וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבול התחתון: 100 שנות הלבשה תחתונה בשלוש דקות

8.9.2015 / 13:40

סרטון חדש שצבר כבר יותר מ-3 מיליון צפיות מגולל את האבולוציה של ההלבשה התחתונה הנשית. בין ביריות, חזיות וכותנות עשויות סאטן נמצא הפריט הסקסי ביותר - ודווקא אותו אי אפשר למצוא בחנויות

100 שנות הלבשה תחתונה בשלוש דקות/mode

"הלבשה תחתונה היא החלק החשוב ביותר במלתחה שלך. לוקים שלמים יכולים ליפול בגלל בחירה בהלבשה תחתונה לא מתאימה". הציטוט הזה מגיע מפיה של הסופרמודל אדריאנה לימה, שמבינה דבר או שניים בנושא. אחרי הכל, מדובר במלאכית ותיקה של המותג "ויקטוריה'ס סיקרט" ובאישה שנוהגת לפקוד את השטיח האדום לעיתים תכופות.

אתר האינטרנט Mode יצר סרטון חדש בן קצת פחות משלוש דקות, שמציג בצורה מושלמת את האבולוציה של ההלבשה התחתונה ב-100 השנים האחרונות. כך למשל ניתן לגלות שבתחילת המאה נשים נהגו ללבוש כותנות בהירות מבדים טבעיים, אולם הטרנד חלף די מהר ופינה את מקומו להרבה פחות בד.

שנות ה-40 היו תור הזהב של הביריות, המחוכים, הנוצות וחלוקי הסאטן שנמצאים, מאז, בארונו של יו הפנר. שנות ה-50 היו בסימן נוחות, והמחוכים החונקים פינו את מקומם לגופיות רחבות ותחתוני מלמלה נוחים. גם הפעם שנות ה-80 לא אכזבו, והעניקו הצצה לטרנד מחריד: בגדי גוף. לא יפה, לא פרקטי ובטח שלא נוח.

עוד באותו נושא

לא תאמינו כיצד השתנו בגדי הים ב-110 השנים האחרונות

לכתבה המלאה

בשנת 2005 המראה השולט היה נשי וזוהר: צבעים כהים, בדים רכים ושקופים למחצה שנופלים ברכות על הגוף ולא מגבילים אותו. למרות שכמות הבד הצטמצמה משמעותית מתחילת הדרך והנוחות הפכה לפרט שולי בלבד, נראה שהעולם נמצא במגמת שינוי חיובי ממש והסרטון מסתיים במסר אופטימי ושמח במיוחד: הלבשה תחתונה נראית נהדר על כל הנשים, ללא הבדלי דת, גזע, מין, גובה ומשקל. הפריט הכי סקסי שבחורה יכולה להחזיק בו הוא ביטחון עצמי, ואת זה לא תמצאו באף חנות לנז'רי.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully