וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי הדור הבא: תצוגת המעצבים הצעירים והמבטיחים בשבוע האופנה

אלינור דביר

21.10.2015 / 20:02

שמונה מעצבים חדשים נבחרו על ידי ועדה אמנותית להשתתף בתצוגה ביוזמת מפעל הפיס שמטרתה לתמוך במעצבי אופנה ישראלים. שני קווים כלליים חיברו את העשייה המשותפת של כולם - הוייב הניאו-מודרני של הדגמים ויצירת פריטי יוניסקס. צפו בכשרונות הצעירים

צילום אבי כהן , עריכה רן צימט

השיבוץ של תצוגת ה-upcoming designers שהתקיימה מיד לאחר זו של המעצבת שני צימרמן טמן בחובו את ההבטחה הגלומה במעמד זה. רק לפני שנתיים השתתפה צימרמן עצמה באותה מתכונת שנותנת במה למעצבים צעירים, והשנה היא מופיעה ברשימת המותגים המשתתפים כמעצבת ששמה שגור בפי כל פאשניסטה.

במסגרת הפרויקט שמומן על ידי מחלקת התרבות של מפעל הפיס נבחרו שמונה מעצבים חדשים ומבטיחים על ידי ועדה אמנותית (מאיה נגרי, ג'וזף דדון, ששון קדם, דורין פרנקפורט, מוטי רייף ושחר אטואן) וקיבלו מענק בסך של עד 150 אלף שקלים לעיצוב והפקת קולקציה חדשה.

את התצוגה פתח המעצב ששון קדם בהתרגשות והחמיא לגורמים הרלוונטיים: "אם מוטי רייף הוא האבא של האופנה הישראלית אז מפעל הפיס הוא האמא". בווידיאו המתעד את תהליך העבודה של המעצבים לצד התמיכה המקצועית שקיבלו היה מרגש לפגוש את פניה של קלודט הזורע, מעצבת מוכשרת שבשנים האחרונות מעדיפה לפעול מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה המקומית.

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. ניב אהרונסון
מוסלין בראדרס. מערכות לבוש אוברסייז וכובעי מצחייה קונסטרוקטיביים/ניב אהרונסון

קשה להתייחס באופן קוהרנטי למספר מעצבים שמציגים יחד אוספים שונים בתכלית, לא כל שכן שחלקם כבר שמות מוכרים בתעשייה כמו רחל כהן לקומון רייבן ונדב רוזנברג לנורת'רן סטאר - שאוחזים בכתב יד מגובש וממותג. ככלל, היו שני נושאים כלליים שכן חיברו את העשייה המשותפת - הוייב הניאו מודרני של הדגמים ויצירת פריטי יוניסקס.

הקו הראשון להציג הוא מוסלין בראדרס ששיגר למסלול מערכות לבוש לגברים ולנשים בסגנון אוברסייזי מחוספס בגווני חאקי, ורוד-לבן, שחור ודפוס מנומר. אחד הפריטים המרעננים באוסף היו כובעי המצחייה הקונסטרוקטיביים עשויי חבל על ראשי הדוגמנים. קומון רייבן הביאה לבמה קבוצה מהודקת של אאוטפיטים לבישים עשויים בקפידה בגווני שחור, לבן ובורדו בסגנון קלאסי עם אלמנט הקאט אאוט המזוהה עמה. אסף ריב לסטודיו טיפל בבגדי גברים ונתן להם טאץ' גזור ופרום שנתן תחושה שמדובר בבגדי הופעה או אימון של להקת מחול מודרני. אסתטיקה מדויקת במיוחד הציג נדב רוזנברג לנורת'רן סטאר, שהמשיך בפרשנות מחודשת את קו חיתוכי הלייזר הריבועיים המאפיינים את עבודתו עם מרקמים חדשים כמו עור, רקמות ותפרים מודגשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. ניב אהרונסון
קומון רייבן ואלמנט הקאט-אאוט המזוהה עם המותג/ניב אהרונסון
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. ניב אהרונסון
גל שנפלד ל-Mews. לחובבות השחור הדרמטי וגם לאלה שפחות/ניב אהרונסון
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. ניב אהרונסון
אופנה גברית עם טוויסט של אלירן נרגסי/ניב אהרונסון
שמלה של נורת'רן סטאר בשבוע האופנה גינדי. אבי ולדמן,
עיצוב מהמם של נורת'רן סטאר וחיתוכי הלייזר המפורסמים/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully