וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפיץ של השפיץ: הנעליים של ואס לשוז ווב סטור

אלינור דביר

9.9.2015 / 14:48

שיתוף פעולה מסקרן בין מעצבת הנעליים המוערכת רותם גור לבין האתר שוז וובסטור הוליד קולקציה שמושקת היום, המהווה הזדמנות מרגשת לכל מי שחושקת לשים את רגלה בתוך הנעליים של vas ולהנות ממחיר מעט יותר ידידותי מהסכומים הרגילים של המותג

קולקציית הנעליים של רותם גור (ואס) לשוז ווב סטור. גיא נחום לוי / אבי ולדמן,
קולקציות הנעליים של ואס לשוז ווב סטור. גזרות קלאסיות בפרשנות בועטת/גיא נחום לוי / אבי ולדמן
כתב היד הייחודי של גור הוא קוביסטי ועתידני במקצת ויחד עם זאת נגוע בהילה תקופתית קדומה. גור שמרה פה על השפה והשאירה קווים נקיים ואימום שפיצי

שיתוף פעולה מסקרן בין מעצבת הנעליים הרותחת רותם גור ואתר הנעליים שוז וובסטור מושק בדיוק היום ומהווה הזדמנות מרגשת לכל מי שרוצה לשים את היד (או למעשה את הרגל) בתוך נעליים של vas. הנעליים של ואס, למי שלא מכירה, כיכבו בעבר בשבוע האופנה של ניו יורק בתצוגה של אלון ליבנה, ובזה התל אביבי על המסלול של המותג המוערך סאמפל. כתב היד הייחודי של גור הוא קוביסטי ועתידני במקצת ויחד עם זאת נגוע בהילה תקופתית קדומה.

החיבור ליצירת קולקציית קפסולה עבור שוז ווב סטור הביא את גור לערוך מחקר משלה על הלקוחה של האתר לפני היציאה לדרך המשותפת. זו הסיבה שאין זכר לפלטפורמות המזוהות עם עיצוביה. לדבריה "יצרתי דגמים מתוך הסתכלות על הלקוחות שלהן. הסתכלתי על האינסטה שלהן וזה השפיע על הסוליות והצבעים בעיקר. בדרך כלל אני מאוד גחמתית ומתפרעת לפי הפנטזיות שלי. מה שאהבתי פה והיה חדש לי זה העניין של לעבוד עם חברה מסחרית, ורציתי לחבר את ואס לשם".

ההתנסות במשהו אחר וייצור בפלטפורמה רחבה יותר הביא גם להוזלה בעלויות. אם זוג נעליים של ואס עולות בדרך כלל בין 1,500 ל 2,300 שקלים, פה המחירים נגישים יותר ונעים בטווח של 950-1,050 שקלים.

הקולקציה כוללת שלושה דגמים מעורות איטלקיים איכותיים ועשויה בעבודת יד (כולל הגדילים). הגזרות הן קלאסיות בפרשנות בועטת כאשר לכל דגם נוסף אלמנט בעבודת יד. בעיצוב הדגמים שמרה גור על השפה הייחודית שלה: קווים נקיים ואימום שפיצי.

את הנעליים יהיה ניתן להשיג באתר שוז ווב סטור ובחנות השואורום ברחוב ה' באייר 38 תל אביב.

קולקציית הנעליים של רותם גור (ואס) לשוז ווב סטור. גיא נחום לוי / אבי ולדמן,
לכל דגם נוסף אלמנט בעבודת יד/גיא נחום לוי / אבי ולדמן
קולקציית הנעליים של רותם גור (ואס) לשוז ווב סטור. גיא נחום לוי / אבי ולדמן,
אזהרה: מדובר במהדורה מוגבלת/גיא נחום לוי / אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully