וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת קופידון מעולם לא זהרה יותר: טרנד ההארה הקיצוני

27.8.2015 / 13:30

סטייל שנות ה- 70 בכל מקום על מדפי האופנה? אז זהו שזה לא רק שם. מעכשיו זה גם על הפרצוף שלכן, רשמית. הבזקי אור נוסח הדיסקוטקים של העשור ההוא הם הדבר הלוהט בגזרת איפור הפנים היום. לתופעה גם יש גם שם - סטרובינג! יש להכיר ורצוי גם לתרגל

אתר רשמי
"נרצה להבהיר את האזורים הגבוהים בפנים כמו עצמות הלחיים, עצם הגבה, גשר האף, עצם הגבה, אזור הרקות מעל קצה הגבה, מרכז הסנטר, גשר האף וקשת קופידון (השקע הקטן מעל לשפה העליונה מעל לב השפתיים)"

הודות לטריליוני מומחיות וחובבות איפור שמעלות ליו טיוב על בסיס קבוע סרטוני הדרכה יעילים למדי, כולנו למדנו מה זה קונטורינג, קונסילינג, ברונזינג, ועוד. פחות או יותר. טרנד איפור חדש הנפוץ לאחרונה ברשתות החברתיות זוכה כעת לשם תואר משלו: סטרובינג (Strobing) מלשון Strobe, כלומר: "הבזק". מה שעושה רושם ראשוני של קונטורינג הוא למעשה משהו אחר וכפי שהוא מרמז, מדובר בהבזקי אור בדרגה כזאת או אחרת.

נטע סקלי, סניור ארטיסט מאק ישראל, מסבירה: "סטרובינג הוא מושג שהתפתח לאחרונה עקב טרנד ההצללות הקיצוני אשר נראה בעיקר ברשתות החברתיות. בעוד מהות הטרנד אינה חדשה ומתמקדת בהארה, מדובר כעת בהארות קיצוניות הבנויות בשכבות על העור ועושות שימוש במגוון גימורים מבריקים ברמות שונות. הטרנד אשר הגיע ממסלולי התצוגות של העונות האחרונות אל החיים האמיתיים הוא להאיר יותר מאשר להצליל ולשחק עם טקסטורות שונות של הארה – ממאט טבע, דרך לסאטן ועד מטאלי".

באילו אזורים מתמקדים בסטרובינג?

"איפור בנוי על משחקי אור וצל, כאשר כללי הבסיס הם הצללה והארה .טקסטורת מאט מדגישה הצללות באופן ואילו טקסטורה מבריקה, לחה ונוצצת תומכת בהארות. גם בסטרובינג, כתמיד, נרצה להבהיר ולהבליט את האזורים הגבוהים בפנים. כדי למצוא את המיקום המדויק, יש לחפש בעזרת האצבעות את החלק העליון והגבוה ביותר של עצמות הלחיים, עצם הגבה, אזור הרקות מעל קצה הגבה, גשר האף, קשת קופידון (השקע הקטן מעל לשפה העליונה מעל לב השפתיים), מרכז הסנטר ועצמות הבריח.

באילו מוצרים ניתן להשתמש?

"אור ניתן ליצור באמצעות מוצרים רבים ומגוונים כמו גם בטקסטורות שונות, בין אם במוצרי אבקה או קרם, יבשים או רטובים. למשל, קרם לחות בעל ברק, מייקאפ או קונסילר בהירים מאוד, סומק מבריק, עט הארה, שימר אבקה או צלליות קרם מבריקות ועד גלוס לפנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמרו את ההארות במרכז הפנים בגימור טבעי יותר ואת אזור צדי הפנים, למשל עצמות הלחיים, מבריק יותר"/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בניגוד למקובל לחשוב, שימוש מושכל במרקמים בעלי ברק מוסיף זוהר מחמיא לנשים בכל גיל. הכלל החשוב ביותר - שימוש במוצר בעל גימור בוהק באזור אחד בלבד בפנים (למשל עיניים) ביום, או בשני אזורים בפנים בלילה (למשל לחיים ושפתיים)".

כיצד יוצרים סטרובינג?

"כדאי לבנות את רמות הברק בהדרגה ותוך שימוש במספר שכבות של מוצרים בעלי ברק ברמות שונות על מנת להגיע לאפקט מקסימלי. שימו לב! מיקום ההארות על הפנים הוא אינדיבידואלי והוא חייב להתאים למבנה הפנים. לא כל אזור הארה צריך להיות גם מבריק. היצמדו לשני קווים מנחים:

1. שמרו את ההארות במרכז הפנים בגימור טבעי יותר ואת אזור צדי הפנים, למשל עצמות הלחיים, מבריק יותר.

2. בחירת גוון ההבהרה/הארה/שימר תלוי בגוון העור. על עור בהיר יותר רצוי להשתמש בשימר בגווני ורדרד, לבן, פנינה או כסוף. על עור כהה יותר ייראו גוונים בהירים מדי כלא קשורים לעור ולכן יש לבחור בגווני צהבהב, כתמתם, בז', זהב או כתמתם. על עור כהה - גווני ברונזה ובז' מוזהב.

כיצד יוצרים עור קורן ולא מראה מיוזע?

"הגוון המתאים בכמות המתאימה יכול להוביל למראה קורן יותר ולהוסיף חיוניות רבה לעור בעוד יותר מדי חומר עלול לגרום למראה מיוזע. לכן, יש לאזן היטב את הטקסטורות על הפנים. אם את מתכננת להשתמש בסומק, צללית ושימר מבריקים, העדיפו לעבוד על עור מאט יותר. לחילופין, צרו עור בעל בוהק חי והשתמשו בהארות בעלות גימור טבעי יותר. שימו לב לרמות ברק השונות של שלל המוצרים המוצעים. הרמה הגבוהה ביותר של ברק היא גימור מטאלי-מתכתי או מוצר המכיל חלקיקים מנצנצים. אלו יעניקו גימור הנראה כמו עור בוהק מרטיבות. הרמה הנמוכה ביותר של ברק תהיה של צללית או קרם בגימור פנינה רך".

למי זה מתאים?

"בניגוד למקובל לחשוב, שימוש מושכל במרקמים בעלי ברק מוסיף זוהר מחמיא לנשים בכל גיל. הכלל החשוב ביותר: השתמשו במוצר בעל גימור שימר בוהק באזור אחד בלבד בפנים במהלך היום (למשל עיניים) או בשני אזורים בפנים בלילה (למשל לחיים ושפתיים). אם העור נוטה ליובש וקמטוטים, ניתן לעשות שימוש בשימר על מנת לגרום לו להיראות מוזן ורך יותר. האור המוחזר משטח הפנים המאופר יטשטש אופטית כהויות, טקסטורות לא רצויות ויובש. את גוון ההצללה וההארה יש להתאים לגוון העור על פי האפקט המבוקש – דרמטי או טבעי. ככל שגוון העור כהה יותר יש לבחור הארה צהבהבה או אפרסקית יותר ולא לבנה. על עור כהה עובדים יותר על הארה ופחות על הוספת צל שכן העור כבר כהה.

לסיכום - הארות והצללות כבדות נראות לא רלוונטיות למסלול, כמו גם לחיים האמתיים. בעידן בו המראה הנכון הוא אינו מתאמץ והגישה היא להדגיש את מה שיש ולא להשתמש באיפור כדי לשנות את הקיים במידה קיצונית, מומלץ לאמץ גישה מתונה, מעשית וברת השגה הן בהצללות והן בהארות, על מנת להתאים את האיפור אותו את לובשת למציאות היום יומית שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם סטרוב של מאק: 176 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונסילר מינרלי של מאק: 120 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פודרה פיניש מינרלית של מאק: 172 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully