וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מוצרי שיער עם הבטחות גדולות

שירלי אכסלרוד

30.8.2015 / 12:38

רוצות שיער כמו אחרי הים, קצוות לא מפוצלים, מגע של משי, ניחוח מופלא, קוקטייל שמנים נגד פריזים, חוזק וברק? ברור לנו שכן. ויש גם מוצרי שיער שמבטיחים את כל הטוב הזה. האם הם גם מקיימים? בדקנו עבורכן

ספריי גלי ים עם תוצאות - לוריאל פרופסיונל

ספריי מלח ים של טוני וגיא למראה שיער גלי, מחיר: 79.90 שקלים. ישראל כהן,
גם בגרסה המינימליסטית של הוראות השימוש התוצאות היו מוצלחות/ישראל כהן

רוב הסיכויים שבשלב הזה של הקיץ, הדבר היחיד שיעזור לשיער הוא כובע ענקי. אבל זה לא אומר שצריך להפסיק לנסות. ספריי המלח של לוריאל פרופסיונל מגיע עם הבטחה ל"אפקט גלי וסקסי של ים, במראה חסר מאמץ". כמו תמיד, "חסר מאמץ", שילוב המלים היפה ביותר בשפה העברית, עשה את זה לגמרי לנסיינית, למרות שההוראות הרשמיות לשימוש הן הדבר הכי רחוק מנון שלאנט: לחפוף, לנגב ולסרק, להתיז ולכווץ, לחלק את השיער לקבוצות, לאסוף לעגבנייה, לייבש –די! נשברנו בשלב של להתיר את הקשרים. גם בגרסה המינימליסטית של הוראות השימוש – להתיז על שיער אחרי מקלחת, התוצאות היו מוצלחות: שיער מוכה יובש מזגנים וכלור הפך למאורגן, נעים וגלי באופן חינני. כמו כן: ניחוח קיץ משגע בטייק אוף מוצלח על קוקוס ועל דברים טובים אחרים.

L'OREAL PROFESSIONNEL, BEACH WAVES, מיכל של 150 מ"ל ב-103 שקלים. להשיג במספרות מורשות

ספריי מלח של טוני וגיא

ספריי מלח ים של טוני וגיא למראה שיער גלי, מחיר: 79.90 שקלים. ישראל כהן,
השיער כאילו החביא אצות ומדוזות/ישראל כהן

אותה נסיינית בדקה גם את הגירסה המקבילה של טוני וגאי, ספריי מלח ים שמבטיח "תנועה טבעית ויציבות עדינה", ויצאה עם הגירסה העממית יותר ל"שיער אחרי ים" – ריח קצת משונה, גושים דביקים בגוון מאט עמום, במראה שכאילו מסתיר בתוכו אצות ולהקת מדוזות.

Toni&Gu, ספריי מלח ים, 250 מ"ל ב-80 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מסיכת Neal's Yard

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמן שמנוני המומלץ למצבי חירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין בעולם שלט גדול מספיק שיזהיר מפני פתיחה ספונטנית של מסיכת השיער של ניל'ס יארד, שמגיעה במצב צבירה מפתיע, נוזלי ושפריצי לחלוטין, ומומלצת לשמירה בקירור. כך שקודם לשימוש הראשון כדאי להחביא אותה במקרר, לקוות שאף אחד לא יחשוב שמדובר בממרח כלשהו, ולהוציא רק בפורמט מוצק. המותג האורגני הבריטי, בעל סקס אפיל של שיבולת שועל – בקטע טוב, כן? ממליץ לעסות את החומר על שיער יבש ועל הקרקפת, ולהעביר איתו את הלילה. הנסיינית ל' שהסתפקה בשעתיים על הראש, מעדכנת שתכלס, מדובר בשמן שמנוני מאוד, שנדרשו 3 חפיפות יסודיות בהמון מים חמים בשביל להסיר את השאריות שלו מהשיער (מה שאומר שכדאי לשמור אותו למצבי חירום חירומיים בלבד) אבל היה שווה בשביל התוצאה: שיער משוקם, נעים, רך ומבריק. אפילו הקצוות השרופים נרגעו. בונוס: בשל תה צמחים שנרקח על גזייה בטיול שנתי.

Neal's Yard, מסיכה טיפולית עם רוזמרין ואצטרובל, 50 גרם ב- 100 שקלים. להשיג בחנויות טבע

קוקטייל השמנים של איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להסתפק בטיפות בודדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מאותו הז'אנר, בחצי מחיר – קוקטייל שמנים של איב רושה, שמזמין למרוח אותו על שיער יבש 10 דקות לפני החפיפה. הנסיינית ר' ניסתה פעם, פעמיים ושלוש, ובכל פעם נפלה על מינון לא נכון שהשאיר אותה עם קרקפת שמנונית ועם שיער דביק ומטונף. בפעם הרביעית היא הסתפקה בכמה טיפות בודדות, חפפה ביסודיות, והתרשמה שמדובר בפתרון לא רע לשטן הקרוי פריזים ולקצוות שרופים. לא למרוח לפני יציאה לשמש, פן תטוגנו.

YVES ROCHER, Hair Repair Oil Botanical, בקבוק של 150 מ"ל ב-42 שקלים. להשיג בחנויות Yves Rocher בישראל ובאתר

מסכת פיטו פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקם סמיך וחמאתי לשיער פגום ויבש באמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

א' חובבת מוצרי השיער, שבמילניום הקודם היתה מייבאת לשימוש אישי מוצרים של פיטו פריז מפריז עצמה, ולא נפגשה איתם יותר מעשור, קיבלה מסכה לשיקום שיער חלש, פגום ושבור. "מסכה מוצלחת בפרמטרים של גימור משיי – רק בתנאי שיש לכם שיער פגום ויבש באמת. אבל לא סתם כמוש, יבשושי או קצת שרוף בקצוות. יבש, מת, כזה שכבר לא טורחים לעשות לו החייאה. בכל סטטוס אחר, היא תכביד על השיער כמו שומן אווזים. הישמרו גם המתולתלות - המרקם סמיך וחמאתי, נכנס לכל ראסטה וקשה לשטוף אותו משם".

פיטו פריז, מסכת פיטוקרטין, 200 מ"ל ב-160 שקלים

מסכת שמן ארגן של פנטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיר קטן, תוצאה סבירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ב', חובבת תיאוריות קונספירציה שמאמינה שבכל מיכלי השמפו של פנטן באשר הם – לשיער יבש, בלונדיני, צבוע או שמן - נמצאת אותה תרכובת כימית בדיוק, לא התרגשה מהמחמאות שמרעיפים במותג על סדרת שמן הארגן החדשה שלהם, ודיווחה שכבר היו לה פנטנים טובים מזה: המסכה מהסדרה, במחיר קטן והגיוני, עושה עבודה סבירה ובינונית בריכוך, אם לא מצפים ליותר מדי. החוזק והברק המובטחים לא אותרו גם בזכוכית מגדלת, והריח לא יותר מנחמד.

פנטן, מסכת שמן ארגן, 200 מ"ל ב- 30 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully