וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלכות הלבנות: השראות הורסות לשמלות כלה מחודש האופנה

11.10.2015 / 12:30

מה שראינו על המסלולים בבירות האופנה ניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז הותיר תמונה בהירה לגבי הקיץ הבא וגם עם הרבה השראות לשמלות עבור מתחתנות עם טעם ייחודי. גלריית 30 שמלות לכלות עם רצון להיזכר כאחרות. איזו תהיה שלך? הצביעו והשפיעו

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת האופנה הלבנה של אלכסנדר וונג לבית האופנה בלנסיאגה

ארבעת שבועות האופנה של בירות האופנה ניו-יורק, לונדון, מילאנו ופריז הסתיימו זה עתה והותירו אותנו עם תמונה בהירה למדי על מראות קיץ 2016, והמון השראה הנוגעת לביגוד הערב והיום שלנו בעונה החמה הבאה.

אבל מי שחיפשה, לא התקשתה למצוא די בקלות גם השראה לאופנת כלות. מבין כל הקולקציות שהוצגו, חלקן מוצלחות במיוחד, חלקן פחות וחלקן בלתי נשכחות, היו לא מעט שכללו פריטים לבנים. לקולקציה האחרונה שלו במותג הצרפתי הוותיק בלנסיאגה, אלכסנדר וונג הלך על הכל לבן עבור כל פריטי המשי והכותנה הנשיים-רומנטיים שלו. גם באלוד, מותג הקשמיר הגרמני הצעיר, בחרה המנהלת הקריאטיבית אנדריאה קארג בלבן סרוג מתפתל, נכרך ונקשר ליצירת גזרות מקוריות.

בנוסף הציגו ולנטינו, ז'יבנשי, קלווין קליין, אלי סאאב, טורי ברץ', ויונה, דיור, סימון רושה, זאק פוזן, אלברטה פראטי ורבים אחרים שמלות לבנות העשויות להוות השראות מקוריות ויפות לשמלות כלה. והכוונה לשמלות כלה לא מהסוג השמרני-מסורתי, אלא לשמלות עבור מתחתנות עם טעם ייחודי ורצון להיזכר כאחרת. גלריית 30 מראות עבור כלות מיוחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully