וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווג פריז חוגג יומולדת עם ג'יזל טופלס וסופרמודלס נוספות

21.9.2015 / 17:07

מגזין האופנה הנחשב מציין 95 שנה להיווסדו עם ארבעה שערים חגיגיים בכיכובן של דוגמניות-העל ג'יזל בונדשן, קייט מוס, כריסטי טרלינגטון ונציגת הדור הצעיר קנדל ג'נר. וכיאה לווג פריז, התוצאות מוצלחות במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אגדות". ארבעת שערי הגיליון החגיגי לציון 95 שנה לווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווג פריז, הגרסה הצרפתית של מגזין האופנה הנחשב, חוגג 95 שנה. לציון אבן הדרך בהיסטוריה הארוכה שלו, מציג המגזין שערים בכיכובן של ארבע דוגמניות-על מדורות שונים, פחות או יותר. כולן מהוות חלק מ"אגדות" המגזין, לדברי המערכת. סופרמודלס משנות ה-90 כריסטי טרלינגטון (45), קייט מוס (40) הבלתי נלאית, המולטי-מיליונרית ג'יזל בונדשן (34) ואהובת התעשייה החדשה קנדל ג'נר (19) צולמו כל אחת על ידי צלמי אופנה מרכזיים לתמונת שער הורסת.

החיוך האיקוני, עור הפנים המושלם ועיני השקד המאופרות בנצנצים חגיגיים של כריסטי טרלינגטון במרכז צילום התקריב של צמד הצלמים ובני הזוג אינס ו-ווינוד. קייט מוס בזווית אובר-דה-שולדר ישובה על שולחן אוכל בשמלת ערב אדומה חושפת גב, מרתקת בלי הרבה מאמץ בצילום של מרט ומרקוס. ג'יזל, חובשת כובע ולובשת תחתוני כותנה עם שמה מודפס עליהם, הונצחה מזווית אחורית על רקע מתלה בגדי ערב, תועדה על-ידי מריו טסטינו וכמו ברבים מצילומיו - היא מחויכת ונינוחה והאווירה כולה אגבית ונטולת כל תחושת בימוי. קנדל ג'נר משירה מבט מהורהר לעדשה של דיויד סימס בתנוחת ציור תקופתי.

כמו דיוקן תקופתי. קנדל ג'נר/סריקה, David Sims
עבור קנדל ג'נר מדובר בהישג עצום. עוד לפני גיל 20, הדוגמנית המבטיחה מוצאת את עצמה באותו מקום עם השמות המצליחים ביותר בתעשייה

השימוש בצלמים שונים הוביל לתוצאות שונות ומעניינות. עבור ג'נר מדובר בהישג עצום. עוד לפני גיל 20, הדוגמנית המבטיחה מוצאת את עצמה באותו מקום עם שלושה מהשמות המוכרים והמצליחים בתעשייה. בגיליון החגיגי, שינחת בדוכנים ב-29 בספטמבר, יהיו לא פחות מ-427 עמודים. את ווג פריז עורכת בחמש השנים האחרונות עמנואל אלט, מי שהחליפה את קארין רויטפלד.

עוד צולמו לגיליון "אגדות" כמו קתרין דנב, ג'יין בירקין וג'וני הולידיי וגם "אגדות המחר" כמו לילי רוז-דפ (בתם של ג'וני דפ וונסה פאראדי) וגבריאל דיי לואיס (בנם של דניאל דיי לואיס ואיזבל אדג'ני).

תמונות ישנות של איב סן לורן, שרון טייט, ורושקה, מיכאל ברישניקוב ומריסה ברנסון משנות ה-60 וה-70 נשלפו מהארכיון העשיר של המגזין. במקביל, ייצא לאור ב-25 בספטמבר הספר "שערי ווג: 1920-2015" שכולל את כל השערים בשנות קיומו על פי קטגוריות כמו איורים, תיאטרון, אופנה, סופרמודלס וכוכבים. הספר יוצע בחנויות ובאתר המגזין במחיר של 39 יורו.

מסיבה לרגל האיוונט תיערך בפאלה גלריה שבבירה הצרפתית ב-3 באוקטובר (בזמן שבוע אופנת הקוטור) ברחוב 51 Avenue d'Iena. צילומי ארכיון שנבחרו על-ידי אלט יוקרנו במהלך האירוע. העורכת המסוגננת מתכננת מסיבת ריקודים בוערת. "אני רוצה שאנשים ירקדו, יזיעו ויחזרו הביתה עם רגליים כואבות", היא אמרה. רק שלחי לנו הזמנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נטשה פולי על שער גיליון ספטמבר של מגזין ווד פריז, 2015. Mert&Marcus, סריקה
נטשה פולי על שער גיליון ספטמבר של ווג פריז/סריקה, Mert&Marcus
עמנואל אלט עורכת ווג במסיבה לכבודה של פרידה ג'ניני מבית גוצ'י, פריז, ינואר 2011. GettyImages
מתכננת מסיבה סוערת. עורכת ווג פריז עמנואל אלט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully