טרנד, ובעיקר מעניק נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. קולקציית בשמים חדשה שמשיק מעצב-העל מייקל קורס בהשראת המתכת היקרה, מזכירה לנו שאופנה מטאלית ומוזהבת היא כבר מזמן לא רק טרנד. מי אמרה גלאם ולא קיבלה?

סטייל ID – ג'יג'י חדיד. AP
האיט-גירל ג'יג'י חדיד באוברול מוזהב ומעורר קנאה/AP

בטקס פרסי מועצת האופנה האחרון בניו יורק, אירוע שגורם גם לאושיות האופנה המשובחות ביותר להילחץ מול ארון הבגדים, הפציעה הסופר מודל ג'יג'י חדיד באוברול מוזהב וזכתה לסיקור נרחב במדורי האופנה.

על העיצוב השיקי של האוברול אחראי מייקל קורס, מעצב העל שבהחלט יודע לשלב מינונים נכונים של קלאסיקה עם נגיעות של בלינג וידוע בחיבתו לזהב. נראה כי אפשר להכריז רשמית שאם לכל חובבת אופנה צריך שתהיה שמלה שחורה קטנה בארון ,הרי כדאי שתהיה לה גם אחת מוזהבת, או לפחות פריט מוזהב אחד שישדרג ויקפיץ כל הופעה.

האוברול הרותח של חדיד משמש פרומו לדבר הגדול הבא שמגיע מבית האופנה, קולקציית בשמים זוהרת שנקראת, איך לא? גולד.

בשמים מייקל קורס.
קולקציית הבשמים החדשה של מייקל קורס

מי אתה מייקל?

הריחות הנפלאים של הבשמים והבקבוקים המעוצבים לבישים ונצחיים ומהווים אקססורי על זמני - קורס נחשב לאחד מהמעצבים החמים בעולם האופנה, הוא אוחז ברשימת לקוחות נוצצת שמתחילה בדוגמנית העל היידי קלום, ממשיכה באנג'לינה ג'ולי ונשות שטיח אדום נוספות ומסתיימת באישה הראשונה של אמריקה מישל אובמה.

כשהן זקוקות לאאוטפיט שמתאים לאירוע רשמי או מבקשות להוסיף לעצמן גלאמור הן בוחרות בדגמים של קורס, והרבה בזכות חיבתו לצבע הזהב.

כמעט בכל טקס בשנים האחרונות,השמלות שמשכו את תשומת הלב העיקרית היו המוזהבות ובין המעצבים הבולטים תמיד ניתן למצוא את מייקל קורס, כשהוא משלב את הצבע המלכותי באאוטפיט. טון של המתכת היקרה ללא ספק מושך את עיני כולם בכל אירוע וגורם ללובשת אותו להיות במרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תצוגת מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק סתיו-חורף 2015-16. GettyImages
קולקציית סתיו חורף 2015-16 של מייקל קורס בניו יורק/GettyImages

הבהלה לזהב

צבע הזהב, כאמור, מזוהה עם המעצב ומתורגם רבות בפריטים בקולקציות של קורס, בראיון לקראת השקת הבשמים הוא סיפר כי ההשראה לסדרת ה GOLD הגיעה בין היתר מהערבים אותם בילה במועדון STUDIO 54 המיתולוגי, ערבים מלאי גלאם והרבה זהב.

לאורך השנים בלטו הדגמים המנצנצים של קורס בכל האירועים הנחשבים. גנבו את ההצגה: ג'סיקה אלבה, גווינת פלאטרו, בלייק לייבלי, ג'ניפר לופז, ברוק שילדס וקייט האדסון בשמלה מהממת, בטקס המט גאלה האחרון .

קייט הדסון לובשת מייקל קורס בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
קייט הדסון בטקס המט גאלה האחרון/GettyImages

"רמיזות של זהב יכולות להפוך כל מראה לקצת יותר זוהר". מספר קורס, "אני חושב גם שזהב משדרג מראה או מפחית מעט את העצמה שלו, אפשר למשל, לענוד שעון אוברסייז בזהב, זה פריט זוהר אבל גם קצת ספורטיבי".

ואכן שעון אוברסייז או כמו שהוא נקרא במגזיני אופנה וסטייל "שעון בויפרנד" אכן הוכרז כאזעקת טרנד היסטרי.
השעונים המוזהבים של קורס שיקים במיוחד ונצפו על שחקניות וזמרות כמו ג'ניפר אניסטון ומיילי סיירוס, על פאשיסטיות ואיטגירלז מסוגננות כמו: קים קרדשיאן, פריס הילטון וויקטוריה בקהאם (שיודעות דבר או שניים על סטייל משובח ויוקרתי). ובגזרת הצעירות והקוליות תפסנו את אשלי בנסון (משקרניות קטנות ויפות) כשהיא עונדת את השעון המוזהב.

שעון בויפרנד מייקל קורס.
שעון בוייפנרד של מייקל קורס

אבל לא רק אצל הכוכבות, שנה אחר שנה, בכל סקירה של הטרנדים הבולטים לעונה הבאה יש מקום נכבד לזהב, כי אם את רוצה להרגיש כמו מלכה כדאי שתתלבשי בזהב ונצנצים, ואם את לא מספיק נועזת, שלבי אקססוריז מוזהבים.

שמלה, טופ, נעליים, תיק, חגורה או תכשיט כל אחד מהפריטים האלו יוסיף אלמנט של הפתעה וזוהר אלגנטי. זוהי בהחלט מגמה מהנה שכיף לשלב אותה להדהים ולטלטל את כולם מסביבך. אולי לא לבעלי לב חלש אבל מגמה שהיא מאסט בכל עונה. צבע נצחי כבר אמרנו נכון?

ניחוח שהוא אמירה אופנתית

אז אם חשבתן שפריטי אופנה מוזהבים גורמים לראשים להסתובב אחריכן,כדאי שתדעו שאין כמו שובל של ניחוח בושם שמהדהד כשאתן עוברות. קולקציית הבשמים שמשיק מייקל קורס מציגה שלושה ניחוחות שנועדו להיות השתקפות של המתכת היקרה -זהב לבן, זהב ורוד וזהב צהוב- 24 קארט.

הרעיון שעומד מאחורי הבשמים נוגע להעדפות אישיות כמו הלך רוח, טעם ותכניות לשעות היום והלילה. קורס מאמין שכשנשים יריחו את כל שלושת הבשמים, הן יוכלו למצוא לפחות אחד שיתאים להן.

לחובבות המתיקות העדינה מומלץ ללכת על הרוז גולד (הורוד), שמשאיר אחריו ארומה של תבלינים ותווים פרחוניים. הוא עשיר וסקסי ומתאים לנשים שמעדיפות את הניחוח הקלאסי והרומנטי. אלה שסוגדות לגירל פאואר יעדיפו את הזהב הלבן, האוניברסלי יותר, שמכיל אגס, יסמין וענבר.

מייקל ודוגמנית.
מי אתה מייקל קורס?

הצהרה אופנתית

הבושם השלישי בסדרה, הזהב הצהוב שמוגדר "נשי ומפתה", שוזר רמזים של ניחוח מנדרינה כתומה, פרחים טריים ותווים עציים.

בהתאם למעמדו כאחד מהמעצבים החמים ביותר בעולם האופנה, הבקבוקים המעוצבים מביאים עמם הצהרה אופנתית. הבשמים בקולקציית ה-GOLD ארוזים בבקבוקים מוזהבים ומלוטשים שיהוו פריט אופנתי נהדר על שולחן האיפור.

נכון שקורס הוא מלך הטרנד אבל גם מעצבי על אחרים מכירים בכוחו של הצבע. בטקס המט גאלה האחרון התחרות על המראה הסקסי הייתה בשיאה ולא פחות מחמש שמלות מוזהבות זהרו על השטיח.

בתרבות הסינית הצבע מייצג גבורה ואכן ריהאנה, אן התוואי, קייט בקינסל, ג'סיקה צ'סטיין וקייט האדסון בשמלות מוזהבות בהחלט יכלו לקבל את אות גיבורות השטיח האדום בטקס. ריהאנה בשמלה שומטת לסתות של המעצב Guo Pei, אן התוואי באאוטפיט עם ברדס של ראלף לורן, שמלת ה-DVF של קייט בקינסייל סקסית ומתוחכמת וג'סיקה צ'סטין בג'יבנשי מעלף .

אבל את הכתר קיבלה קייט האדסון בשמלה של מייקל קורס – זהב נשפך באקסטרים, מלכותית ונוצצת. לוק שנתן פייט לגביע בטקס. הגביע? אה, לא רואה אותו ממטר.

מייקל עיבוד תמונה.
מייקל עיבוד תמונה
וואלה! NEWS בשיתוף מותג הבישום מייקל קורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully