וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלף לורן פורש מתפקידו

30.9.2015 / 15:22

לאחר כחמישה עשורים, הודיע הבוקר מעצב-העל על פרישה מתפקידו כמנכ"ל אימפריית האופנה האמריקאית שבבעלותו. מנכ"ל המותג אולד נייבי ייכנס לנעליו האלגנטיות ויירש את מקומו. לורן ימשיך לשמש כמעצב הראשי של החברה

מעצב האופנה ראלף לורן, אפריל 2012. AP
מחנות עניבות קטנה לאימפריה המגלגלת מיליוני דולרים/AP

לאחר כחמישה עשורים מוצלחים, מעצב-העל ראלף לורן הודיע הבוקר על פרישה מתפקידו כמנכ"ל אימפריית האופנה האמריקאית שבבעלותו. סטפן לארסון, מנכ"ל המותג אולד נייבי, יירש את מקומו, ולורן ימשיך לשמש כמעצב הראשי של החברה.

המותג היוקרתי אמנם ידוע בעיקר בזכות חולצות הפולו המפורסמות שלו, אך למעשה הוא מחזיק בבעלותו 25 מותגים נוספים, ביניהם ביגוד וריהוט - מה שהפך אותו למימדים של אימפריה עסקית.

המיליארדר היהודי-אמריקאי, יליד ניו יורק, נכנס בצעירותו לתעשיית האופנה בתור איש מכירות עבור חברת ההלבשה לגברים "Brooks Brothers". ב-1967 פתח חנות עניבות, בה מכר גם עניבות בעיצובו, תחת המותג "פולו". שלוש שנים לאחר מכן הוא זכה בפרס העיר ניו יורק עבור קולקציית בגדי הגברים שעיצב עבור אנדרו מקלין. באותה תקופה כבר הפכה אימפריית האופנה שלו לעסק השווה מיליונים, מה שהוביל לקפיצת המדרגה המתבקשת - קולקציה של חליפות נשים, שנתפרו בסגנון גברי קלאסי, שעל כתפן הופיע לראשונה הסמל של פולו ראלף לורן.

  • עוד באותו נושא:
  • ראלף לורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully