וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שהוציא יותר ממיליון שקלים כדי להפוך לברבי וקן

23.10.2015 / 6:48

אנסטסיה וקוונטין התחילו לצאת לפני שנתיים ומצאו תחביב משותף: ניתוחים פלסטיים שיגרמו להם להיראות כמו ברבי וקן אנושיים. "אנחנו רוצים לבלות את שארית חיינו יחד ולהפוך לבובות"

יוטיוב

כשזוגות נמצאים יחד תקופה ארוכה, הבילויים הסוערים מתחלפים בהתמכרות לטלוויזיה, טרנינגים ואוכל שמנוני. אנסטסיה רסקוס וקוונטין דר החליטו שהם לא יהיו עוד מספר בסטטיסטיקה, ומצאו תחביב משותף ומטריד: ניתוחים פלסטיים שיהפכו אותם לברבי וקן אנושיים.

רסקוס, בת 20 ודר, בן 23, החלו לצאת לפני שנתיים. מאז הם הספיקו לעבור יחד יותר מ-15 ניתוחים שונים בעלות של יותר ממיליון שקלים. אם תהיתים מי מממן את כל הטוב הזה, נספר לכם שאלה ההורים שלהם. קוונטין, שמחזיק בשתי חנויות סלולר מצליחות, תורם גם הוא למאמץ המשותף.

זוג שהפך לברבי וקן. דיילי מייל, צילום מסך
לא ברצינות, מה רע בנטפליקס וטייק אווי?/צילום מסך, דיילי מייל

"אנחנו רוצים לבלות את שארית חיינו יחד ולהפוך לבובות", סיפרה אנסטסיה בריאיון שנערך עמה ב"דיילי מייל". "כשראיתי את קוונטין בפעם הראשונה, ידעתי שמצאתי את אהבת חיי. היינו במסיבה על ספינה בסן טרופז והוא ניגש אלי ואמר "אני חושב שמצאתי את הברבי לקן שלי". ידענו מיד שניתן אחד לשניה להגשים חלום ולהפוך לבובות". עוד סיפרה אנסטסיה כי כשהייתה קטנה, אחזה באוסף מרשים של יותר מ-100 בובות ברבי.

למרבה הפלא, הסיפור של קוונטין די דומה. "כשהייתי קטן, הערצתי את בובות הקן שלי. היו לי את כל האביזרים הנלווים - מטוס, בית, רכב עם גג נפתח. הערצתי את אורח החיים הראוותני שלו".

אנסטסיה, שנולדה ברוסיה והגיעה לצרפת כסטודנטית, החלה לעבור ניתוחים כשהייתה בת 17 בלבד. הראשון היה ניתוח אף ושנה לאחר מכן הגדלת חזה מאסיבית. "ההורים שלי לא הבינו למה אני צריכה הגדלת חזה. כל חיי הייתי ילדה טובה ותלמידה מצטיינת והם הבינו שעדיפה להם ילדה שמתעסקת במראה החיצוני שלה ולא ילדה שמתעסקת בסמים".

עוד באותו נושא

כשקן פגש את בארבי: ”לא מבין למה היא מעניינת”

לכתבה המלאה
זוג שהפך לברבי וקן. דיילי מייל, צילום מסך
אהבה, קווים/צילום מסך, דיילי מייל

קוונטין החל לעבור ניתוחים כשהיה בן 18, ופיתח חיבה מוגזמת לזריקות בוטוקס ומילויי שפתיים מסוגים שונים. מה העתיד טומן לזוג המוזר? אנסטסיה מתכננת לשפץ את אוזניה וקוונטין רוצה שישתילו קוביות בבטנו. אתם יודעים, כי חדר כושר זה לחלשים. "ניתוחים פלסטיים נחשבים לטאבו בצרפת, הם לא פופולאריים כמו בארצות הברית. קוונטין ואני רוצים להביא את הבשורה ולהתחיל במהפכת הפלסטיק במדינה. כולם יכולים להיות יפים ולשפר את המראה החיצוני שלהם על ידי פלסטיקה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully