וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דוגמניות שבוע האופנה בניו-יורק: כך תטשטשו כהות מתחת לעיניים

12.9.2015 / 10:24

בין אם מדובר בהשלכות מצערות של אורח החיים התזזיתי או בין אם בגנים תורשתיים שהיינו שמחים לא לרשת - עיגולים שחורים מתחת לעיניים הן תופעה די נפוצה. אך אל חשש: ניתן לטפל בה בקלות, כפי שניתן לראות בסרטון. מה שטוב לסופרמודלס עסוקות טוב גם לכן

אתר רשמי

להיווצרות עיגולים שחורים מתחת לעיניים יש לצערנו סיבות רבות, אבל במרבית המקרים מדובר בתורשה. ממש כמו דליות, הם "מתנה" מסבתא שלכם. כאשר דם זורם דרך ורידים קרובים לעור, נוצר על פני העור גוון כחלחל. כיוון שעור העפעפיים הוא דק מאוד עד שקיפות, כלי הדם מתחתיו משתקפים דרכו. ככל שהעור דק יותר, כך הסימנים כהים יותר. אצל אנשים עם מבנה עצמות שקוע, הכהות מתחת לעיניים מתעצמת עקב הצללה.

אך אל חשש, יש בהחלט מה לעשות וזה די קל. לפטימה תומס, מאפרת מובילה במאק, יש שיטה מועדפת להעלמת עיגולים שחורים. תומס, שהחלה לעבוד עבור מאק ב-2000 ועסוקה בימים אלו באיפור בדוגמניות שבוע האופנה של ניו-יורק, נפטרת מהמטרד בערך בדקה, כמו שניתן לראות פה.

השיטה - ערבוב של קונסילר דואו (דו-צדדי) בגוון אפרסק עם גוון צהוב מנטרל ואחר-כך מריחת קונסילר לגימור מושלם. מה שעובד מצוין עבור דוגמניות שבוע האופנה, יעבוד גם עבורכם.

סטודיו קונסילר וקורקטור דואו של מאק: 146 שקלים. יח"צ חו"ל,
סטודיו קונסילר וקורקטור דואו של מאק: 146 שקלים/יח"צ חו"ל
מברשת קונסילר של מאק: 145 שקלים. יח"צ חו"ל,
מברשת קונסילר מס. של מאק: 145 שקלים/יח"צ חו"ל

קונסילר

קונסילר סטודיו פיניש של מאק: 111 שקלים. יח"צ חו"ל,
קונסילר סטודיו פיניש של מאק: 111 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully