וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס וקארה דלווין דוהרות בשבוע האופנה- רגעי הסטייל הגדולים באינסטגרם

24.9.2015 / 15:23

בר רפאלי ממשיכה לעשות לנו טיזינג לקראת החתונה, ליידי גאגא נפרדת מהפרובוקציות וזוכה לשבחים, קייט מוס וקארה דלווין דוהרות בשבוע האופנה של לונדון, ואנה וינטור וניקול ראידמן עושות את זה בשבוע האופנה של מילאנו

צילום מסך

בווידיאו: תקריב על אפליקציות אבני הסוורובסקי בדגמים מקולקציית אמיליה וויקסטד אשר הוצגה בשבוע האופנה של לונדון

היום זה קורה! בר רפאלי מתחתנת. הטופמודל תלבש שמלת קלואה לחופה ואחריה ככל הנראה (מדד הדיסקרטיות פה שובר שיאים) תתהדר בשמלה בעיצובה של ענבל דרור. תהיה גם כמובן הינומה. לא זאת שהיא זינקה איתה למים בתמונה פה. אחרת. שיהיה במזל וכו'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לא כל אחת יכולה להיראות ככה בחום של פארק תמנע, אבל שני זיגדון מציגה מקצוענות מופלאה גם בתנאי שטח לא קלים. לפנינה טורנה אין מה לדאוג, הפרזנטורית מצטלמת נפלא.

זה שהיא ממש לא רעה במשחק מול מצלמה קולנועית אנחנו כבר יודעים, אבל קארה דלווין יכולה לחשוב על כיוון נוסף - צילום אופנה. תמונת "סופר קייט" שלה מוכיחה שהיא למדה דבר או שניים על הצד השני של העדשה.

דוגמניות בשמלות סאטן בגווני ורוד בייבי וקרם בדרכן למסלול תצוגת אמיליה וויקסטד שנערכה בבנקינג הול, מתחם אירועים יוקרתי משנות ה-30 בסגנון ארט דקו בבירה הבריטית הצופה על מטה הבנק אוף אינגלנד.

ממש כמונו, עורכת ווג אלכסנדרה שולמן מצלמת את האורחות המפורסמות בשורה הראשונה של תצוגת ברברי בלונדון. משמאל לימין: סוקי ווטרהאוס, סיינה מילר, קייט מוס, קארה דלווין וסנט וינסנט. נראה שהיה שם שמח.

הטופמודל האמריקאית קרלי קלוס לא נרגעת ממגפי מארק פישר החדשים שלה.

אנה דלו רוסו, עורכת ווג יפן ופאשניסטה מושבעת, מציגה רגליים מושלמות במגפוני דיור ושמלת מיני של פנדי בדרכה לתצוגת בית האופנה האיטלקי במילאנו, עיר הבית שלה.

ליידי גאגא מודה לסטייליסט ההוליוודי ברנדון מקסוול שעיצב עבורה את שמלת האמי שנבחרה על-ידי ווג לשמלה הכי יפה של הטקס.

ברנדון מקסוול מצידו מעלה לאינסטגרם שלו תמונה של השמלה השניה שעיצב לליידי - שמלת האפטר פארטי של טקס האמי שזכתה ללא פחות שבחים.

הטופמודל הגרמניה היידי קלום מציגה לפני טקס האמי את המניקור המושלם שלה ואת טבעות לורן שוורץ שהושאלו לה.

הכוכבת ההוליוודית זוכת האוסקר גווינת פאלטרו מאחלת יום הולדת שמח לחברה הטובה סטלה מקרטני - You are the worlds best girl. מתוקה.

אנה וינטור זוכה לסיור פרטי מודרך בבקסטייג' של תצוגת אלברטה פרטי אתמול במילאנו.

דקוטה ג'ונסון לובשת שמלת משי ז'ורז'ט עם ראפלס וטלאי רקמת דבורים של גוצ'י לתצוגת בית אופנת העל האיטלקי אתמול במילאנו.

לגברת צ'רנוי, או ניקול ראידמן בשבילכם, יש כרטיס לתצוגת מוסקינו בשבוע האופנה של מילאנו. יש להניח שגם יהיו לה כמה פריטים ממש יקרים מהקולקציה ממש בקרוב.

גם לך פאשניסטה יקרה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully