וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבת הישראלית שתציג בשבוע האופנה במילאנו

5.9.2015 / 12:02

מעצב-העל ג'ורג'יו ארמני הכריז על החלטתו לארח את דייזי שלי, מעצבת צעירה מעמק חפר במקור, בתצוגה שתתקיים בשבוע האופנה של מילאנו בעוד כשבועיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורן אין יזראל, מייד אין איטלי. דייזי שלי לחורף 2015/16/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ורג'יו ארמני ידוע כמעצב ותיק שחשוב לו לטפח מעצבי אופנה צעירים ולסמן אותם כדבר הנכון הבא. במהלך עשר העונות האחרונות הוא נוהג לשלב מעצבים אנונימיים שנבחרו על ידו בקפידה במסגרת תכניות שונות. אתמול (שישי) הוא הכריז על החלטתו לארח את המעצבת דייזי שלי, ישראלית במקור, בתצוגה שתתקיים בשבוע האופנה של מילאנו בעוד כשבועיים.

המעצבת הצעירה תציג את קולקציית אביב 2016 באחד מאירועי האופנה החשובים של השנה, ותזכה להזדמנות נדירה שיכולה להוות מקפצה משמעותית לקריירה שלה. בשנה שעברה היתה זו המעצבת הצעירה סטלה ג'ין, ילידת רומא, שהציגה קולקציה יפהפיה ומקורית וזכתה לשבחים רבים ואף סומנה פה אחד למרעננת הרשמית של שבוע האופנה.

דייזי שלי גדרה במושב ניצני עוז שבעמק חפר. בתום שירותה הצבאי היא ניסתה להתקבל ללימודי עיצוב אופנה בשנקר וקיבלה תשובה שלילית. כחלק מההפתעות שהחיים מנחיתים עלינו לפעמים - למרות האכזבה מהסירוב של שנקר היא החליטה לנסות מסגרת של לימודים בחו"ל, והתקבלה לבית הספר האיטלקי הנחשב מרנגוני. את הלימודים היא סיימה בהצטיינות ושולבה ברשימה הנוצצת של 15 הבוגרים שנכנסו לספר המציין 80 שנה להיווסדו של בית הספר. מ-2009 היא חיה רשמית במילאנו, ומ-2011 היא כבר פועלת כמעצבת בעלת קו אופנה עצמאי. בשנה שעברה היא זכתה בתחרות "Who Is on Next?" מטעם מגזין ווג איטליה, המאתרת כשרונות עיצוב צעירים ונחשבת ליוקרתית. באתר הרשמי האי מתארת את הסגנון שלה כאפל ומסתורי המשלב אפיל רומנטי וססגוני. אנחנו עוד נשמע עליה בקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון רומנטי ומסתורי עם נגיעות אפלות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ססגוניות חזקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully