וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו שהתחת שלי גדול מדי": דוגמנית בת 19 נגד תעשיית האופנה

27.8.2015 / 10:07

אגנס הדנברג, דוגמנית שבדית יפהפיה, מתקשה לקבל עבודות בתחום כיוון שלטענת הסוכנים היא גדולה מדי. בסרטון שפסרמה היא יוצאת נגד תעשיית האופנה, ומכנה אותה "אבסורדית"

Agnes Hedengård

כאשר מביטים בסרטון ובתמונות של אגנס הדנברג, נראה שמדובר בבחורה שזכתה בכל הקופה: פנים מהפנטות, בטן שטוחה ואפילו הרווח הנכסף בין הרגליים. אגנס, בת 19 משבדיה, עובדת כדוגמנית כבר חמש שנים אבל לא מצליחה לקטוף אף קמפיין. הסיבה? סוכנויות דוחות אותה בטענה שהיא גדולה מדי.

הדוגמנית השבדית אגנס הדנברג. אינסטגרם, צילום מסך
התעשייה המעוותת ביותר בעולם/צילום מסך, אינסטגרם

בסרטון שהעלתה לפני מספר ימים, עומדת אגנס מול המראה בתחתונים וחזייה, ונושאת נאום נוקב נגד אותם סוכנים שדחו אותה. "אני לא מקבלת עבודות כיוון שלפי התעשייה, אני נחשבת לגדולה מדי. הם חושבים שזה גדול מדי. התחת שלי גדול מדי והירכיים שלי רחבות מדי. לפי מה שהם אומרים, אסור להיראות ככה. נשים צריכות להיות רזות יותר".

הדנברג, שמתנשאת לגובה של 1.80 ס"מ, המשיכה והסבירה למה התעשייה מציבה סטנדרטים לא הגיוניים. "מדד מסת הגוף (BMI) שלי עומד על 17.5, והמדד התקין הוא 18.5. זה אבסורדי לחלוטין, אני שונאת את זה. תאהבו את עצמכם ואל תתנו לאף אחד להגיד לכם משהו אחר".

עוד באותו נושא

צפו: באמצע צילומי הדוגמנית - פליטים הסתננו לחוף

לכתבה המלאה
הדוגמנית השבדית אגנס הדנברג. אינסטגרם, צילום מסך
נמצאת בתת משקל אבל נחשבת לשמנה מדי/צילום מסך, אינסטגרם

בריאיון שהעניקה למגזין הנשים השבדי Veckorevyn, סיפרה אגנס, שעובדת גם כמוכרת בחנות, על הפרעות אכילה. "נתתי לדוגמנות צ'אנס במשך שנה, ובזמן הזה לא אכלתי יותר מדי וספרתי קלוריות באובססיביות. יש לי מחשבות אנורקטיות, אבל אני נלחמת בהן. זה קשה, אבל הבנתי שאת כל המחשבות שאני משקיעה במחשבות על הפרעות אכילה אני צריכה להשקיע באהבה וקבלה עצמית. אחרי זה כל התגובות הרעות פשוט עוברות דרכי ולא פוגעות בי".

הדוגמנית השבדית אגנס הדנברג. אינסטגרם, צילום מסך
מהממת מבפנים ומבחוץ/צילום מסך, אינסטגרם
הדוגמנית השבדית אגנס הדנברג. אינסטגרם, צילום מסך
לא ברור למה בשבדיה המידות האלה נחשבות לגדולות מדי/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully