וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה לרגל: האם זאת הדוגמנית עם הרגליים הארוכות בעולם?

9.9.2015 / 8:39

לורן וויליאמס מטקסס תמיד הרגישה שרגליה ארוכות משל בנות גילה. היום, כשהיא בת 26, לורן אוחזת ברגליים באורך של 124 סנטימטרים

barcoft tv

הדוגמנית האמריקנית לורה וויליאמס, בת 26 מיוסטון, טקסס, אוחזת בתואר מרשים במיוחד: האישה עם הרגליים הארוכות ביותר בארצות הברית. לורה מתנשאת לגובה של 195 סנטימטרים, ואורך רגליה מגיע ל-124 סנטימטרים - גובה ממוצע של ילדה בת שמונה.

בריאיון שנתנה ל"דיילי מייל" הבריטי, סיפרה לורה כי כל בני משפחתה גבוהים מאוד, והנמוך שבהם מגיע "רק" ל-182 סנטימטרים. "אף פעם לא חשבתי שזה סיפור גדול, ועכשיו אני מתחילה להתרגש".

לורה וויליאמס. דיילי מייל, צילום מסך
והעקבים מה איתם? לורה וויליאמס/צילום מסך, דיילי מייל

לורן, שמגדירה עצמה כחובבת ספורט מושבעת, הצטלמה למאות קמפיינים שונים והיא מדגמנת הכל - החל בבגדי ספורט ועד בגדי ים. כשהיא לא נמצאת על סט הצילומים, היא מדריכה ילדים במוזיאון מקומי. "אנשים רבים מעירים לי על הגובה שלי ועל אורך הרגליים. לא הייתה נקודה משמעותית בה הבנתי שאני גבוהה, זאת מי שאני מאז ומתמיד. החברים והמשפחה שלי מתרגשים מהתואר החדש שקיבלתי, ומזכירים לי עד כמה אני בת מזל".

בשנה שעברה טענה הדוגמנית ברוק בנקר כי התואר שייך לה – ולרגליה באורך 119 ס"מ, אולם לפי ספר השיאים של גינס, האישה בעלת הרגליים הארוכות בעולם היא בכלל שחקנית הכדורסל לשעבר סבטלנה פנקרטובה הרוסיה, שמתגאה ברגליים באורך 131 ס"מ.

עוד באותו נושא

הדוגמנית עם הרגליים האינסופיות שכבשה את הרשת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטוענת לכתר. ברוק בנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
סבטלנה פנקרטובה, האישה בעלת הרגליים הארוכות בעולם. צלם: Bebeto Matthews, AP
אבל זאת המנצחת האמיתית: שחקנית הכדורסל סבטלנה פנקרטובה הרוסיה, שמתגאה ברגליים באורך 131 ס"מ./AP, צלם: Bebeto Matthews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully