וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן שאלות היופי הכי נפוצות בגוגל?

2.9.2015 / 8:30

בנות, אתן לא לבד: אתר אופנה חושף את בעיות הטיפוח שבאמת מטרידות נשים, על פי נתוני החיפוש של גוגל. תתפלאו לגלות את ההבדלים בין המדינות השונות בעולם

צילום מסך

מה מדיר שינה מעיניהן של נשים ברחבי העולם? האתר של מגזין האופנה "Elle" חושף את רשימת שאלות היופי הכי נפוצות בחיפוש בגוגל, בחלוקה לפי מדינות. כך למשל מתברר שנשות צרפת מוטרדות מהסוגיה הרת הגורל "מתי פג תוקפו של איפור" יותר מכל שאלה אחרת. בברזיל, הנשים בדקו בהמוניהן "באיזו תדירות צריך לחפוף את השיער?". ביבשת אוסטרליה הנשים מחפשות תשובה לשאלה "איך להצמיח את השיער במהירות?" בעוד שנשות הודו רוצות לדעת אילו ויטמינים ימנעו נשירה של השיער.

את התשובות לכל שאלות הטיפוח החשובות, אגב, תוכלו למצוא באתר "Elle" שגייס את מיטב המומחים לצורך המשימה. אותנו מעניין בעיקר לדעת מה הכי מטריד את נשות ישראל. ההימור שלנו – איך לעזאזל משתלטים על השיער בתשעים אחוזי לחות?

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

מסיכות פנים. ShutterStock
עור מושלם - טיפוח או גנטיקה? שאלה טובה/ShutterStock
אישה מתאפרת באוטו. ShutterStock
מתי יהיה לי זמן להתאפר כמו שצריך? זאת השאלה/ShutterStock
אילוסטרציה. ShutterStock
סוגיות שונות בנוגע לאמנות המריחה/ShutterStock
קנדל ג'נר מצטלמת לפרסומת עבור מותג איפור, לוס אנג'לס, 5 נובמבר 2014. ספלאש
קנדל ג'נר, אישה שיודעת את התשובות/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully