וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים אל מול פנים מסותתות: חידושי היופי של סמאשבוקס

27.10.2015 / 11:58

מותג האיפור משיק שני מוצרים חדשים הכוללים בתוכם שלל אופציות מגוונות ומשגעות - פלטת 14 צלליות שמשנות את צבען במגע עם מים, וערכת שלושה עפרונות להארות ולהצללות של תווי הפנים

אתר רשמי

מותג האיפור סמאשבוקס משיק שני מוצרים חדשים שצפויים להיות כוכבי תיק האיפור שלכן בחורף הקרוב. האחד, פלטת 14 צלליות שמשנות את צבען במגע עם מים. והשני, ערכת שלושה עפרונות להארות והצללות.

המותג האמריקאי שנוסד ב-1996 מתמקד במוצרים עמידים המעוצבים במטרה לייצר פנים ללא רבב בנוסח כוכבות הוליוודיות. דרו ברימור ושרליז ת'רון הן מעריצות ידועות. בדומה לרבים ממוצרי סמאשבוקס, גם פלטת הצלליות וערכת העפרונות אמורות להעניק פיניש מקצועי שיעמוד בכל הבזק מצלמה ותאורה בלתי מחמיאה, טבעית או מלאכותית.

מתקפת הצלליות המשובטות: 14 הופכות ל-28

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
14 גוונים שמשנים את צבעם במגע עם המים. פלטת הצלליות דאבל אקספוז'ר של סמאשבוקס: 275 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל, מראה הצלליות היבש; מימין, הצלליות לאחר מגע עם מים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלטת הצלליות דאבל אקספוז'ר פלט (Double Exposure Palette) כוללת 14 צלליות בגווני ניוד עד שחור דרך ברונזה וכחול. 14 הגוונים פה מסוגלים להכפיל את עצמם ולהפוך ל-28 במגע עם מים. כל צללית משתנה באחת מארבע דרכים אפשריות - היא הופכת לאינטנסיבית יותר, עמוקה יותר, מטאלית יותר או מנצנצת יותר. אפשרויות אינסופיות שאולי יגרמו לכן להתחבט רבות, אבל יבטיחו מגוון אופציות משגעות. בפלטה מוצעת גם מברשת בעלת קצה מקומר לספיגת מים בכמות הנדרשת, וקצה שני זוויתי ליצירת קו מדויק כאשר הוא רטוב וקו מפוזר יותר כאשר הוא יבש. כמו כן כוללת הערכה עלון הנחיות לאיפור נכון לשש צורות עיניים שונות.
מחיר: 275 שקלים (ברשת אפריל בלבד)

3 עפרונות - כהה, בהיר ואחד בגוון מעבר - נכנסים לערכה אחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה גוונים להכנת הפנים לכל תנאי תאורה. ערכת "סטפ ביי סטפ קונטור קיט" של סמאשבוקס: 249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל, הנערה שלא יודעת לפסל לעצמה את הפנים; מימין, אותה הנערה לאחר שימוש מושכל בעפרונות לפיסול תווי הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארות והצללות הם שני דברים שמאפרים אוהבים לדבר עליהם, אבל אזרח מן השורה לא תמיד מבין למה מתכוונים המקצוענים, במיוחד לא כשהם אומרים מילים כמו: "קונטורינג", "היילייטינג" או "ברונזינג". אבל תווי פנים מושלמים - עצמות לחיים, אף וקו לסת מסותתים - זה משהו שנורא קל להבין, ובעיקר לשאוף אליו.

ערכת שלושת העפרונות "סטפ ביי סטפ קונטור קיט" (Step- by-Step Contour Kit) החדשה כוללת שלושה עפרונות קרמיים קלים למיזוג ליצירת גימור אחיד ולפיסול הדרגתי של הפנים. לאחר השרטוט הראשוני יש להשתמש בספוגית רטובה או באצבעות למיזוג והצללה עדינה. הערכה כוללת גם עלון הוראות שימוש עבור חמישה סוגי פנים וטיפים להצללות והארות משלב בסיסי ועד מתקדם.
מחיר: 249 שקלים (ברשת אפריל בלבד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully