וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסוד הוא השילוב": השיק הפריזאי לסתיו הקרוב

אלינור דביר

8.9.2015 / 9:08

הקולקציה החדשה בנומרו 13 היא זריית מלח גס על הפצע שמסרב להגליד בחשבון הבנק שלכן, בנות. אליז ג'וליארד, בעלת הבוטיק והיבואנית המוכשרת, מספרת על הבחירות ומתייחסת לביקורת על המחירים: "אם אני חושבת שפריט מסוים הוא לא ואליו פור מני אני בחיים לא אביא אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים מהמותג פול אנד ג'ו סיסטר בנומרו 13. להסתובב בתל אביב ולחוש במארה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בדרך כלל מה שבא לי עכשיו זה מה שאנשים ירצו עוד חצי שנה עד שנתיים. יש לי את זה באופן טבעי למזלי. בעלות חנויות בכל העולם משתמשות בשירותי חיזוי מקצועיים"

לפני עשר שנים התפטרה אליז ג'וליארד ממשרת אנאליסטית בכירה בבנק השקעות, עזבה את פריז והתמקמה במארה התל אביבי נווה צדק. הדלות בהיצע האופנתי פה דירבנה אותה להתחיל לייבא בגדים בסגנון בובואי (בוהמייני-בורגני) החביב על הפריזאיות. מה שהתחיל במכירות ביתיות שהתפרסמו מפה לאוזן הפך כיום לייבוא של 150 מותגים המאכלסים שני בוטיקים וחנות קונספט - נומרו 13. שלושתם ממוקמים בשבזי והיד עוד נטויה. לדבריה "יש מחשבות על חנות בצפון תל אביב ועל משהו לילדים. כל היום נכנסות לפה בחורות ובוכות שאין כלום לילדים (מי שלא אוהבת פוקס וכאלה - א.ד). אני ושי בעלי כל הזמן נחשפים לדברים מדהימים בתחום בגדי הילדים בכל הנסיעות שלנו לפריז".

איך באמת את בוחרת את התמהיל של מה להביא מתוך מבחר כזה מטורף של מותגים?
"בדרך כלל מה שבא לי עכשיו אני יודעת שאנשים ירצו עוד חצי שנה עד שנתיים. יש לי את זה באופן טבעי למזלי. חברות שלי שהן בעלות חנויות בכל העולם משתמשות בשירותי חיזוי מקצועיים. אני נוסעת לתערוכות בפריז בין פעמיים לארבע פעמים בשנה, כי כולם בסופו של דבר מציגים שם. יש שואורומים שאני כבר מגיעה אליהם ישירות. יותר כיף ללכת לשואורומים. אני נוסעת לחודש ואז זה יותר באיזי. אני מגיעה בראש נקי לפגישות וכל מה שאני אוהבת אני לוקחת. מה שאת רואה היום על הקולבים אלו דברים שבחרתי לפני עשרה חודשים. הדברים שתמיד עובדים לי זה שמלות ארוכות, שמלות וחולצות לבנות, מלמלות, סווצ'רים אפורים, בלייזרים גבריים לנשים וכמובן רקמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של מרגו לונברג. סקסאפיל במידה הנחוצה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"לפעמים אני לובשת בגד של מדמואזל עם כמויות בד גדולות ומרגישה שאני נראית כמו טנק, אבל לא אכפת לי כי אני מתה על זה"

כאילו שלא מספיק מתעללים בי עם חודש החגים הקרב, הקולקציה חדשה בנומרו 13, זו שאליז בחרה בפינצטה לפני עשרה חודשים, היא בבחינת זריית מלח גס על הפצע שמסרב להגליד בחשבון הבנק שלי. שמלות בוהו רקומות של מדמואזל תלויות ברישול שיקי לצד חצאית מנומרת של אסנטיאל, שמלת ג'ינס של איי.פי.סי, ז'קט פרחוני של קרוון ועוד טירוף של פריטים שיחד מגלמים את השיק הצרפתי החמקמק הזה.

ג'וליארד המרשימה מדגימה בעצמה את המושג הזה שחקוק לה בדי.אן.איי בשפע, עם מבטא צרפתי עדין ושילובי בגדים ואקססוריז שמצליחים תמיד להיות מבולגנים במידה הנכונה ויחד עם זאת מוקפדים.

עם איזה מותג את הכי מזוהה בחנות? (עוד ניסיון לפצח את השיק הצרפתי)
"הסוד הוא השילוב. אבל יש לי חיבור מאוד חזק עם מדמואזל. אניטה, הבעלים של מדמואזל היא התאומה שלי. כל הפריטים שלה הם בדיוק הטעם שלי. כמעט כל יום חברים מפריז שולחים לי תמונה שלה ואומרים שזה בול אני. לפעמים אני לובשת פה בחנות בגד שלה והיא משתמשת בכמויות בד גדולות, אני מרגישה שאני נראית כמו טנק. לא אכפת לי כי אני מתה על זה. אגב, תמיד באותו יום קונים את הפריט הזה בטירוף. זה הזוי".

מדמואזל, למי שלא מכירה, הוא מותג צרפתי עם סגנון בוהו שיקי פר אקסלאנס שנמצא מבחינת נראות על קו התפר שבין סמרטוטים מהודו לקלואה.

אליז, אני שרופה על זה, אבל שמעתי קצת ביקורות על המחירים.
"את התשובה הכי טובה שלי לזה אני רואה בתערוכות. יש מלא מעצבים שמציגים דגמים בסגנון הזה, אבל לאף אחד אין את הראש שלה, כולם מנסים להעתיק ולא מצליחים. זה נכון שהיא מייצרת בהודו, בגלל הרקמות והעבודות יד, אבל הכול מדויק שם. הצבע, הדייטיל, כמות הבד. זו גאונות. הייתי בטוחה שזה לא יהיה מסחרי והופתעתי. נשים שאוהבות ובאות קונות עשרה פריטים, או מזמינות מראש. אני יודעת שעוד הרבה מנסים להביא מדמואזל אבל יש לי בלעדיות. זה מאוד מתאים למיקום שלי, לקהל. בכלל, אם אני חושבת שפריט מסוים הוא לא ואליו פור מני אני בחיים לא אביא אותו. מדמואזל זה פריט לחיים. לא קשור לאופנה או לטרנדים. האיכות מדהימה ואלו דברים שנשארים, אז המחיר ממש הוגן בעיניי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פול אנד ג'ו סיסטר. מהאורך של המכנס ועד הצעיף הקטן, כל פרט במקומו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של בלרוז. מראה קז'ואלי בשילוב מדויק ומעורר השראה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגו לונברג. פיג'מה שיק זה הכי סטייל שיש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלרוז. שחור נצחי בגרסה הגותית-לייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully