וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: רגעי הסטייל הכי טובים השבוע באינסטגרם

27.8.2015 / 17:30

קארה דלווין בעוד בדיחת הומור בריטי צינית, יניב אדרי בצילום הורס של סופי מצ'טנר, בלוגרית אופנה יפהפיה בחופשה, קייט מוס ב- 1995, בר רפאלי בנשיקה על רקע השקיעה, איילת זורר של פעם, ועוד

אתר רשמי

בווידאו, השפתיים הלוהטות האלו באינסטגרם של מעצב נעלי היוקרה כריסטיאן לובוטין לוחשות משהו שתשמחו לשמוע.

הישראלית -הוליוודית מעלה תמונה ישנה של עצמה בחוף הים של תל-אביב שהיא מגדירה כ"צילום ראשון מקצועי או סוג של ראשון". מקסים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

צלם האופנה יניב אדרי מעלה תמונה מדהימה של סופי מצ'טנר מהפקת אופנה חדשה. הפלא הישראלי בעולם אופנת העל ממשיכה לנסוק ואנחנו נמשיך לעקוב.

כשאת בת של דוגמנית על, את יודעת דבר או שניים על פוזה מול מצלמה. קאיה ג'ורדן גרבר, בתה של סינדי קרופורד, בתמונה מקסימה מתוך הפקת אופנה למגזין ELLE ארצות הברית.

בלוגרית האופנה האיטלקייה קיארה פרגני בתמונה הורסת שצולמה בעת חופשה בקרואטיה שמסבירה מדוע היא מגנט לייקים.

הדוגמנית, האמנית ואושיית האופנה רונית יודקביץ' צבעה לבד את הבריקים האלו. ב- 300 שקלים היא רכשה צבע ומברשות, לא העסיקה אף אחד, ועכשיו מוכנה להצעות עבודה. נשקול בחיוב, לאור התוצאות.

בית אופנת העל האיטלקי ולנטינו מדהים אותנו עם שמלת שטיח אדום מקולקציית הכוכבים והצמחים של סתיו 2015.

מגזין האופנה הוותיק הרפרס בזאר מזכיר נשכחות עם תמונה מ- 1993 של שתי הטופמודלס הבריטיותוהחברות הטובות קייט מוס ונעמי קמפבל משבוע האופנה של לונדון אותה שנה. השתיים שחיממו אחת השנייה, מיותר לציין, חיממו גם את ליבנו.

וכאילו שלא הספיק לנו, צלם האופנה הידוע מריו טסטינו מעלה תמונה של קייט מוס מ- 1995. התאהבנו מחדש.

הצלמת, הסטייליסטית ועיתונאית האופנה תמר קרוון מעלה תמונה ישנה ומקסימה של עצמה עם הכלב "במבי" ומודה שאז היא היתה לא רק צעירה יותר, אלא גם "פחות חכמה". לא יודעים, אבל יצאת משגע.

קייטלין ג'נר הלומדת כל יום דבר חדש על חייה כאישה, לא שוכחת את "התקופה היפה בחייה" ומתכוונת כמובן לזכייה במדליית זהב באולימפיאדה עוד כשהייתה ברוס ג'נר, אתלט מחונן. היום היא שומרת את המדליה במגירת האיפור שלה. עבור פאשניסטה אמיתית, איפור שווה ערך למדליית זהב!

כך, גבירותי ורבותי, נראית מלאכית ויקטוריה סיקרט מזווית אחורית שמקפידה על כושר ותזונה נכונה כמו קנדיס סוונופול. ויש לנו סיבה טובה, בעצם כמה, להאמין שאין פה שום מניפולציית תמונה.

הדוגמנית האמריקאית טיילור היל, הדבר הבא בתעשייה שבקרוב כולם יכירו בשמה הפרטי ממש כמו ג'יג'י, קארה וקנדל, בצילומי ויקטוריה סיקרט בלוקיישן שהיא מכנה: "גן-עדן". מאמינים לה.

הטופמודל הבריטית קארה דלווין בעוד חוכמת אינסטגרם המשקפת, שוב, את ההומור הציני שלה. והפעם - "אם אתה חש עצמך חלש, רק זכור ששיערת ערווה אחת שלך יכולה לסגור מסעדה". אוי, קארה.

תמיד נחמד להיפרד בנשיקה. בר רפאלי והבעל לעתיד הקרוב עדי עזרא באחת רומנטית על רקע השקיעה. "הדברים הקטנים", היא כותבת. נחשוב על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully