וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזון של האישה המודרנית של מחר כבר היום": קולקציית איפור חדשה

30.9.2015 / 14:49

בית האופנה הצרפתי קוראז', שהציג הבוקר את עונת קיץ 2016 שלו בשבוע האופנה של פריז, משתף פעולה עם ענקית הקוסמטיקה האמריקאית אסתי לאודר לקולקציית "פופ-טיימיסטיק" המציגה חידושי איפור לוהטים במרקמים קלילים. מה שטוב לקנדל ג'נר טוב גם לנו

אתר רשמי

הבוקר (רביעי) הציג בית האופנה הצרפתי קוראז' קולקציה חדשה לקיץ 2016 בשבוע האופנה של פריז. המותג שנוסד ב- 1961, נודע בזכות שיק פוטוריסטי ועיצוב נקי שהיה לפופולרי החל מהמחצית השניה של שנות ה-60, במקביל לימי השיא של עידן החלל עם נחיתת האדם על הירח. הקולקציה החדשה שמרה על הרוח של קוראז' וכללה מחווה לפריטים איקוניים כמו חצאיות מיני מנצנצות, ז'קטים מוויניל ומגפונים כסופים. כמה מהכוכבות ודומניות-העל בעשור ההוא כמו אודרי הפבורן, טוויגי וג'אן שרימפטון לבשו קוראז' על שערי מגזינים ובהפקות אופנה. המסר המוצהר של המותג בתחילת דרכו, "קוראז' הוא מחר שמתחיל היום", מלווה אותו עד היום.

לאחרונה שיתף בית האופנה פעולה עם ענקית הקוסמטיקה האמריקאית אסתי לאודר ליצירת קולקציית איפור חדשה במהדורה מוגבלת, "פופ-טיימיסטיק" (Pop-Timistic). עם גוונים קלילים כאפס כוח הכבידה במעבורת החלל, המרחפים על השפתיים, העיניים והפנים. בקמפיין הקולקציה מככבת קנדל ג'נר, הפנים הלוהטות של אסתי לאודר.

אסטרונאוטים, לוויינים, חלליות המשוגרות לירח, קידמה והישגים חסרי תקדים נדונו בכל שיחות הסלון אז. במקביל נסקו בתעשיית האופנה והקוסמטיקה שני שמות: אסתי לאודר, אשת עסקים יהודייה-אמריקאית שהאמינה שכל אישה יכולה להיות יפה והיתה לאחת חלוצות הקוסמטיקה העולמית, ואנדרה קוראז', צרפתי בוגר לימודי הנדסה אזרחית שפנה לאופנה, רכש ניסיון בבלנסיאגה לפני שייסד מותג משלו. שני אנשי החזון הללו לא צייתו לכללים המוכרים ולא פסקו מלהציע חידושים מקוריים. היא עם תכשירי איפור יעילים ומהירים והוא עם אופנה אוונגרדית ברוח עתידנית. היום, כאמור, הם משתפים פעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקמים וגוונים קלילים. קולקציית קוראז' לאסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך
הקולקציה כוללת פריטים במרקמים קלילים עד שקופים ממש - ביניהם גלוסים למראה רענן ומואר, ריסי עכביש מלאכותיים וצלליות הבהרה

קולקציית"פופ-טיימיסטיק" מבוססת על הסכמה לגבי צבע, יופי ורזולוציה."שינוי העולם עם המצאות היה מאז ומתמיד אופן הפעולה בקוראז', ואנו מרגישים שאסתי לאודר הוא מותג החושב כמונו. שני המותגים חולקים חזון של האישה המודרנית של מחר כבר היום", אמר ז'ק בונגר, נשיא ובעלים משותף של קוראז'. "מאז ומתמיד הערצנו את קוראז' על יכולתו לדחוק את גבולות האופנה והיופי", אמרה ג'יין הרצמרק הודיס, הנשיאה העולמית של אסתי לאודר. "שיתוף הפעולה שלנו בתכשירי איפור מכיר בפילוסופיית ה"פופ-היקר" של קוראז' ומביא לעולם היופי תחושת הפתעה, שעשוע ואופטימיזם".

קולקציית קוראז' ואסתי לאודר כוללת 13 פריטים במרקמים קלילים עד שקופים ממש. בקולקציה גלוסים למראה רענן ומואר, ריסי עכביש מלאכותיים להדבקה עצמית נוסח דוגמניות העל של פעם, צלליות הבהרה נצמדות לעור המעניקות לו ממד זוהר וגימור מזוגג ועמיד, עפרון לדגשים מטאליים, פודרה בעלת אפקט משי, מברשת קבוקי עם זיפים לבנים ורכים לגימור אחיד, מסקרה לשיער, אייליינר לבן, ועוד. חידושים כבר אמרנו?

טווח מחירים:
135 - 250 שקלים

להשיג במשביר גן-העיר תל-אביב, משביר אבנת, משביר איילון, משביר רחובות, משביר עיר ימים בנתניה
ומשביר קריון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיפרון Eye Glide - איי גלייד: 135 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת קבוקי: 210 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייליינר Ultra White - אולטרא וואייט: 165 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריסים מלאכותיים Super Lashes - סופר לאשס: 175 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צללית Eye Amplifier גוון אקווה סילבר: 195 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היילייטר Iridescent Ball Highlighter - הברקת כדור: 195 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלוס Lip Visor Coral - ליפ ויזור קוראל: 190 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלוס ג'ל Lip and Cheek Ball - ליפ אנד צ'יק: 195 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully