וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלט אופנתי, חלק שני: דיווחים משבוע האופנה במילאנו

קורין אברהם, מילאנו

30.9.2015 / 17:24

מהאאוטפיטים לאישה העוצמתית והשורדת על פי דונטלה ורסצ'ה דרך האווירה האפריקנית של מיסוני ועד מסיבת הדיסקו הניאונית של דיסקוורד. דיווחים אחרונים מהמתרחש על המסלולים בשבוע האופנה האיטלקי

דיסקוורד - סופשבוע פרוע בהוואי

תצוגת האופנה של דיסקוורד בשבוע האופנה של מילאנו, ספטמבר 2015. GettyImages
גלישה ביום, מסיבת דיסקו בלילה/GettyImages

פאייטים, שרשראות פרחים הוואיות, צבעוניות משתוללת, פרינט בדמות קעקועי גוף, רצועות עור, שובלי שיפון ושמלות צלילה הם תמהיל של האלמנטים שנראו בתצוגה. ההשראה של דין ודן קטן לקיץ הבא מתמקדת בחופשה פרועה בהוואי שמלווה בסשנים של גלישה ביום ומסיבות דיסקו פרועות בלילה. הצבעים הושפעו מגווני האוקיינוס - צהוב, כתום, ירוק וכחול שמיים. הדוגמניות צעדו על המסלול בשמלות צלילה באורך מיני שנתפרו מרצועות צבעוניות והתהדרו בשובל שיפון צבעוני ומתנופף, בבגד גוף במראה ספורטיבי שעוטר בחבלים, בטופ משולשים משובץ שצוות למכנס שחור, ובחולצות וגרביונים צמודים שדימו גוף מקועקע ושימשו רקע לשמלות צלילה באורך מיני בצבע קרם וטופ רצועות עור שחור - כולם בשילוב סנדלים עם עקב גבוה בדוגמת רצועות מחבלים בצבעי ניאון.

ורסצ'ה - העצמה נשית בחליפת אוברסייז

תצוגת האופנה של ורסצ'ה בשבוע האופנה של מילאנו. GettyImages
פרינט הסוואה, חליפת ספארי ומכנסי חאקי כמוטיבים עיקריים/GettyImages

הדיבור האופנתי על התצוגה סבב סביב התאוריה כי הפעם דונטלה שיחקה אותה בגדול כשבחרה להציג קולקציה בוגרת ומרשימה בניצוחו של מעצב הבית הצעיר והחדש שליהקה בינואר האחרון, אנתוני ווקרלו הבלגי. כל החברים המפורסמים וביניהם נעמי קמפבל, היידי קלום, ריקרדו טישי וכריסטופר קיין התיישבו בשורה הראשונה לראות איך האישה של ורסצ'ה מקיץ 2015, שהתעסקה בפופ ובהאשטגים מקריסטלים, עוברת תהליך שיהפוך אותה לאישה חזקה ובטוחה, אפילו לוחמת, כזאת שמנהלת את הג'ונגל העירוני (שם הקולקציה לקיץ 2016).

את התצוגה פתחה הדוגמנית היהודה הלוהטת רקל צימרמן, חמושה בז'קט ירוק צבאי מחויט וסנדלים שחורים גבוהים שעיטרו את הרגליים הבלתי נגמרות שלה, והיוותה את הסיפתח לפלטת הצבעים המרכזית בקולקציה: ירוק זית, חאקי וחום. על המסלול נראו חליפות אוברסייז בפרינט הסוואה ירוק, חליפת ספארי, מכנסי חאקי רחבים וחליפת חצאית בירוק זית עם שילוב טלאים בהדפסי חיות צבעוניים.

בהמשך הופיעו דגמים שכללו את הדפס ההסוואה ששולב עם חמרמורות בפלטות צבעים בוהקות כמו כתום, בורדו וחום, כשהדגם הבולט היה שמלת סאטן בגזרה נפוחה ורחבה עם שרוולים גדולים ומותן מודגשת בחגורה שחורה עם אבזם המדוזה האייקוני. לצד גזרות אוברסייז ספורטיביות, ניתן היה למצוא גם דגמים שמזוהים עם ורסצ'ה כמו שמלות מיקרו מיני, שסעים גבוהים, ז'קטים שנלבשו מעל קרופ טופס זעירים ושמלת רשת שחורה מעוטרת בחמרמורות שנלבשה מעל תחתון גבוה וסטרפלס מינימלי.

ההשראה לקולקציה היא אישה חזקה ללא פחדים ששום דבר לא עומד בדרכה, כזאת שמרבה לטוס ברחבי העולם ושורדת בגבורה כל סיטואציה שנקרית בדרכה - בחליפת אוברסייז ועקבים גבוהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מיסוני - חופשה אפריקאית

תצוגת האופנה של מיסוני בשבוע האופנה של מילאנו, ספטמבר 2015. GettyImages
אלמנטים שבטיים אופנתיים/GettyImages

לקראת קיץ 2016 אנג'לה מיסוני לוקחת אותנו לחופשה ספורטיבית בחופי אפריקה. זה הולך להיות קיץ מואר, שטוף שמש, שמח ויצירתי שיושפע מהשבטים האפריקנים, בשפע של צבעוניות ובזיג זג. לאורך כל התצוגה הציג בית האופנה דגמים אווריריים קלילים וספורטיביים, ביניהם קרדיגנים ארוכים שנלבשו מעל תחתון גבוה או בשילוב חצאית מקסי, שמלות ארוכות עם שסעים בצדדים, שמלות פסים מפליסה, טוניקות מפוספסות בגזרת גלביה שנלבשו כשמלות באורך הברך או מעל חצאית ארוכה תואמת, ביקיני מעוטרים בקשירה במרכז החזה ונעלי אולסטאר מזוגזגות. בנוסף לפרינט הזיג-זג המוכר ניתן למצוא בקולקציה גם פסים גראפיים, פרינט חמרמורות ודוגמאות במפתח השמלות שדימו שרשראות אפריקאיות מאסיביות. הצבעוניות נעה על בסיס שחור, לבן, כחול, צהוב, כתום וורוד.

לבלוג של קורין אברהם, יא סלאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully