וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלט אופנתי: דיווחים משבוע האופנה של מילאנו

קורין אברהם, מילאנו

29.9.2015 / 13:36

מהחייטות הפסטלית הרכה של ג'יל סנדר דרך המחווה הזרחנית לתחבורה העירונית של ג'רמי סקוט בתצוגה של מוסקינו. רשמים מהמתרחש על המסלולים בשבוע האופנה האיטלקי

ג'יל סנדר - גן אסיאתי ושיק פרקטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים עם חייטות רכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התצוגה נפתחה ונסגרה באמירה שקצת סוטה מהסילואט המעט נוקשה שמזוהה עם המותג, עם לוקים רכים במשי לבן וצבע חול. האאוטפיט כלל טוניקה לבנה עם חיתוכים רוחביים לאורכה וז'קט עם חיתוכים עדינים בכתפיים, מהודק בחגורת צינור ויניל, לצד שמלת סאטן נוזלית בלבן עם רצועות בד במפתח החזה. החיתוכים, הרצועות המשתלשלות מהבגד והקפלים שימשו אלמנטים מרכזיים בקולקציה, עם פריטים שביטאו חייטות רכה, בבדים ובגזרות. הפלטה העדינה של הצבעים נעה בין לבן, חול, צהוב, ורוד חיוור, כחול תכלת ופחם.

האלמנטים שבלטו היו ללא ספק, כובעי הקש המוגבהים והמקופלים שהתכתבו עם עיצוב הלוקיישן שדימה גינה ירוקה רעננה ומטופחת, טוניקות שנלבשו כשמלות בצלליות רכות ונוזליות, סרפנים, שמלת סאטן בכחול תכלת עם חיתוכים במותניים, חליפות מכנס עם שרוולים נפוחים באזור המרפק או חיתוכים באזור הכתפיים, ז'קט עור אדום באורך הברך, שמלת קפלים לבנה וחליפת מכנסיים ווסט בצבע חול משולבת עם גופיית רצועות.

מוסקינו - תחבורה עירונית בצבעוניות זרחנית

תצוגת האופנה של מוסקינו בשבוע האופנה במילאנו ספטמבר 2015. GettyImages
בהשראת שטיפת רכבים, רמזורים, שלטי רחוב ועבודות בכביש/GettyImages

דמיינו מסלול שהופך לעמדות שטיפת רכבים, רמזורים ושלטים שמורים 'זהירות קוטור לפניך', בועות סבון וסאונד של עבודות בכביש - ותקבלו את התפאורה של התצוגה שהיא השואו הכי גדול בעיר, ג'רמי סקוט למוסקינו. המגמות והדגמים תאמו לאווירה, והציגו שמלות עם פרנזים בהשראת מכונות שטיפת המכוניות בצבעים בוהקים, חליפות חצאית בגזרה קלאסית בלבן, צהוב ושחור מקושטות בפסי סימני הארה, שמלות קוקטייל בצהוב זרחני, חליפה בהדפסי חומרי ניקוי, תיקים בהדפסים שלטי רחוב כמו one way וכובעים בהשראת קונוסים של עבודות כביש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אייסברג - גרפיזם ספורטיבי

תצוגת האופנה של אייסברג בשבוע האופנה של מילאנו. אינסטגרם, צילום מסך
פסים, צורות ומשחקים/צילום מסך, אינסטגרם

על המסלול הוצגה הקולקציה הראשונה תחת הנהגתו של המנהל הקריאטיבי החדש, ארתור ארבסר האוסטרי, שקיבל את המינוי ביוני האחרון - מה שהשאיר לו חודשיים לעצב את הקולקציה לפני סגירת המפעלים לחופשת הקיץ האיטלקית.
ארבסר הציג מגמות ספורטיביות וקלילות בדמות פסים וצורות גיאומטריות, לרוב בשחור על רקע של פסטלים רכים - ורדרד, סגול וצהוב. שאר הדגמים התאפיינו בטופים עם אלמנטים של שרוכים בדוגמת חולצת השומר הצעיר, חליפות מכנסיים מפליסה, אוברולים וסרפנים, שמלות מקסי קלילות בפלטת צבעים רעננה של צהוב זרחני עדין, תכלת, כסף, לבן, אדום, סגול וירוק. היה ניתן לראות משחק של לקה בקונטור של הבגדים, ושילוב של עור בכסף ובלבן. הקולקציה כללה נעלי סטייטמנט מלק עם שפיץ ועקב נמוך בכסף, אדום ושחור.

גוצ'י - אנרכיה הרמונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיק-שיק קוטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלסנדרו מיקלה, מעצב הבית החדש והמאוד מוצלח של גוצ'י, הוא יליד שנות השבעים - העשור שמככב כבר כמה עונות על מסלולי התצוגות. למרות זאת, הוא מקפיד להתנער מהדעה הרווחת בקרב מגזיני האופנה - הסוברת שהקולקציה הנוכחית שהציג בתחנת מכס ישנה מושפעת באופן ישיר מאותו עשור. לדבריו ההשראה שלו היא קונטרסים של ספורט ואלגנט שיוצרים שלם שעולה על סך חלקיו. בית האופנה קיבל תפנית חדה עם כניסתו ושינה את כתב ידו של המותג מאיפוק אלגנטי לבוהמייה סטודנטיאלית משוחררת ואיכותית. על המסלול עלה מיצג מרהיב של בדים וגזרות שמבטאים בעיני מיקלה גן עדן של רגשות וטבע. ניגודים שמתאפיינים בשילובי בדים שונים - משי, עור, שיפונים ולורקס. כל הפריטים בקולקציה מבטאים ניואנסים שקשורים לטבע בצבעוניות עזה - עלים, פרחים וחיות, תחת פילטר כבד של גיק-שיק קוטור.

לבלוג של קורין אברהם, יא סלאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully