וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הופך את ביונסה למלכה הבלתי מעורערת? מעצבי-העל מסבירים

25.8.2015 / 8:05

"ביונסה היא תחנת כוח", מנמק מגזין ווג האמריקאי את הבחירה שלו בקווין B לעטר השנה את גיליון ספטמבר היוקרתי, ונותן למעצבים שהלבישו אותה לפרט מהו סוד הקסם. צפו בתמונות שנחשפו מתוך הפקת האופנה המרהיבה

ווג- הערוץ הרשמי ביוטיוב

בווידיאו: מאחורי הקלעים על סט הצילומים של ביונסה לווג

סטלה מקרטני: "ביונסה היא חבילת הכל-כלול. היא ייחודית, נדירה, יפה, עדינה ועם זאת חזקה"

אחרי שחשף מגזין ווג האמריקאי את כוכבת השער של גיליון ספטמבר היוקרתי, הלוא היא קווין בי, הוא מתפנה כעת להוציא טיזרים נוספים מהכתבה, לפרסם שתי תמונות מרהיבות מתוך הפקת האופנה ובעיקר לנסות להסביר את התופעה: מה דרוש לנהל את העולם?

"יש רק גיליון ספטמבר אחד, ויש רק ביונסה אחת", מרים לעצמו אתר ווג ובצדק, ומספר מדוע בחר בביונסה לתפקיד נסיכת השער הנחשקת: "ביונסה היא תחנת כוח. הדבר החזק ביותר באישיות שלה הוא התענוג חסר הבושה שלה מעצמה - מהיופי שלה, מהגוף שלה, מהכוח שלה ומהרבגוניות שלה. בתקופה שבה תפקידים וסגנונות מתחלפים בקצב מסחרר, היא מציגה וירטואוזיות מופלאה שמשאירה את הקהל שלה מהופנט".

גם המעצבים הגדולים התבקשו לפרט מהו לדעתם סוד הקסם של ביונסה: "יש בימינו הרבה כוכבות המכונות דיווה, וזה בדרך כלל מעיד על אופי קשה, אגו והרבה אטיטוד", אומר מארק ג'ייקובס, "אבל במקרה של ביונסה היא פשוט משדרת קסם וחביבות". "ביונסה היא חבילת הכל-כלול", קובעת המעצבת סטלה מקרטני, "היא ייחודית, נדירה, יפה, עדינה ועם זאת חזקה", ובכך מסכמת את המודל הנשי האידיאלי. "האפיל שלה חוצה פלטפורמות, מגדרים ודורות". "יש לה נוכחות ממגנטת", מחזק המנהל האמנותי של ז'יבנשי, ריקרדו טישי.

ביונסה בגיליון ספטמבר 2015 של ווג ארה"ב. מריו טסטינו, סריקה
הדבר החזק ביותר באישיות שלה הוא התענוג חסר הבושה שלה מעצמה. ווג, ספטמבר 2015/סריקה, מריו טסטינו

בצילום השער המרהיב לבושה ביונסה בשמלת תחרה פסטלית בעיצוב מארק ג'ייקובס, ושיערה רטוב. בהפקת האופנה, עליה כמו גם על השער אחראי הצלם מריו טסטינו, היא מציגה דגמים סקסיים מבית ורסאצ'ה אטלייה, סטלה מקרטני, ז'יבנשי ועוד.

זאת הפעם השלישית שביונסה מעטרת את השער של ווג ארה"ב, הפעמים הקודמות היו ב-2013 ולפני זה ב-2009. היא למעשה האישה השחורה השלישית בלבד שזכתה להופיע לבדה על שער המגזין האמריקאי הנחשק. לפני עשו זאת האלי ברי ב-2010 ונעמי קמפבל ב-1989.

כזכור, מלכת הפופ הבלתי מעורערת פתחה את שנת 2015בגיליון ינואר עם השער הקיצי של מגזין מארי קלייר הדרום-אפריקאי, שם בניגוד לשאר העולם לא היה שום זכר לחורף. באותו גיליון היא זרקה לעולם את הציטוט החד-משמעי שהתנוסס על השער: "אני באמת מבינה את העוצמה של הגוף שלי". האמת? גם אנחנו.

עוד באותו נושא:
מה שנכון לביונסה: כל הטיפים לאיך להצטלם באופן הכי מחמיא
ביונסה וקארה דלווין מבשלות יחד פרויקט מוזיקלי
אדג'ית: ביונסה עוטה על עצמה מסכה מרושתת

נסיכת הפרינט

קווין B מצהירה: "אני באמת מבינה את העוצמה של הגוף שלי"

לכתבה המלאה
ביונסה בגיליון ספטמבר 2015 של ווג ארה"ב. מריו טסטינו, סריקה
האישה השחורה השלישית בלבד שזכתה להופיע לבדה על שער המגזין האמריקאי הנחשק. ווג, ספטמבר 2015/סריקה, מריו טסטינו
ביונסה בגיליון פטמבר 2015 של ווג. מריו טסטינו, סריקה
וירטואוזיות מופלאה ונוכחות ממגנטת. ווג, ספטמבר 2015/סריקה, מריו טסטינו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת תחרה פסטלית בעיצוב מארק ג'ייקובס. שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully