וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטורינג: כך תעצימי את קווי המתאר של פנייך

19.9.2015 / 13:22

גם את רוצה עצמות לחיים בולטות כמו של דוגמנית? מדובר בטכניקת איפור לא מאוד מסובכת. משהו שקים קרדשיאן מכירה כבר הרבה זמן. תרגול קצר עם אמנית האיפור שמככבת בסרטון ואתן מסודרות

אתר רשמי

זה נשמע כמו משהו מהתחום של אנשי מקצוע מנוסים ודוגמניות יפהפיות עם עצמות לחיים נדירות שאין לנסות בבית, אבל בעצם זה די פשוט. קונטורינג. אך מה זה בדיוק?

כמו שאפשר לראות בסרטון ההדרכה פה, מדובר בהעצמת קווי המתאר של אזור מסוים בפנים באמצעות איפור. טכניקה העשויה להיות ההבדל הקטן שיהפוך כל סלפי שלכם למוצלח. משהו שקים קרדשיאן מכירה כבר הרבה זמן.

בתום התהליך הקצר, הפנים נראות יותר טוב, אבל הקונטורינג עצמו נשאר סמוי מן העין. לכן, זהו בשום אופן לא סומק שנמרח ב"אזור ההסמקה הטבעי" וגם לא ברונזר שנמרח מתחת ללחיים. זה משהו הרבה יותר מעודן, אמנותי ואשלייתי. זאת הסיבה שקונסילרים וקורקטורים למיניהם המשמשים בקונטורינג חייבים להיות לא מבריקים. קונטורינג נעשה תמיד במרקם מאט. הגוונים הנכונים הם כאלו העשויים ליצור צל כמו בז', חום, אפור-חום ואפור. מרקם קרמי מתאים למתחילים, בעוד שמרקם פודרתי מתאים למנוסים יותר. המברשות הנכונות הן מברשת קונסילר לדיוק התחלתי ומברשת פודרה לטשטוש. תרגול קצר עם ביאטריס, אמנית איפור ממכסיקו המועסקת במאק מאז שנת 2000, ואת מומחית קונוטורינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלטת סטודיו קונסילר וקורקטור של מאק: 233 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת מייקאפ מס. 187 של מאק: 278 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת קונסילר מס. 195 של מאק: 141 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully