וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף חם וג'יג'י גם: מה מציעה לנו הקולקציה החדשה של טופשופ?

אלינור דביר

13.10.2015 / 9:12

טופשופ הבריטית מתהדרת בפרזנטורית חדשה שמצליחה לשחזר את ההייפ של קודמתה, ובקולקציה חורפית שעונה על הציפיות המתבקשות מרשת האופנה, תוך התייחסות לטרנדים דרך כל העשורים

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: הסופרמודל ג'יג'י חדיד מאחורי הקלעים בצילומי הקמפיין החדש לטופשופ

כשתאגיד ארקדיה החתים את האיט-גירל/דוגמנית ג'י'גי חדיד ביולי האחרון להיות הפנים של רשת טופשופ, עדיין לא היה ברור האם היא תצליח לשחזר את ההייפ הבועט של קודמתה בתפקיד, קארה דלווין. לפני כארבעה חודשים המעמד של חדיד היה אמנם גבוה מאוד, עם השתייכות לחבורת בנות נחשקת שכוללת את קנדל ג'נר וטיילור סוויפט, 4.9 מיליון עוקבים באינסטה וקילומטרז' נאה בעולם האופנה.

אבל כיום, בסיום סבב שבועות האופנה של ניו יורק-לונדון-מילאנו ופריז, המצב השתנה. ג'יג'י חדיד היא ה-שם החם ביותר בסביבה. בהתאם לכך מדד העוקבים בחשבון האינסטה שלה טיפס ל-7 מיליון ובנוסף היא מופיעה במקביל בקמפיינים של מקס מארה ובלמיין. עם מראה קליפורני ספורטיבי ולעתים מוזנח, ביקורות על גוף מדושן מדי למקצוע ואטיטוד אייטיזי - זה לא מובן מאליו.

קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
ג'יג'י חדיד בקמפיין החורף של טופשופ. השם החם ביותר בסביבה/יח"צ חו"ל

סר פיליפ גרין, הבעלים של טופשופ, לבטח מתמוגג מנחת מההימור על חדיד. גם קבוצת גולף שרכשה לאחרונה את האחזקה בטופשופ ישראל מקבוצת סאקל לא יכולה להתלונן על הבאזז סביב הפרזנטורית הלוהטת.

הקולקציה אותה היא מקמפיינת עונה על הציפיות המתבקשות מרשת אופנה הפונה לקהל שמורכב ברובו מבנות 15 עד 40. יש התייחסות לכל הטרנדים דרך כל העשורים - 60, 70, 80 ו-90. הקניינות בארץ מוגבלת לגודל חנויות שונה מהסניפים באוקספורד סטריט ובברודוויי, שמקבלים 300 דגמים חדשים בשבוע, ובהתאם לכך נדרשת הצטמצמות, ולא כל פריט מגיע לחנויות בישראל.

השיטה של טופשופ מתבצעת על פי דירוג של קטגוריות בנתוני מכירה, לפיהם המטה העולמי מחליט מה לשלוח לסניפים בארץ בהתאם למה שקורה בקופה. אגף הג'ינסים נחשב לחזק במכירות בארץ הקודש ובייחוד דגם ג'יימי המפורסם. לפיכך נשלחות לפה המון וריאציות שלו, כמו למשל בקטיפה שחורה בהתאם לטרנד העונה.

הקולקציה לסתיו-חורף 2015/16 מתמקדת ב-3 טרנדים עיקריים: THE WILD ONE - הארדקור גראנג'י הכולל מכנסי סקיני עור בעיטור תחרה, מעילי משבצות, רוכסנים מובלטים והדפסים מנומרים. WINTER GARDEN - בת השכן מהסבנטיז עם שמלות רקומות או פרחוניות, הדפסים בוטאניים, מראה וינטג'י, דפוסים גיאומטריים, תחרות וקורדרוי. KRAFTEK - לוק הייטקי מודרני המורכב מצבעוניות עשירה ומרובה טקסטורות ובו פריטי מפתח כמו חליפות תואמות, מכנסי 3/4 מתרחבים, סגנון מחויט ותפרים מודגשים.

טווח מחירים:
49-1,819 שקלים

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
התמחות בפריטי בייסיק עם סטייל/יח"צ חו"ל
קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
המנומר הנכון לעונה/יח"צ חו"ל
קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
המראה המחויט הצעיר גרסת טופשופ/יח"צ חו"ל
קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
אי אפשר בלי גווני החרדל שהולכים להשתלט העונה/יח"צ חו"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורבניות פרקטית/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית חורף 2015/16 של טופשופ. יח"צ חו"ל,
סרבל ג'ינס חורפי. ישראל ידועה כחזרה בגזרת הג'ינסים של הרשת/יח"צ חו"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגום מתבקש של אלמנטים מכל העשורים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת מהמראה הגלאמי שמציעה טופשופ העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully