וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכולוגיה למתחילות: מתברר שחזיות יכולות להעיד על האופי

16.9.2015 / 11:05

מומחית לשפת גוף כתבה מאמר וניתחה דרכים שונות ללבישת חזייה. מה המשמעות של רכיסה קדמית כשהקרסים נמצאים בגב, ומה יעלה בגורלה של מי שלובשת אותה כמו חולצה?

צילום: רויטרס; עריכה: בת גולן; תרגום: נאוה סילוורה

(בסרטון – ככה נראית חזייה שעולה 2.5 מיליון דולר)

בשנים האחרונות ניתוחים פסיכולוגיים שונים ומשונים צצים כפטריות אחרי הגשם. פרויד יכול להתהפך בקברו למראה מבחנים נוסח "מה הקרקפת שלך אומרת על היחסים עם אביך?" ו"אבחון מהיר של מחלות נפש בגלגל העין".

פאטי ווד, מומחית לשפת גוף והתנהגות אנושית, כתבה מאמר שלם על הדרכים השונות בהן נשים שמות חזיות. רוכסת מקדימה? מפספסת קרסים? מה זה אומר עלייך, בעצם? כנראה שכלום. הנה מדריך נחמד שיגיד לך את מה שבטח ידעת כבר מזמן: זה הרגע לעבור לגוזיות.

הקרסים נמצאים מאחור ואת רוכסת אותה מאחור?

נשים שרוכסות את החזייה מאחורי הגב הן נשים תומכות שאוהבות להיות בחברת אנשים, להושיט עזרה ולהימנע מריבים. הן חברות טובות שיודעות לתת עצה בשעת הצורך, ולהיות כתף תומכת.

הקרסים נמצאים מאחור ואת רוכסת אותה קדימה ואז מסובבת?

נשים שרוכסות את החזייה מקדימה ואז הופכות אותה לכיוון הנכון הן נשים משפיעות שלא אוהבות לעגל פינות ודואגות שהכל יהיה מונח במקום.. הן עובדות יסודיות מאוד וגם אם זה לוקח מעט זמן, העבודה תמיד תעשה על הצד הטוב ביותר. למרות שהן שקולות מאוד, הן לא יחששו לקחת סיכונים ולבלוט.

עוד באותו נושא

צפו: גברים מנסים לפתוח סוגים שונים של חזיות - ונכשלים

לכתבה המלאה
אישה עם חזייה. ShutterStock
כי ישיבה על ספת הפסיכולוג זה כל כך 2014/ShutterStock

לובשת חזייה שנרכסת מלפנים?

נשים שנוהגות ללכת עם חזיות שנרכסות מלפנים לא אוהבות לבזבז זמן. הן אוהבות להיות פרקטיות ואפקטיביות, ולרכוש חפצים ובגדים באיכות גבוהה. הן החלטיות מאוד ובטוחות בעצמן, וברגע שהן מגיעות להחלטה בנושא מסויים הן יהיו שלמות איתה לחלוטין.

לובשת חזייה כמו חולצה?

מדובר בנשים שלא אוהבות לקחת סיכונים ויבצעו פעולות פשוטות באותה דרך כל יום - בתנאי שהיא עובדת. לרוב הן יהיו ביישניות ולא יאהבו להיות במרכז העניינים או לחלוק פרטים אישיים מדי על חייהן.

  • עוד באותו נושא:
  • חזייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully