וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולרייר: סיכום המראות המנצחים של שבוע האופנה גינדי

23.10.2015 / 14:24

הסטייל המידל-איסטי המטריף של דודו בר אור, העוצמה הנשית הפריזאית של דורין פרנקפורט, הרנסנס המהודר של גדי אלימלך, המקוריות נוטפת השיק של סמפל והאופנה המרעננה של מוסלין בראדרס - רשמים מהשורה הראשונה

צילום אבי כהן עריכה מאיה בן ניסן

בווידיאו: תצוגת האופנה של המותג סמפל

דורין פרנקפורט

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. נמרוד סונדרס
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015/נמרוד סונדרס

המעצבת הוותיקה ניסתה להגדיר מחדש מושגים כמו רומנטיקה, העצמה נשית ואופנה אלגנטית. והצליחה. השמלה התכולה גרמה לקהל להרגיש כאילו הוא נמצא בשבוע אופנה פריזאי שיקי במיוחד שחושף את קולקציית קיץ 2016. הדיוק שבתפירה ובגזרה, החוזק לצד הרכות והטוויסט בדמות הסרט הענק הקשור על המותן יוצרים מראה נשי מנצח ומעורר השראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דודו בר אור

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. מגד גוזני
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015/מגד גוזני

מעבר לעובדה המרגשת שחן יאני האלוהית צעדה על המסלול - דבר שלא קורה הרבה - מדובר בשמלה בלתי נשכחת. השיק של בדי הכאפייה, שהוצג ברוב התצוגה על שמלות מקסי בסגנון בוהו על גבול המערב הפרוע, מובא כאן בגזרת מיני צמודת מותן, בבחירה מדויקת של צבעים ובכתפיים מודגשות. מראה כללי שטיפה מזכיר את קולקציית פריז-דאלאס של שאנל, שעושה לנו חשק לראות איך תיראה אותה שמלה בדיוק על קירסטן סטיוארט, עוד בחורה שיקית ואגדית.

סמפל

התצוגה של סמפל בשבוע האופנה גינדי. אבי ולדמן,
התצוגה של סמפל בשבוע האופנה גינדי/אבי ולדמן

כל תפר ותפר בשמלה הזאת זוכה להערכה הראויה לו. שמלת ניוד משגעת כשכל דיטייל המוצג בה - מהכיסים דרך הכפתורים ועד הצווארון - מדגיש עבודה מדויקת של צמד האחיות המעצבות לבית סמפל. תצוגה שלא נופלת ברמה מתצוגות של מעצבים בשבועות האופנה הבינלאומיים. המותג שזכה לתשואות ושבחים בשבוע האופנה הקודם נאלץ להתמודד עם רף ציפיות גבוה במיוחד ועמד בו בגבורה. וזו ללא ספק אחת השמלות הזכירות והלוהטות.

גדי אלימלך

תצוגת גדי אלימלך בשבוע האופנה גינדי תל אביב, אוקטובר 2015. אבי ולדמן,
תצוגת גדי אלימלך בשבוע האופנה גינדי תל אביב, אוקטובר 2015/אבי ולדמן

הדוגמנית היפהפיה נועם פרוסט היא הכוכבת הגדולה של שבוע האופנה גינדי 2015, וזכתה לבלוט כמעט בכל תצוגה. השיק הרנסנסי המהודר שגדי אלימלך כל כך אוהב, כאילו נתפר במיוחד למידותיה בשמלה השחורה הגרנדיוזית הזו. עוצמה נשית עתירת שיק.

מוסלין בראדרס

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. ניב אהרונסון
שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015/ניב אהרונסון

במסגרת תצוגת המעצבים החדשים והמבטיחים של מפעל הפיס הציג המותג מוסלין בראדרס, ששיגר למסלול מערכות לבוש לגברים ולנשים בסגנון אוברסייזי מחוספס. המראה הזה בגוון הוורוד הכי מדויק שישי שבה את לבנו, כמו גם כובע המצחייה הקונסטרוקטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully